redi kirjoitti:Sain viikonloppuna 5 vaihteisen askin kiinni ja pääsin vihdoin ajamaan moottoritietä tölkillä. Oli ainakin tällä madalletulla yksilöllä ihan hanurista. Riuhtoo joka suuntaan kovassa vauhdissa. Mutta ohitin sentään kuorma-auton!
riuhtooko eteenkin päin pahasti?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
redi kirjoitti:Sain viikonloppuna 5 vaihteisen askin kiinni ja pääsin vihdoin ajamaan moottoritietä tölkillä. Oli ainakin tällä madalletulla yksilöllä ihan hanurista. Riuhtoo joka suuntaan kovassa vauhdissa. Mutta ohitin sentään kuorma-auton!
Ootappa vaan ku sul on leveet renkaat ja sataa... Uskalla ohittaa ees haicevaa
redi kirjoitti:Sain viikonloppuna 5 vaihteisen askin kiinni ja pääsin vihdoin ajamaan moottoritietä tölkillä. Oli ainakin tällä madalletulla yksilöllä ihan hanurista. Riuhtoo joka suuntaan kovassa vauhdissa. Mutta ohitin sentään kuorma-auton!
joo veikkaan että tuolla pelillä on jo kaikki fysiikan rajat kulmien kohdalla ylitetty, kyllähän nää menee kuin juna raiteella, jos ei nyt pahasti tuule
Omassa autossani on kyllä jotain pielessä apparin puolella. Uusia kulmiensäätölaitteita testaillessa vasemmalle sai säädettyä casterit kohalleen, mutta oikealle kun yritti niin pyörä siirtyi vaan kotelossa mutta casterkulma ei muuttunut juurikaan. Lisäksi oikealla kolisee joku muukin kuin tukivarsi runkoon. Nivelethän siellä on kaikki uutta, mutta puslat vanhaa. Camberia on edessä noin 2 astetta ja takana reilu 3. Riuhtomiseen voi vaikuttaa myös se että taka-akseli auraa ihan helvetisti ja että raidetangot ei liiku enää samassa suhteessa muihin varsiin verrattuna kun kiinnitystä on muutettu. Eiköhän tuo vielä vähän paremmaksi saada hierottua.
Aamulla tuli ns.kaks kärpästä yhdellä iskulla kun haisuli hinas camryä arviolta noin 30km/h kasikympin alueella. Camryssä oli joku nelipyörä ohjauksen asennus remontti ilmeisesti aloitettu kun kulki aika poikittain
Täytyypä tunnustaa, että on tässä tullut ajeltua kauppareissuja emännän Corollalla, mutta vain ilta-aikaan
kun on toi oma Tölkki työn alla...eikä Sprinterillä aina viitsi lähteä..
beretta kirjoitti:Huhhuh.onneksi tuli hommattua eukolle 2.0i golffi niin voi käydä kaupassa valoisaankin aikaan,eikä jäätelöt kerkee sulaa kun senverta ripeästi liikkuu
beretta kirjoitti:Huhhuh.onneksi tuli hommattua eukolle 2.0i golffi niin voi käydä kaupassa valoisaankin aikaan,eikä jäätelöt kerkee sulaa kun senverta ripeästi liikkuu
Pitäisi vaihtaa kesärenkaat taakse, kun noissa nastattomissa talvikumeksissa tuntuu olevan vieläkin pitoa, vaikka ovat ainakin 10 v vanhat...
Kaikki takana tulleet japsia autot tuli kyllä savutettua...
Ainiin tuosta ohittelusta tuli mieleen että ei onnistunut ihan täysin vaihdevivun säätö kun ei mennyt kolmosta isompi pykälä päälle. Ajelin Mäntsälästä itä-Helsinkiin noin 55kmh ja minut ohitti Defender, Country Golf, Scania ja muutama muu matkalla. Ei joutanut kääntyä takaisinkaan kun olis menny taas ilta pitkäksi.
Eicca oli ohjaamossa. Redin keppiä käskettiin eican ja redin toimesta säätämään väärään suuntaan kuin mitä mun järki sanoi. Hetken mietin mutten mutissut vastaan vaan säädin kuten käskettin.
En ota mitään vastuuta mistään. Jäi varmaan pultitkin löysälle.
No itseasiassa meni vissiin vähän vikasuuntaan, mutta sain asian korjattua kun anelin pomolta nätisti. Yleensä meillä saa tehdä vain pe-su omia rojekteja, poislukien jotkut nopeat ja kriittiset hommat, ehkä tämä sitten kuului niihin. Nyt löytyy kaikki vaihteet niin hyvin kun väljillä palloilla voi.
Ohitin muuten toissapäivänä uuden GLK-mersun tallille mennessä! Ja just kun olin ohittanu, niin muistin että Eicalle piti hakea vaihteistoöljyä ja piti kiilata sen eteen ja kääntyä seuraavasta risteyksestä oikealle
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!