Kone on paikalla ja ajettu jo n. 3000km ( siirtokilvilla
)
Hyvin toimii ja on tavalla hauska aja tolla remmiahdimella, pikkasen pienempi hihnäpyörä olis hyvää, tai sitten pikkasen isompi ahtin. Dynolla todettu tehot oli 61kw
pitäs ainankin laatikko kestä
Vesiruisku toi n. 5-7 hv ja paljon puhtaampi savua.
31" allterrainit hommasin 60€:lla katsastuksen varteen, että saa kaikki keralla muutoskatsastettu.
Tarkka inssi sattui tietenkin kohdille.
Peruskatsastuksen piti vaihta takajouset, kun oli katkennut mollemissä n. 2 cm. Yksi etuiskarin pultti oli lian pitkä ja muutama poltimot pitä vielä jossain vaihees vaihta.
Että sain renkaat otteeseen pitä "kalibroida" nopeusmittari, siirsin vaan neula pikkasen etenpäin. Nyt näytä ale 70kmh liika ja sen yli oikein.
Että sai korotus otteeseen piti taas arauskulmat tarkista/ antaa todistus että on rajojen sisällä.
Onneksi löyty yks paikka lähellä, mikä otti heti sisään ja kikkaili myös pikkasen että saatin lukemat kohdille.
Vertailumoottorin paperi haluis nähdä myös, kiitos Tuomo.
Nyt ei muuta kun kova ajo. Lukkot pitäs vielä härkistellä ja pohjapanssarit parantaa.
Sitten vois lähte pikkasen maastossa, testaa moottori siellä. ( kevään Syncro safari ???)
Sitten pitäs tietysti itse projekti jatka. Ulkokaarteen teko ja vinssi ekana.
Korin muokailu, että on paremmin maavara. Tms
decoupler ja kova akseli, tai vain kova akseli, riipu sitä saisiko käyttöauto projekti joskus aloitettu