vielä parempi kun ottaa "pussikaljaa" tähtitaivaan alla ... näin täytyy aina silloin tällöin tehdä .....romunkerääjä kirjoitti:Kun ei projekti taas oikein muuten etene, niin katsellaan vaikka tähtiä tällä välin.
H*molanssi T4, never forget.
Re: H*molanssi T4
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Veit jalat suustani!
Voipi olla että tuossa viikon päästä näin pääsee tekemään...
Voipi olla että tuossa viikon päästä näin pääsee tekemään...
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Kotona on kiva käydä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Re: H*molanssi T4
Välillä asiaakin eli kenen tekemät nuo tuplavalot(mistä olet hommannut) ja onko minkälainen valoteho verrattuna alkuperäisiin ?
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 7
- Liittynyt: 29.10.2012 22:01
Re: H*molanssi T4
kädetön peltiseppä ilmoittautuu myös tähtimatkalleromunkerääjä kirjoitti:Veit jalat suustani!
Voipi olla että tuossa viikon päästä näin pääsee tekemään...
on kyllä asiallisennäköinen nyt kun on taas kasassa!
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Ne on Saksan eebaystä tilatut annelinsilmätuninkiumpiot, joista on sahattu heijastimet irti. Tilalle ruuvasin Hellan xenonvalomoduulit sekä lyhkäsiin että pitkiin.selvesa kirjoitti:Välillä asiaakin eli kenen tekemät nuo tuplavalot(mistä olet hommannut) ja onko minkälainen valoteho verrattuna alkuperäisiin ?
Hyvin näkee orkkiksiin verrattuna.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Re: H*molanssi T4
Roger ! No kyllä niillä xenoneilla varmaan näkee. Miten liene nuo normi enkelit ?
Ja tässä piti käydä ihan fiilistelemässä tuon oman tähtitaivaan alla
Ja tässä piti käydä ihan fiilistelemässä tuon oman tähtitaivaan alla
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Vähän teippiä ja vahaa...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 7
- Liittynyt: 29.10.2012 22:01
Re: H*molanssi T4
nonni,hyvältä näyttää!
eipä kyllä uskoisi samaksi mikä oli meillä tallilla "lievässä" pintaruosteessa tossa syksyllä
eipä kyllä uskoisi samaksi mikä oli meillä tallilla "lievässä" pintaruosteessa tossa syksyllä
Re: H*molanssi T4
Hyvältä näyttää
Re: H*molanssi T4
Hyvännäköinen on kyllä. Oliko tuo teippisarja jokin carsportin vakio(saisi ostettua erikseen) vai teetitkö itse ja paljonko oli hintaa ? Vois itsellekin tuommoiset laittaa kun alkuperäiset piti ottaa pois kun olivat jo niin rapistuneet.
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Teipit on uniikit prototyypit, ja saattavat tulla ihan yleiseen myyntiinkin jossain vaiheessa.
Hintaa en viitsi edes arvailla...
Hintaa en viitsi edes arvailla...
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Oho!
Tämäpä ei ole taas(kaan) juurikaan edennyt.
Ikkunanvälit on vieläkin teippaamatta, katto myllyttämättä ja muuta pientä.
Uusi Eeberi, venttiilikoppa ja apulaitehihna ovat ehtineet jo useamman viikon kerätä pölyä tallissa.
Ja takalevyt ja palatkin on vaihdettavien osien listalla...
Jakopäänkin voisi jo kenties uusia?
Ja leimakin loppuu tässä kuussa.
Tämäpä ei ole taas(kaan) juurikaan edennyt.
Ikkunanvälit on vieläkin teippaamatta, katto myllyttämättä ja muuta pientä.
Uusi Eeberi, venttiilikoppa ja apulaitehihna ovat ehtineet jo useamman viikon kerätä pölyä tallissa.
Ja takalevyt ja palatkin on vaihdettavien osien listalla...
Jakopäänkin voisi jo kenties uusia?
Ja leimakin loppuu tässä kuussa.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Re: H*molanssi T4
Mikäs venttiilikopan vei vaihtoon?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 7
- Liittynyt: 29.10.2012 22:01
Re: H*molanssi T4
höpöhöpö,koko ajanhan tähän tapahtuu kaikkee pientä ja isompaa
Viimeksi muokannut kaasarinviilaaja, 26.03.2013 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Pikku nykertelyä taas havaittavissa:
Takalevyt ja palat vaihdettu, liukutapit porattu takasatuloista pois ja uusittu, eberi vaihdettu, leima haettu ja katsaria hämmästytetty, teipparia taas jututettu...
Ehkä se taas kevättä kohden alkaa jotenkin rakentumaan.
Venakoppa vuotaa aivan h*mona kun on tuo tiiviste jostain syystä kutistunut vuosien (kilsojen?) saatossa.
Pitää apulaitehihnan tasaisen märkänä koko ajan -> fddumaista kitinää.
Ja hyvin merkkaa reviiriä, pihassa on paikallinen öljysora-alue merkkiä Castrol.
Takalevyt ja palat vaihdettu, liukutapit porattu takasatuloista pois ja uusittu, eberi vaihdettu, leima haettu ja katsaria hämmästytetty, teipparia taas jututettu...
Ehkä se taas kevättä kohden alkaa jotenkin rakentumaan.
Venakoppa vuotaa aivan h*mona kun on tuo tiiviste jostain syystä kutistunut vuosien (kilsojen?) saatossa.
Pitää apulaitehihnan tasaisen märkänä koko ajan -> fddumaista kitinää.
Ja hyvin merkkaa reviiriä, pihassa on paikallinen öljysora-alue merkkiä Castrol.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Joku Mänksälän suunnalla vaikuttava saattoi bongata tämän ilmestyksen tuossa viikko sitten Mäntsälä-rallissa.
Jotain sikasakujen lehtimiehiä kuulemma kuskasivat...
Jotain sikasakujen lehtimiehiä kuulemma kuskasivat...
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Re: H*molanssi T4
Omassa on kans pientä hikoilua ja ei näyttänyt stefat vuotavan, niin varmaan tuo venakoppa syypää. Olis uusi tiivistekin olemassa, mutta vuoto ollut niin pientä että ei ole jaksanut alkaa purkamaan.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 7
- Liittynyt: 29.10.2012 22:01
Re: H*molanssi T4
tulipa tällä ajettua töihin sunnuntai-maanantaiyönä ja täytyy kyllä sanoa että nykyisillä ajovaloilla näkee vähintäänkin riittävästi
ja retkeilin vielä maanantaina päivällä Vantaalle ja takaisin:
voisi kyllä asiaa tietämätön kuvitella että autolla on ajettu ainoastaan mittarissa olevan lukeman verran,ei pahemmin kilsat tunnu tässä ehjässä kulkineessa
ja retkeilin vielä maanantaina päivällä Vantaalle ja takaisin:
voisi kyllä asiaa tietämätön kuvitella että autolla on ajettu ainoastaan mittarissa olevan lukeman verran,ei pahemmin kilsat tunnu tässä ehjässä kulkineessa
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: H*molanssi T4
Vaikka veturiksi...
Tuli nautiskeltua kahteen mieheen semmonen reilu 1000 kilometriä portterin sametinpehmeää kyytiä.
Tuli nautiskeltua kahteen mieheen semmonen reilu 1000 kilometriä portterin sametinpehmeää kyytiä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)