typ1 käärmenpesä wbx:ään
typ1 käärmenpesä wbx:ään
Onkos kokemuksia aiheesta mikä malli olis hyvä aihio lähteä väsäämään wbx:ään putkistoa.
Tiedossa olevat hankaluudet-
- 1 & 4 pyttyjen laipat pitää kääntää
- öljynsuodatin voi olla tiellä
Mitähän muuta mahtaa tulla eteen? Koneen takakannatinkin saattaa tietty tulla eteen ...
Tiedossa olevat hankaluudet-
- 1 & 4 pyttyjen laipat pitää kääntää
- öljynsuodatin voi olla tiellä
Mitähän muuta mahtaa tulla eteen? Koneen takakannatinkin saattaa tietty tulla eteen ...
< 15kWh/100km
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Tässä hinta/laatu suhde aivan huippu, laipat ympäri pyörivät mutta muuten sopivuudesta wbx:ään ei tietoa.
http://www.aircooled.fi/tuote/719/kaarm ... er-rosteri
-Pete-
http://www.aircooled.fi/tuote/719/kaarm ... er-rosteri
-Pete-
211-Kastenwagen
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Tuo näyttää hyvältä kyllä, varsinkin kun on irtolaipoilla.. Voi tosiaan tulla tuo takatuki tielle, mutta äkkiäkös siihen pari muutosta tekee jos putki muuten on passeli.Paku-Pete kirjoitti:Tässä hinta/laatu suhde aivan huippu, laipat ympäri pyörivät mutta muuten sopivuudesta wbx:ään ei tietoa.
http://www.aircooled.fi/tuote/719/kaarm ... er-rosteri
-Pete-
< 15kWh/100km
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Mulla on T1 koneessa ko-sarja jos tarvitset mittoja.
-Pete-
-Pete-
211-Kastenwagen
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Onko tarkoitus laittaa käärmeenpesä moottorin virittäminen mielessä, vai vain korvauspakosarjaksi? Eli onko ensiöputkien pituuksilla väliä?
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Kai ne nyt vois samanpituisia olla kun kerran ruvetaan vaihtelemaanketsa kirjoitti:Onko tarkoitus laittaa käärmeenpesä moottorin virittäminen mielessä, vai vain korvauspakosarjaksi? Eli onko ensiöputkien pituuksilla väliä?
< 15kWh/100km
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Taitaa siinä tapauksessa olla tuo AC:n sidewinder hiukan huono vaihtoehto hyvästä valmistuslaadustaan huolimatta.
Tölkissä on tilaa sen verran hyvin, että pakosarjan ei tarvitse olla kovinkaan tiukka käärmeenpesä, ainakaan parin pongaamani kaupallisen version perusteella (ja pakosarja kannattanee virittää aika alas, joten putkien pituudetkaan ei tarvitse olla niin lyhyitä, kuin korkealta laulavissa t1:ssä).
http://www.vwspeedshop.com/product.php? ... 499&page=1
Tölkissä on tilaa sen verran hyvin, että pakosarjan ei tarvitse olla kovinkaan tiukka käärmeenpesä, ainakaan parin pongaamani kaupallisen version perusteella (ja pakosarja kannattanee virittää aika alas, joten putkien pituudetkaan ei tarvitse olla niin lyhyitä, kuin korkealta laulavissa t1:ssä).
http://www.vwspeedshop.com/product.php? ... 499&page=1
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
- P_Valtonen
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 34
- Liittynyt: 16.07.2012 00:50
- Paikkakunta: Päijät-Häme
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Kuplan sarjoissa, joissa kollektori tulee suoraan taakke päin (Esim tämmönen), ei ole mtn mahdolisuutta käyttää WBX'ssä alkuperäsen takakannakkeen kanssa.
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Tuohan näyttääkin ihan lupaavalta, ei kyllä taida ihan prikulleen olla kaikki ensiöputket saman pituisia, mutta ainakin yritys on oikean suuntainen.. Tosin jos tollasen meen tilaamaan niin sitten unohtuu turbohaaveet ja laitankin mekaanisen ahtimenketsa kirjoitti:Taitaa siinä tapauksessa olla tuo AC:n sidewinder hiukan huono vaihtoehto hyvästä valmistuslaadustaan huolimatta.
Tölkissä on tilaa sen verran hyvin, että pakosarjan ei tarvitse olla kovinkaan tiukka käärmeenpesä, ainakaan parin pongaamani kaupallisen version perusteella (ja pakosarja kannattanee virittää aika alas, joten putkien pituudetkaan ei tarvitse olla niin lyhyitä, kuin korkealta laulavissa t1:ssä).
http://www.vwspeedshop.com/product.php? ... 499&page=1
< 15kWh/100km
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Vaihtoehto kolmonenkin yhä voimassa
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
Myyn sitten sulle kun hajoaaARTO kirjoitti:Vaihtoehto kolmonenkin yhä voimassa
< 15kWh/100km
Re: typ1 käärmenpesä wbx:ään
tämähän alkaa kuulostaa lupaavalle
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!