T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Joo taakse pitäis jotku limput laittaa jousien päälle. Etupää on nyt jo riittävän korkea 2 1/4 kierroksen madalluksella. En oo nyt hirveesti ajanut tolla setupilla, mutta pelkään että etuiskareista loppuu ulosjousto kesken. Takana ulosjoustoa piisaa korotukselle, kun jouset saa irrotettua nyt ilman että ottaa iskaria pois
edit: Tuli laikattua vielä puoli kierrosta pois hd etujousista. Nyt on paljon jämäkämpi kuin edellisillä jousilla, eikä pyörät raavi mihinkään kiinni. Maavaraakin on juuri sopivasti että pääsee hidastetöyssyistä yli ilman osumia eikä tarvitse väistellä kaikkia monttuja ja patteja. Taakse pistin homemade väliaikaiset korotusrinkulat jousien päälle. Täytyy duunata paremmat jossain vaiheessa. Nyt tuntuu hyvältä ajaa.
edit: Tuli laikattua vielä puoli kierrosta pois hd etujousista. Nyt on paljon jämäkämpi kuin edellisillä jousilla, eikä pyörät raavi mihinkään kiinni. Maavaraakin on juuri sopivasti että pääsee hidastetöyssyistä yli ilman osumia eikä tarvitse väistellä kaikkia monttuja ja patteja. Taakse pistin homemade väliaikaiset korotusrinkulat jousien päälle. Täytyy duunata paremmat jossain vaiheessa. Nyt tuntuu hyvältä ajaa.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Tulihan se talvi tänne eteläänkin ja talvirenkaatkin saatiin vihdoin alle. Vaati pidemmät pinnapultit taakse. Pumppua käännettiin tänään vähän aikasemmalle, josko lähtis käyntiin aamulla.
Pitäisi jaksaa joku kaunis päivä korjailla öljyvuotoja ja pakoputki duunata, kun katsastuskin lähestyy. Hitsattavaakin on löytynyt jo parista paikkaa.
Pitäisi jaksaa joku kaunis päivä korjailla öljyvuotoja ja pakoputki duunata, kun katsastuskin lähestyy. Hitsattavaakin on löytynyt jo parista paikkaa.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Hyvältä näyttää talviversiokin!
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
^ Kiitoksia.
Onko kenelläkään tietoa mistä sais erittäin syviä kupumuttereita? Nuo pinnapultit kun on joku 70mm pitkät. Voishan siihen tietysti laittaa 30-40mm levikepalaa väliin ja sitten normaalit kupumutterit. Pysyis kierteet parempana. Yllättävän hyvin pääsee etenemään liikenteessä tölkillä kun on asialliset talvirenkaat. Mutta jos lunta on paljon niin jää helposti kiinni. En tiiä johtuisko sekin tuosta maavarasta
Onko kenelläkään tietoa mistä sais erittäin syviä kupumuttereita? Nuo pinnapultit kun on joku 70mm pitkät. Voishan siihen tietysti laittaa 30-40mm levikepalaa väliin ja sitten normaalit kupumutterit. Pysyis kierteet parempana. Yllättävän hyvin pääsee etenemään liikenteessä tölkillä kun on asialliset talvirenkaat. Mutta jos lunta on paljon niin jää helposti kiinni. En tiiä johtuisko sekin tuosta maavarasta
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
on muuten, kiwan väriset noi vandixet - sopii hjuvin kalsongin sisniseen autoon
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 744
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
^ Samaa mieltä, hyvin käy tuo väri vanteisiin.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Hyvä että joku tykkää. Teme valitsi värin vanteisiin, kun en itse päässyt viemään niitä maalaamoon. Kuva kyllä vääristää aika paljon värejä. Ensinnäkin vanteet ovat likaiset ja Nokian white balance viturallaan. Nuo ovat oikeasti paljon vaaleammat.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Värin pitäs olla RAL1001 eli semmone maitokahvi reilulla maidolla. Nappiin näemmä meni valinta
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Tässä vähän parempia kuvia. Pimeetä on ja edelleen likanen auto/pyörät.
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Hyvinhän tuolla auraa
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Paikalliset parkkipaikkadriftaajat saatto olla ihmeissään kun käytiin oikeen letkassa leikkimässä. Audi 5000 ja 80 quattro sekä tölkki (ja mersu) kaikkien niitten bemareiden ja volvojen seassa
Niin ja kyllähän se hiukan auraa auraamattomilla teillä.
Niin ja kyllähän se hiukan auraa auraamattomilla teillä.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
hiukan vaaleempana tai sit paljo tummempana noi vanteet olis ässät
-
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 32
- Liittynyt: 22.02.2012 19:03
- Paikkakunta: Barcelona
- Viesti:
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
ookko lukkoa viritelly vai meneekö ihan vakioperällä?redi kirjoitti:Paikalliset parkkipaikkadriftaajat saatto olla ihmeissään kun käytiin oikeen letkassa leikkimässä. Audi 5000 ja 80 quattro sekä tölkki (ja mersu) kaikkien niitten bemareiden ja volvojen seassa
Niin ja kyllähän se hiukan auraa auraamattomilla teillä.
(itellä juur lukko rakentelu menossa takapotkuun)
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
eisse lukkoa tartte - hyvin driftaa ilmankin
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Niin driftas mitä peilistä kerkes katteleen. Hyvät luisut oli kyllä eilen, ei käy kieltäminen. Eiccakin pääsi pienen sinipunavalosaasteen jälkeen peliin mukaan hetkeksi.
Toi eka kuva on kyl taagi. Tölkki ominaisympäristössään. Ihan pirun hieno otos.
Toi eka kuva on kyl taagi. Tölkki ominaisympäristössään. Ihan pirun hieno otos.
-
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 32
- Liittynyt: 22.02.2012 19:03
- Paikkakunta: Barcelona
- Viesti:
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
no eihän se tartte mut on se vaan kivempaa lukon kanssaMiglos kirjoitti:eisse lukkoa tartte - hyvin driftaa ilmankin
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Kaiken maailman kyseliöitä vaan ilmestyy jostain... Ei niillä juuri mitään sanottavaa sitten ollutkaanteme kirjoitti: Eiccakin pääsi pienen sinipunavalosaasteen jälkeen peliin mukaan hetkeksi.
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Kyllähän lukko olis ihan kiva lisävaruste takavetosessa. Nuo kumminkin saa ajettua jumiin. Mullahan tuo on mahastaan kiinni melko helpolla kun ei tuota maavaraa hirveästi ole. Toistaseks on kyllä päästy nastarenkaiden asennuksen jälkeen omin avuin liikkumaan.
Kitkalukolliset laatikot on melko harvinaisia, melkeen jos lukon haluaa niin tekee jonku syncrovirityksen tai sitten kaupasta ostaa lukon. Itse en kyllä uskalla leväyttää tommosta laatikkoa atomeiksi kun en sitä kumminkaan saa enää kasaan
Kitkalukolliset laatikot on melko harvinaisia, melkeen jos lukon haluaa niin tekee jonku syncrovirityksen tai sitten kaupasta ostaa lukon. Itse en kyllä uskalla leväyttää tommosta laatikkoa atomeiksi kun en sitä kumminkaan saa enää kasaan
-
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 32
- Liittynyt: 22.02.2012 19:03
- Paikkakunta: Barcelona
- Viesti:
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
itekki pääasiassa sen takii lukoa virittelee et pääsis pihaan asti, eikä tartteis aina jäädä mäkeen oottaa hinausta
eipä toi nyt niin paha homma oo ollu kun luulin ja ooberin pojat on ollu kyllä auttanu tapojensa mukaan tosihyvin tässäkin projektissa(oois sattaanu mennä sormisuuhun muuten )
eipä toi nyt niin paha homma oo ollu kun luulin ja ooberin pojat on ollu kyllä auttanu tapojensa mukaan tosihyvin tässäkin projektissa(oois sattaanu mennä sormisuuhun muuten )
Re: T3 kalsonki, 1.9TD umpipaku
Noniin.
Kun sain autoni takaisin vorojen kynsistä niin ajattelin alkaa ehostaa sitä, jotta voroilla olisi seuraavalla kertaa mukavampi ajokokemus (tai sitten miellyttääkseni itseäni ja leimasetää, jolle pitää auto mennä kuun loppuun mennessä näyttämään).
- Uudet etuylätukivarsien helat. (fixus)
- Alustaa korotettu hiukan, raapi turhan herkästi renkaat kiinni joka paikkaan.
- Camber, Caster ja Aurauskulmien säätö edestä. (ennen ei onnistunut kun cambersäätö oli jumissa ja caster ei säätynyt kun ylätukivarrenhelat oli niin riekaleina)
- Pakoputki on uusittu alusta loppuun mufflex tuotteilla (fixus)
- Pakoputken kannakerautoja tässä autossa ei ollut, joten ne hankittiin käytettynä. Kiitos Eicca ja T3Syncro
- Uus huohotinsysteemi on asennusta vaille valmis. Kiitoksia Wiwwe (tästä täytyy ottaa kuva ennen kun sotken sen )
- Hain vihdoin uuden orkkis lämppärin hanan (46€) ja hanalle vaijerin (12€) (VV-auto Herttoniemi) odottelee asennusta (pläääh)
Poikittaisen alatukivarren helat ostin myös mutta en saanut millään menemään paikalleen, vaikka korjaamotyökalut oli käsillä. Onko näihin saatavilla jotain uretaanipuslia? Ne olis varmaan helpompi asentaa.
Pitkittäistankojen helat ja kaikki nivelet tuonne etupäähän onkin uusittu jo vuosi sitten.
Kuvia ei tällä erää asennuksista ole, mutta viime sunnuntaina käytiin testaamassa alustan säätöjä Hyvinkään lentokentällä ja sieltä tuli joitain otoksia.
Video1
Video2
Video3
Kun sain autoni takaisin vorojen kynsistä niin ajattelin alkaa ehostaa sitä, jotta voroilla olisi seuraavalla kertaa mukavampi ajokokemus (tai sitten miellyttääkseni itseäni ja leimasetää, jolle pitää auto mennä kuun loppuun mennessä näyttämään).
- Uudet etuylätukivarsien helat. (fixus)
- Alustaa korotettu hiukan, raapi turhan herkästi renkaat kiinni joka paikkaan.
- Camber, Caster ja Aurauskulmien säätö edestä. (ennen ei onnistunut kun cambersäätö oli jumissa ja caster ei säätynyt kun ylätukivarrenhelat oli niin riekaleina)
- Pakoputki on uusittu alusta loppuun mufflex tuotteilla (fixus)
- Pakoputken kannakerautoja tässä autossa ei ollut, joten ne hankittiin käytettynä. Kiitos Eicca ja T3Syncro
- Uus huohotinsysteemi on asennusta vaille valmis. Kiitoksia Wiwwe (tästä täytyy ottaa kuva ennen kun sotken sen )
- Hain vihdoin uuden orkkis lämppärin hanan (46€) ja hanalle vaijerin (12€) (VV-auto Herttoniemi) odottelee asennusta (pläääh)
Poikittaisen alatukivarren helat ostin myös mutta en saanut millään menemään paikalleen, vaikka korjaamotyökalut oli käsillä. Onko näihin saatavilla jotain uretaanipuslia? Ne olis varmaan helpompi asentaa.
Pitkittäistankojen helat ja kaikki nivelet tuonne etupäähän onkin uusittu jo vuosi sitten.
Kuvia ei tällä erää asennuksista ole, mutta viime sunnuntaina käytiin testaamassa alustan säätöjä Hyvinkään lentokentällä ja sieltä tuli joitain otoksia.
Video1
Video2
Video3