Syncron laatikon kestävyys
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 9
- Liittynyt: 27.11.2015 16:51
Syncron laatikon kestävyys
Ollaan tekemässä syncroon n.300hv konetta. Kestääkö syncron laatikko vai onko siihen jotain vahvempaa vaihtoehtoa suht helposti?
Re: Syncron laatikon kestävyys
Vääntö varmaan merkitsevämpi, ja osin myös mikä kone ja millaiseen käyttöön. Kunnossa/mitoissaan oleva laatikko kestää varmasti kohtuullista käyttöä, mutta vahvistuksia ja järeämpiä 3&4 rattaita varmasti laatikkoguru suosittelisi.
Katukäyttöön vaihtoehdot olisi varmaan porschen laatikko ja perä, jos ei sitten tee koko moottori-voimansiirto pakettia keskimoottorina tai muulla täysin erilaisella ajattelulla.
Katukäyttöön vaihtoehdot olisi varmaan porschen laatikko ja perä, jos ei sitten tee koko moottori-voimansiirto pakettia keskimoottorina tai muulla täysin erilaisella ajattelulla.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Syncron laatikon kestävyys
- Jatkan tähän vaihdeloota aiheeseen.
---- Onko automaattilaatikoita sovitettu syncroon?
- Millaisia ja mistä autosta tekniikkaa?
- Tai koko moottori- ja vaihdeloota-paketti ?
---- Onko automaattilaatikoita sovitettu syncroon?
- Millaisia ja mistä autosta tekniikkaa?
- Tai koko moottori- ja vaihdeloota-paketti ?
Viimeksi muokannut vauwee, 26.01.2020 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Syncron laatikon kestävyys
Aika vähissä on takamoottoriset nelivetoiset, ja vielä vähemmän syncroon sopivilla välityksillä. 2wd:hen mielestäni hyvä ratkaisu olisi porschen 5v automaatti, joka onkin oikeasti mersun 722.6 laatikko vetopyörästöllä varustettuna. Tiedä sitten löytyykö tuosta 4wd versiota, näppärä mies varmaan saa ainakin modattua lähdön eteenpäin. Välitykset on silti ihan väärällä hehtaarilla.
< 15kWh/100km
Re: Syncron laatikon kestävyys
Porschen laatikko joo, mutta tiptronic on syvältä, tosin se saattaa vaikuttaa hintaan aika kivasti kun porsche jätkät ei niitä halua.
Tosta löytyy esim rahmiehelle 4wd
911 997 3.8 Petrol Carrera 4S 4WD Gearbox 6 Speed Manual.
Tosin itse harkinnu audin askin kääntöä koska se voi olla hieman huokeampi ratkaisu. Joku pitkittäis kone quatro ja koneistaa tasasupyörästön osuuden uusiksi niin että saa sen käännettyä. Mulla on tossa yksy 200 quatron aski jota ajattelin kokeilla. Etuperänhän voi ottaa samasta autosta tulppaa hengitysreijän poraa uuden toielle puolelle ja kääntää ympäri.
Itse en edes harkitse automaattia, mutta se olen minä se, jokainen tyylillään. Mutta siksi en edes ehdota automaatteja. Mut varmaan noihin samoihin autoihin löytyy jotain tomaatteja jos jaksaa moisi kaivella.
Tosta löytyy esim rahmiehelle 4wd
911 997 3.8 Petrol Carrera 4S 4WD Gearbox 6 Speed Manual.
Tosin itse harkinnu audin askin kääntöä koska se voi olla hieman huokeampi ratkaisu. Joku pitkittäis kone quatro ja koneistaa tasasupyörästön osuuden uusiksi niin että saa sen käännettyä. Mulla on tossa yksy 200 quatron aski jota ajattelin kokeilla. Etuperänhän voi ottaa samasta autosta tulppaa hengitysreijän poraa uuden toielle puolelle ja kääntää ympäri.
Itse en edes harkitse automaattia, mutta se olen minä se, jokainen tyylillään. Mutta siksi en edes ehdota automaatteja. Mut varmaan noihin samoihin autoihin löytyy jotain tomaatteja jos jaksaa moisi kaivella.
Re: Syncron laatikon kestävyys
Toimiva autom. nousee ajatuksiin, mutta taitaa haave-osastoon mennä.