Mikä soi?
Re: Mikä soi?
YV laatikko täynnä yleensä koko ajan
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Likka avasi nimpparilahjapakettinsa, joten meillä kuunnellaan nyt J-P:tä... Haittaakse ketään muuta kuin minua?
Mua ainakin haittais kuunnella sitä mutta kerta joudut itse kärsimään hankinnoistasi niin ei haittaa
YV laatikko täynnä yleensä koko ajan
R.I.P Jon Lord
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Sovittiin että vie levyn äitinsä luokseT3Syncro kirjoitti:Likka avasi nimpparilahjapakettinsa, joten meillä kuunnellaan nyt J-P:tä... Haittaakse ketään muuta kuin minua?
jotain rauhallisempa
Vähä kovempaa meno musiikkia Hawajilta
(Videossa "työ" kaverin rakentama auto)
(Videossa "työ" kaverin rakentama auto)
211-Kastenwagen
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Viimeksi muokannut Eicca_, 21.07.2012 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: linkki korjattu
Syy: linkki korjattu
Welcome to Malmi Saakelin Ilpo vois tankata vähän sitä mustaa kultaakin sinne koneeseen ettei öljyvalo vilku.
En nyt muista onko näitä ollut jo, mut kone jumittaa nyt niin etten jouda kattomaan ja pitäis tölkkiäkin mennä ruuvaamaan eikä notkua netissä.
Tän kesän kovin hitti, kasari on takas.
Töttörööö
Ja meikän teemabiisi: "Itä-Helsinki sun navigaattoriin vaa" "Ajan itäväylää ja näytän mun HEEEYY..."
Pitäis mennä kuvailee jotain asfalttisoturivideoita itäväylälle kun siellä pystyy ajaa nyt matalalla autolla smoothisti kun on ihan uus pinta.
En nyt muista onko näitä ollut jo, mut kone jumittaa nyt niin etten jouda kattomaan ja pitäis tölkkiäkin mennä ruuvaamaan eikä notkua netissä.
Tän kesän kovin hitti, kasari on takas.
Töttörööö
Ja meikän teemabiisi: "Itä-Helsinki sun navigaattoriin vaa" "Ajan itäväylää ja näytän mun HEEEYY..."
Pitäis mennä kuvailee jotain asfalttisoturivideoita itäväylälle kun siellä pystyy ajaa nyt matalalla autolla smoothisti kun on ihan uus pinta.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Pistä mehupillinpätkät maskin ja posken väliin, niin saat fuskattua ilmankulutustaT3Syncro kirjoitti:Tänään on soinut "varailmapilli" moneen kertaan
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
vesku kirjoitti:Pistä mehupillinpätkät maskin ja posken väliin, niin saat fuskattua ilmankulutustaT3Syncro kirjoitti:Tänään on soinut "varailmapilli" moneen kertaan
Juu, muuten hyvä idea, mutta se "konttitalossa" oleva oikea savu vie hengen
Lähdetään pois täältä - ennen kun mun swag menee pois päältäääääää