Vähän jännittää, jotta miltä uusittu laatikko tuntuu. Siihen vaihdettiin kaikki laakerit ja vahvempia osia minne vain oli saatavissa. On helicoilia ja loiskelevyä ja nokassa decoupleri. Tuli samalla aavistuksen pitempi 4. vaihde, kun alkuperäistä välitystä ei vahvistettuna saanut. Ei haitanne, kun tuota voimaa on DJ:ssä tunnetusti yllinkyllin
![Silmänisku ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Noin 320.000 ajettu laatikko, joka on ilmeisesti ollut jollain auki ennen 200.000 km. jolloin auton ostin vuonna 2005. Ilmeisesti sen korjauksen jäljiltä yksi iso laakeri murjottuna hienomekaniikkalekalla halki! Meidän aikana ei ole juuri maastovaihdetta käytetty eikä maastossa ajettu, mutta siitä huolimatta maastovaihteen hampaissa lohkeamia. Lopullinen kuolinsyy vaihteistolle oli 4- vaihteen syncronirenkaan irtoaminen.
Saatiin vaihteensiirto jo kerran säädettyä, mutta seuraavana päivänä vielä ennen katsastusta oli ykkönen ja kakkonen kadoksissa. Varmaan jäänyt panta hyvin rasvattuna löysälle
![Nolostunut :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Sain laatikon tekijältä hyvän kuvasarjan korjauksesta ja vanhat osat mukaani. Niistä näkee hyvin mitä on muutettu ja mikä oli rikki.