![Mr. Vihreä :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moottori on kääritty kaiken mailman putkien, letkujen ja sähköpiuhojen sisään että.
Sitten kun olen niin onnekas että purkuvehkeessä on ilmastointi, ja sen aineitahan ei luontoon saa päästää
![Tosi nörtti :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)
Joten joudun purkamaan lauhduttimen, kompuran ja letkuston pakettina moottorin tieltä.
Ja koska automaattikin on sähköpeli niin sen johdot on luonnollisesti pakattu samoihin nippuihin moottorinohjauksen kanssa
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Myönnän tosin olleeni väärässä ja löytäneeni moottorinohjausboksin sieltä mistä minua täällä neuvottiinkin.
On tuossa laipassakin semmoinen suunnittelu... en voi suositella kellekkään
![Nörtti :geek:](./images/smilies/icon_e_geek.gif)
![Hämmentynyt :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
http://pics.tdiclub.com/data/3711/tdi_e ... _small.pdf
Tuollainen linkki löytyi netistä männäviikolla, olisin kiitollinen jos joku enemmän näille mitoille viisas voisi vahvistaa niiden todenmukaisuuden, noilla mitoilla saisin suoraan syötettyä cadiin mittailematta jolloin seuraavaksi saisikin jo alkaa protoa tekemään.
tarkentaen eniten kiinnostaa vaihteiston kiinnittävien m12 pulttien vällisten etäisyyksien paikkansa pitävyys.
Sillä ainakin osa lohkon kylkien pultin rei’istä pitää paikkansa, jotenkin tuntuisi että kai loputkin
![Kysymysmerkki :?:](./images/smilies/icon_question.gif)