Alue omistettuna T3 syncroilijoille. Kaikenlaista keskustelua ajamisesta ja tekniikasta, unohtamatta korottamista.
Section for syncronauts, chat of driving, technical questions and also lift
TT| kirjoitti:Samaa ajatusta voisi laajentaa niin että käyttäisi jotain etuvetoisen poikittaismoottorista voimapakettia. Olisi valmiiksi kompakti ja oikeammin päin. Ja esim TDI-koneita löytyisi valmiina.
Miksei kahta? Yksi kummassakin päässä mallia Mini Moke
Mini Mokessa EI ole kahta moottoria, vain yksi ja se siis edessä.
Moottori edestä ja takaa löytyy ainakin Citroën 2CV Sahara-mallista ja sota-aikaisista Vidal-maastureista.
Näytän häkäpöntöltä, tuokaa lisää päreitä, koivuja tai näreitä, älkää olko äreitä!
Eicca_ kirjoitti:55" boggerit 1.5m joustovaroja, 4 vinssiä, paineilma iskarit, paineilma tunkit, NelsonRaceEngineering 2700hp moottori, kahdella jakolaatikolla ja 4 kuppipenkkiä + hieman keijupölyä ja my little pony väreihin koko auto. Mä haluun sitten sellaisen ballerina mekon kun ajan tolla ja voitan kaikki.
Muista napalukot, kaikissa oikeissa offiautoissa on sellaiset
Lepakko kirjoitti:Mini Mokessa EI ole kahta moottoria, vain yksi ja se siis edessä.
Se on sit Twin-Moke vai miksi ne niitä kutsuukaan. Kaksimoottorisen jossain lehdessä tai jossain joskus bongannut. Kaks vaihdekeppiä jäi siitä mieleen.
Lepakko kirjoitti:Mini Mokessa EI ole kahta moottoria, vain yksi ja se siis edessä.
Se on sit Twin-Moke vai miksi ne niitä kutsuukaan. Kaksimoottorisen jossain lehdessä tai jossain joskus bongannut. Kaks vaihdekeppiä jäi siitä mieleen.
Ihan ministä taisi tuollainen ralliprototyyppi olla, kuulemma sai näppärästi ali- tai yliohjautuvan sen mukaan minkälaista pykäläkombinaatiota heitti akseleiden kesken