Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro jne.
Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro jne.
Mitä kaikkia näitä erikoismalleja on olemassa? Onko valmistusmääristä tietoa?
Punainen LLE olisi mieluisin itselle!
Punainen LLE olisi mieluisin itselle!
Vieläkö sillä on se pakettiauton romu? Kyllä sillä on.
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Magnum ja Tristar, Hannover Edition. Mika taisi jotain määriä löytääkin.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
-Magnum (dobbelina valmistettu alle sata, automaattina n.13kpl ja suurin osa myyty ruotsiin) Pakuna joitain satoja?
-Tri Star (suurin osamennyt ruotsiin)
-Multivan BlueStar (Hannover edition) tehty n.750kpl (tuotu 4 uutena suomeen)
-Multivan Wolfsburg edition (jenkki versio bluestarista, kokonais valmistumäärästä ei tietoa mutta automaattina 13kpl)
-Multivan WhiteStar (ei tuotu suomeen)
-Multivan LastLimitedEdition eli LLE tehty 2500kpl
-Caravelle C, Cl, Gl, ja Carat joka on ollut kallein.
-Coach
-Joker
-DehlerProfi
-Reimo
-Westfalia
-Bus
-BusD
-Microbus
-Vanagon
Syncrona harvinaisempina löytyy Multivania (TT|:llä yksi), Westfalia poptop ja joker katolla,
Reimona myös molemmilla/vastaavilla katoilla (Eemeli4:lla korkeekattoinen 14"tupla lukoilla).
Harvinaisia on myös 16" pritseni valmistettu 33kpl? (Dmn:llä yksi tupla lukoilla), Umppari portteri 14" tuplalukoilla (Hegen vurre)
Oettinger WBX4 T2500E KAT
Oettinger WBX6 T3200E/ 6 S (pari suomessa)
Oettinger WBX6 T3700E/ 6 S (yksi suomessa)
Oettinger T1600TD LLK (yksi umppari suomessa)
Porsche B32 valmistettu 13kpl
Claer T3 3,6BiT (porsche) valmistettu 43kpl
Bluestar maksanut uutena suomessa alk.250 000 Mk, tuotu vain neljä suomeen uutena ja niistä neljästä yksi on Hegellä vm.92, yksi Tölkkimikalla vm.91 ja yksi allekirjoittaneella vm.90.
Oettinger T1600TD LLk umppari on Hegellä.
Suomen ainoa Magnum dobbeli on Vildurilla.
T3 syncro yhteensä: 43,468
Moottorit:
2.1l i (95 HP) 14,233
2.1l i (112 HP) 6,259
1.9l (78 HP) 6,641
1.6TD (70 HP) 16,335
Ohjaus:
LHD (ohjaus vasemmalla): 41,360
RHD (ohjaus oikealla): 2,108
Mallit
-Pick-Up Single Cab "Pritschenwagen" (245) 1,787
-Pick-Up Double Cab "Doppelkabine" (247) 6,849
-Van, panels "Kastenwagen" (251) 5,848
-Bus "Kombi" (253) 14,650
-Caravelle Bus (255) 14,334
16" - paketilla: 2,138
- Doppeli n. 300kpl
- Pritschenwagen 33kpl
Jotain kyllä unohtu mutta korjatkaa muut...
Edit:Lisätty malleja/erikoisuuksia
-Tri Star (suurin osamennyt ruotsiin)
-Multivan BlueStar (Hannover edition) tehty n.750kpl (tuotu 4 uutena suomeen)
-Multivan Wolfsburg edition (jenkki versio bluestarista, kokonais valmistumäärästä ei tietoa mutta automaattina 13kpl)
-Multivan WhiteStar (ei tuotu suomeen)
-Multivan LastLimitedEdition eli LLE tehty 2500kpl
-Caravelle C, Cl, Gl, ja Carat joka on ollut kallein.
-Coach
-Joker
-DehlerProfi
-Reimo
-Westfalia
-Bus
-BusD
-Microbus
-Vanagon
Syncrona harvinaisempina löytyy Multivania (TT|:llä yksi), Westfalia poptop ja joker katolla,
Reimona myös molemmilla/vastaavilla katoilla (Eemeli4:lla korkeekattoinen 14"tupla lukoilla).
Harvinaisia on myös 16" pritseni valmistettu 33kpl? (Dmn:llä yksi tupla lukoilla), Umppari portteri 14" tuplalukoilla (Hegen vurre)
Oettinger WBX4 T2500E KAT
Oettinger WBX6 T3200E/ 6 S (pari suomessa)
Oettinger WBX6 T3700E/ 6 S (yksi suomessa)
Oettinger T1600TD LLK (yksi umppari suomessa)
Porsche B32 valmistettu 13kpl
Claer T3 3,6BiT (porsche) valmistettu 43kpl
Bluestar maksanut uutena suomessa alk.250 000 Mk, tuotu vain neljä suomeen uutena ja niistä neljästä yksi on Hegellä vm.92, yksi Tölkkimikalla vm.91 ja yksi allekirjoittaneella vm.90.
Oettinger T1600TD LLk umppari on Hegellä.
Suomen ainoa Magnum dobbeli on Vildurilla.
T3 syncro yhteensä: 43,468
Moottorit:
2.1l i (95 HP) 14,233
2.1l i (112 HP) 6,259
1.9l (78 HP) 6,641
1.6TD (70 HP) 16,335
Ohjaus:
LHD (ohjaus vasemmalla): 41,360
RHD (ohjaus oikealla): 2,108
Mallit
-Pick-Up Single Cab "Pritschenwagen" (245) 1,787
-Pick-Up Double Cab "Doppelkabine" (247) 6,849
-Van, panels "Kastenwagen" (251) 5,848
-Bus "Kombi" (253) 14,650
-Caravelle Bus (255) 14,334
16" - paketilla: 2,138
- Doppeli n. 300kpl
- Pritschenwagen 33kpl
Jotain kyllä unohtu mutta korjatkaa muut...
Edit:Lisätty malleja/erikoisuuksia
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Punainen Multivan LastLimitedEdition eli LLE on kaverillani Lorenzilla, osti Saksan Ebaystä. En muista kuinka mones järjestysnumeroltaan. On vähän rakenneltu, 1.9 ja välijäähdytin mm. Kuvakin jossain, jos osaisin laittaa tänne sivulle...
Viimeksi muokannut SyncroVWaari, 12.06.2012 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Mulla oli aikanaan Volkswagen Bus, muistaakseni rekisteriotteessakin tuo Bus oli mallina. Auto on vuosimallia 1980 ja koneena toimii 2.0 ilmajäähybokseri. Auto on edelleen olemassa ja käynyt talven aikana aika mittavan, ruosteen kiinniotto projektin kaverini toimesta, jolla ko. laite nykyisellään on. Onko noita Busseja ollut kuinka paljon?
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
^samanlaisen merkinnän näin viime kesänä ruotsissa yhden westfalia tölkin takaluukussa. Arvaisin että on noiden ensimmäisten merkintänä ollut.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Ai onkos tämä jotenkin harvinaisempi malli, sellainen löytyy myös täältä.Umppari portteri 14" tuplalukoilla
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Tuolla olis samanlainen harvinaisuus kaupankin, oli hetken aikaa doppelina kaupan, mutta pistin hieman sarkastisen kysymyksen niin on korjattuville kirjoitti:Ai onkos tämä jotenkin harvinaisempi malli, sellainen löytyy myös täältä.Umppari portteri 14" tuplalukoilla
http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/4786113
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Hegen vurre on tuplalukoilla ja umppari, se on rare ja varsinkin kun on maailman ainoo vurre
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Bus on muistaakseni Caravellen edeltäjä, eli tehtaalla bussivarusteltu. Pitäisi jaksaa aloittaa skannausoperaatio 80-luvun Tölkkiesitteiden osalta. Muistelisin sellaisenkin kyydissä joskus 80-luvulla matkustaneeeni (2.0 ilmajäähy)
Minullakin on umppari tuplalukoilla.
Tuplalukot ovat yleisempia pakuissa kuin busseina maahan tuoduissa.
Minullakin on umppari tuplalukoilla.
Tuplalukot ovat yleisempia pakuissa kuin busseina maahan tuoduissa.
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Ainakin mun havaintojen mukaan umppareissa ja doppeleissa on aina lukot x2, kun taas ikkunallisissa ja busseissa ei yleensä..T3Syncro kirjoitti:Minullakin on umppari tuplalukoilla.
Tuplalukot ovat yleisempia pakuissa kuin busseina maahan tuoduissa.
< 15kWh/100km
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Eli tuo minulla oleva Caravelle C(~Elle C) on harvinaisuus, kun siinä on molemmat lukot ... no sillähän se osittain tulikin pelastettua paaluusta
Ja aikanaan porukoilla oli Bus merkinnällä, ja muistaakseni vielä BusD, oleva bussi verhoiltu ikkunapaku eli caravellen edeltäjä, -83 oli vuosimalliltaan tämä
Ja aikanaan porukoilla oli Bus merkinnällä, ja muistaakseni vielä BusD, oleva bussi verhoiltu ikkunapaku eli caravellen edeltäjä, -83 oli vuosimalliltaan tämä
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, jne.
Kaverilla on -87 Caravelle C tuplalukoilla, mutta se on käsittääkseni ollut paku uudesta asti, eli jos oikein muistan, niin siinä oli koneen kylkeen laitettu pi-kompura. Taisi olla jossain maanmittaus / vast käytössä uutena.selvesa kirjoitti:Eli tuo minulla oleva Caravelle C(~Elle C) on harvinaisuus, kun siinä on molemmat lukot ... no sillähän se osittain tulikin pelastettua paaluusta
Sitä voiman tunnetta... 1.6D VWapaastihengittävä 9 hengen lastissa Muistoja lapsuudestaselvesa kirjoitti:Ja aikanaan porukoilla oli Bus merkinnällä, ja muistaakseni vielä BusD, oleva bussi verhoiltu ikkunapaku eli caravellen edeltäjä, -83 oli vuosimalliltaan tämä
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro j
http://www.vanagon.com/info/vehicles/li ... cro-16.htm
Tuommoinen erikoiserikoismalli löytyi, eli "tehtaan" tekemä erikoiskevyt 16" kämpperi, voi olla hinnoissaan nykyään
Tuommoinen erikoiserikoismalli löytyi, eli "tehtaan" tekemä erikoiskevyt 16" kämpperi, voi olla hinnoissaan nykyään
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro j
Täällä löytyisi yksi punainen LLE, järjestysnumerolla 1164, Dmn:n entinen.
Tuolla juttua lisempää, jos joku ei ole törmännyt, nyt vain motivaation etsintä projektiin käynnissä:
http://www.oberschlachter.fi/viewtopic.php?f=9&t=1185
Anteeksi linkitys
Tuolla juttua lisempää, jos joku ei ole törmännyt, nyt vain motivaation etsintä projektiin käynnissä:
http://www.oberschlachter.fi/viewtopic.php?f=9&t=1185
Anteeksi linkitys
Kastenwagen t2a -69
Caravelle C Kapo - 90
Caddy mk2 - 03
Caravelle C Kapo - 90
Caddy mk2 - 03
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro j
Aijai, tuolla ooberin iltamissa oli se suomen toinen LLE käymässä, tuli taas vähän ikävä tuota. Jostain kuin saisi täydellisen LLE/*star sisustan origgis kuosilla niin ostaisin heti sen syncrooni
< 15kWh/100km
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro j
Just eilen katoin että oli ebayssä kaupan sisusta bluestaristadmn kirjoitti:Aijai, tuolla ooberin iltamissa oli se suomen toinen LLE käymässä, tuli taas vähän ikävä tuota. Jostain kuin saisi täydellisen LLE/*star sisustan origgis kuosilla niin ostaisin heti sen syncrooni
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro j
Moi.
Onko tämä tölkki jo täällä käsitelty? Onko näitä suomessa? Erikoista tässä on 1,6td ja automaatin yhdistäminen.
http://blechgeschichten.de/Peters_Page/ ... intaxi.pdf
Onko tämä tölkki jo täällä käsitelty? Onko näitä suomessa? Erikoista tässä on 1,6td ja automaatin yhdistäminen.
http://blechgeschichten.de/Peters_Page/ ... intaxi.pdf
- Tölkkimika
- Ylläpitäjä
- Viestit: 368
- Liittynyt: 17.02.2012 11:00
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro j
dmn, mulla on noita vakioverhoiluja jotain ylimääräisenä, siis ihan penkinpäällisiä jos tarvit, ei maksa mitään.
-----------RATATAKSI------------
nyt entistäkin kevyempi koostumus
nyt entistäkin kevyempi koostumus
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tölkit erikoismallit, LLE, Bluestar, whitestar, Syncro j
Ukko-BB kirjoitti:Moi.
Onko tämä tölkki jo täällä käsitelty? Onko näitä suomessa? Erikoista tässä on 1,6td ja automaatin yhdistäminen.
http://blechgeschichten.de/Peters_Page/ ... intaxi.pdf
Ei ole esitelty, jos oikein muistan, mutta asiasta / mallista on kyllä jossain maininta