Tuli hommattua sokkona aluvanteet mesen alta näkemättä,lähemmin tutustuttua noihin niin aika suuri ET 50 näytti olevan. Onkos kukaan sankareista koettanut 2wd tölkkiin sovittaa tommoisia vai onko tuo liian suuri et;nä takapotkuun,syncrossa mulla 45 ja siinä kyllä mahtuu Ja jos menis niin mikä olis speisserin koko että tilaa riittää
-86 Transporter 1.9mtdi syncro"ponsse"
-89 Caravelle 1.6td oettinger "kapo the kampperi
-01 Golf 1.6sr
-85 caravelle 1.6td
-89 lada Niva Sergei Iwanowitch 1.6 powered by weber 2x28
Minulla oli aikanaan 2WD:ssä T4:n 6" leveät 15" vanteet, joiden tasapainot kolisi edessä olkavarsiin. Viilalla kun pikkasen pyyhkäsi vanteen kehän kohdalta, niin lakkasi kolisemasta. Eli ei paljoa enempää mahdu ET:tä olemaan noinkaan kapealla vanteella.
meneekö 1980 2wd tölkin ovet ja luukut -87 syncroon vai onko niissä jotain eroja? jostain olin lukevinani että liukuoven lukko saattaa olla erilainen tai jotaki?
Osaisiko joku heittää Motonetin numeron oikeille venttiilien painimille/nostajille 1z moottoriin? En meinaa ite löytää mistään mainintaa TDI:stä. Kiitos!
En tiedä motonetin numeroa, mutta oikea numero on: INA 420 0022 10. Löytyy myös fyysisesti sopivaa kevyempää nostajaa (mitä motonet joskus virheellisesti myi), ja näillä on muutama kone porsinut aikoinaan.
Miten saa automaattilootan irti? Vetarit, maapiuha ja etukannake ainakin, mutta miten sen vänkärinpuoleisen kaapelihässäkän saa irti? Siinä oli joku kuparimutteri minkä sain irti ja toisen niistä vivuista, mutta sisempi istuu kuin täi tervassa. Ulommaisen vaijerin varmaan saisi lukkosokan irrottamalla, mutta eihän se ehjänä taida irrota.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
hillitty kirjoitti:En muista tuollaista proppua lohkossa. Mulla on varastossa yksi purettu josta voin tarkistaa.
Tuossa ympäristössä on monta potentiaalosta vuotajaa, öljypumpun kansi, öljyn täyttöputken paperitiiviste ja lähinnä kampiakselin stefa.
Tähän WBX -öljyvuotolistaan voi lisätä vielä öljynpaineanturin, joka itsellä oli tällä kertaa pääsyyllinen. Sijaitsee koneen takapuolella öljypumpun vasemmalla puolella. Tuli kyllä samalla kertaa vaihdettua paljon muutakin osaa.