![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
TT| kirjoitti:Sparco ainakin penkissä lukee, että siitä sen merkkiä arvailin. Tuossa kuvassa vaan keskiosa auton teemaan ja appareiden penkkiin sopivaksi verhoiltuna.
Joo, jopa sen peruskarvalakkimallin jakkarassa lukee Recaro jossain lapussa piilossaEicca_ kirjoitti:Jos on oikeesti sparco niin sitten se ei ole kadetin jakkara, niissä oli vaan recaroa.TT| kirjoitti:Sparco ainakin penkissä lukee, että siitä sen merkkiä arvailin. Tuossa kuvassa vaan keskiosa auton teemaan ja appareiden penkkiin sopivaksi verhoiltuna.
Toivottavasti mittasit että tuli sopivaan asentoonJoker kirjoitti:Kone on nipussa. Mutalevyksi tuli millinen alumiini. Sovite tiukka, kun en vauhtiksen takaa älynnyt sorvauttaa yhtään, mutta alumiinihan sorvautuu helposti. Koneen kannake tehty, kiitos DMN legoista. Pikkasen on K03 eri paikassa verrattuna Garrettiin, mihin tämä vissiin tehty, mutta ohittaa turbon kyllä. Tekijöille vinkiksi vasen yläpultin paikka on 10mm syvemmällä, laitoin hitsillä latan taakse 10mm latan pätkä, hyvi asettui. Tuon ohittajan kun leikkuuttaa esim tästä 8mm tavarasta, loput voi tehdä käsikoneilla.
Jigi öljypohja oli kiinni, kyllä se tuli. Joo, sitä piti pystympään laikata, yläosasta muutama kymmen milli ja alaosa samaan kulmaan. Hyvät palat oli, noin tunnissa oli maalissa. Olis kyllä mennyt terveys jos olisi pitkästä lähtenyt tekemään, verrattuna tuohon malliin.dmn kirjoitti:Toivottavasti mittasit että tuli sopivaan asentoonItte jouduin näyttämään vähän rälläkkää koneen puoleisen ylätuen puollelle, kun ei jostain syystä mittaus ollutkaan ihan kohdillaan.
Mitenkähän noita kaaria olisi hyvä levittää, jos sellaiseen aikoisi? Ainakin etupyörien takaosasta pitäisi ottaa jonkin verran ulos, mutta minkä verran? Mitään radikaalia en aio tehdä, mutta toki tuumakoon mutakumit on tulossa, joten kai siihen nyt olisi hyvä varautua. Löytyisikö vinkkejä teiltä?TT| kirjoitti:Tuossahan on mukava samalla avartaa lokari kunnon pyörille
En oikein tiedä vielä, mutta eiköhän sinne suht maksimikokoa ilman mittavia muutoksia laiteta. MT TA KM2 koossa 30x9,5x15 voisi olla hyvä juttujen perusteella ja vanteet on 7x15" ET25. Toinen sarja vanteita ja pienemmät kesä ja talvirenkaat jää vielä jos tarvitsee pitkää matkaa asfaltilla tehdä tai talvella tuntuu liukkaalta.Eicca_ kirjoitti:Minkäkokoiset pyörät tulee?
Komppi tälle. Muovilipareet edestä veks, muuten hankaa... ja varmuuden vuoksi pienet tsiivut rälmänääkällä sieltä etukaaren takaosasta vielä niin jää reeiilusti varaa. Mitkäs ne mulla olikaan alla...TT| kirjoitti:Ne 14" muovilipareet vaan tarvii poistaa, riippuen vähän pyöränkulmien asennosta voi pikkasen hipasta kaariin.