![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Järkyttynyt :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Siisti 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Siisti 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ainiin,paketissa sellainen koodi kun TX 13 80 D audi opel seat vw.tämä löytyi ibizan kohdalta
![Siisti 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Muistaakseni siinä 0,90 nurkilla, voi olla vähä allekkin. Sellainen ongelmahan ruiskupumppuun tietysti liittyy, että isomman nestepään seurauksena säätimen mitoituksessa on puutteita. Koneessahan on se "kengurun loikka ongelma" alle 2000 kierroksilla, eli säädin empii osakuorma- ja joutokäyntialueen välillä. Mietinpä vaan, että voiko ennakko olla sitten persiillään myös siellä 2000-3000 1/min välissä, aiheuttaen näin lämpöjen kohoamista. No, pitää nyt mitata ensin, että mitä tapahtuu sekä ylä- että alavesiletkussa.Eicca_ kirjoitti:Mites muuten sulla on pumpun ennakot?