T4 synchro 2.4 D
T4 synchro 2.4 D
Eli tuollainen, -93 vuotinen portteri tarttui käteen. Siinä on joku käsikaasu/ryyppy/kylmäkäynnistin vipu, missä kyl on ehyt vaijeri ja vipu pumpun kyljessä kyl liikkuu, mut ei vaikuta mitenkään käyntiin. Kylmänä käy tosi huonosti tyhjää, mut lämmettyään alkaa raksuttelee normaalisti. Mikäköhän siel pumpus on vialla, ku noin käyttäytyy...?
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7685
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: T4 synchro 2.4 D
Se vipu pumpun kyljessä muuttaa ajoitusta startessa aikaisemmalle, eli ei ole varsinainen ryyppy. Jos oikein muistan, niin vaikuttaa vain jossain reilusti alle 1000 r/min.
Hehkut kunnossa?
Ajoitus kohdallaan?
Hehkut kunnossa?
Ajoitus kohdallaan?
Re: T4 synchro 2.4 D
En oo hehkui tutkinut, mut ainakin normaalisti hehkuttaa, ja ku kone on kuuma, niin tyhjäkäynti ongelma palaa, kunnes kerran antaa enemmän kierroksia... Tuohon ajoitukseen pitää paneutua, mitenhän se onnistuu kotikonstein? Vai pitääkö ulkoistaa...?
Re: T4 synchro 2.4 D
Katopas ottaako ilmaa jostain. Ennen pumppua ja myös pumpun jälkeen läpinäkyvää letkua, jos ei jo ole...
< 15kWh/100km
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7685
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: T4 synchro 2.4 D
Paikkakuntatiedon suurinpiirteinenkin julkaiseminen saattaa tuottaa joskus avun ongelmiin, varsinkin jos lähellä asuu joku kokeneempi harrastaja.Hj 60/61 kirjoitti:Tuohon ajoitukseen pitää paneutua, mitenhän se onnistuu kotikonstein? Vai pitääkö ulkoistaa...?