tämä tulee mekaaniseen sydeemiin, eli tarkoitus on että näin:
Vnt tulee vetävällä alipainekellolla. Alipaine otetaan alipainepumpun linjasta. Letkulinjaan laitetaan sähköventtiili joka avaa linjan kun kaasua painetaan. Kaasun painaminen tunnistetaan pumpun päähän laitettavalla virtausanturilla joka tunnistaa kun polttoaineen virtauspaine(tai mikä se sitten onkaan) suurenee kun kaasua painetaan. Anturi kytkee ,jonka jälkeen alipainelinja aukeaa kun solenoidi avautuu, alipainekello vetää ja ahdot (toivottavasti) nousee.
Kun ahtopaine nousee niin Tälle vetävälle alipaineelle annetaan vastapaine (säädetty haluttu max paine) joka (toivottavasti ) säätää ahtopaineen halutulle tasolle. Haluttu taso saadaan säädettävällä jousikuormitteisella säätöventtiilillä joka halutussa paineessa päästää ylipaineisen ilman tuonne alipainekellon linjaan ja alkaa rajoittamaan ahtopainetta.
Tämä on sellainen yhdistelmä erivariaatioista joita eripuolelta inteernettiä oon löytänyt. Tuolla virtaus anturilla kokemuksen mukaan saadaan aikaan se että pintakaasulla pitäisi saada aikaan tuo siipien lepuutus, ja heti kun kaasua painetaan saadaan ahdot nopeasti jälleen nousemaan. Tuolla vastapaineella sitten taas pitäisi saada tuo paine rajattua. että näin. Jos nyt vaan olen tuon ahtimen siipien asennot oikein käsittänyt. Tässä ahtimessa oli tuo vetävä kello paikoillaan kun tuon ostin että kai se siinä niin päin oli kun pitää..
tämä varmaan vastaa yhteen näistä kyssäreistä:
http://www.turbotekniikka.fi/VNTTurbotekniikka2.pdf
taisin siis asentaa tuon oikein päin, pitää vissiin säätää rajoitinta johonkin päin ettei nuo siivet sulkeudu kokonaan, eli mielummin jättää liian isoon kulmaan ,ettei nyt hirveän alhaalta herää?
eli tuolla on tuo ahtopaineen käyttö tässä sydeemissä:
http://www.chaz.yellowfoot.org/Manual%2 ... roller.htm