Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Laitas lanssi lanssista kuvia
-jos se ei mahdu talliin, niin saa olla ulkona-
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Laitetaan kuhan keksin miten ne tänne saa. Se on tuo nörttiys minusta pysyny meleko ettäällä kun ei oo ketää 8vuotiasta tuttua kelle kehtais tunnustaa oman pöllöytesä näihen nettien kanssa... Enempi kun tuo pellin tai jonnii muun konkreettisesti rakenneltavan kanssa. Huomenna lauantaina käyn taas ihmettelemässä palamatonta öljynpainevaloa, tällä kertaa ledi paikallaan. niin että palataan tilanteeseen.
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Tervetuloa ja alota rohkeesti projekti/käyttäjien autot osioon uusi topikki autosta niin helpompi kysellä vinkkejä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Morjensta pöytään!
Hienoa että internetin syövereistä löytyy tölkeille omistautunut yhteisö. Homma lähti omalla kohdalla vuonna 2007 kun hommattiin kaverin kanssa kesäautoksi tölkki. Erittin hyvä auto joka kesti just sen mitä pitikin. Noh, talvi tuli ja autosta rupesi hajoamaan yhtä sun toista. Ei muuta kuin auto myyntiin ja afrikkaan.
Sen jälkeen on harmittanut hemmetisti että miksi se piti myydä. Nyt on purassut taas pahasti tölkkikuume ja ajatus että jotain pitäis tehdä. Tätä foorumia selaillessa huomasin että onneks en oo ainoa joka tykkää kulmikkaammasta. Nyt on tutka päällä ja pari hyvää ehdokasta on tullut jo vastaan.
Hienoa että internetin syövereistä löytyy tölkeille omistautunut yhteisö. Homma lähti omalla kohdalla vuonna 2007 kun hommattiin kaverin kanssa kesäautoksi tölkki. Erittin hyvä auto joka kesti just sen mitä pitikin. Noh, talvi tuli ja autosta rupesi hajoamaan yhtä sun toista. Ei muuta kuin auto myyntiin ja afrikkaan.
Sen jälkeen on harmittanut hemmetisti että miksi se piti myydä. Nyt on purassut taas pahasti tölkkikuume ja ajatus että jotain pitäis tehdä. Tätä foorumia selaillessa huomasin että onneks en oo ainoa joka tykkää kulmikkaammasta. Nyt on tutka päällä ja pari hyvää ehdokasta on tullut jo vastaan.
-92 T3 Caravelle syncro 1.9TDI http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/vie ... =20&t=4466
-89 T3 Transporter 1.6TD "Houmer 2.0"
-87 T3 Caravelle 1.6D
-89 T3 Transporter 1.6TD "Houmer 2.0"
-87 T3 Caravelle 1.6D
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
lanssi kirjoitti:Juu. Tuli viikko sitte ostettua eka tölkki, ja tottakai kaikesta lähes yhtä pihalla kuin lumiukko. Ostos on Kouvolasta kuolinpesältä oleva ambulanssi syncro, puolustusvoimien entynen, vm:88. Harrastajan omistama, ei mitään tietoo autosta. Ajettu 54000km. Seisonut 2009 asti.Pistin virran päälle ja öljynpainevalo ei syttyny. laitoin käyntiin mut en hirvinny pyörittää kun ei tietoo miks öljynpaineen led ei loppujen lopuksi ollu ees paikallaan. Jos joku tietää ghe-905 lanssista jotain, niin tiedoista oltas enempi kun kiitollisia.
hezuz kirjoitti:Morjensta pöytään!
Hienoa että internetin syövereistä löytyy tölkeille omistautunut yhteisö. Homma lähti omalla kohdalla vuonna 2007 kun hommattiin kaverin kanssa kesäautoksi tölkki. Erittin hyvä auto joka kesti just sen mitä pitikin. Noh, talvi tuli ja autosta rupesi hajoamaan yhtä sun toista. Ei muuta kuin auto myyntiin ja afrikkaan.
Sen jälkeen on harmittanut hemmetisti että miksi se piti myydä. Nyt on purassut taas pahasti tölkkikuume ja ajatus että jotain pitäis tehdä. Tätä foorumia selaillessa huomasin että onneks en oo ainoa joka tykkää kulmikkaammasta. Nyt on tutka päällä ja pari hyvää ehdokasta on tullut jo vastaan.
TerVWetuola lanssi & hezuz foorumille ja porukkaan mukaan.
Yhteisöllä on pari sivua ja ryhmää naamakirjankin puolella, jos moiseen turhuuteen on sattunut mukaan lähtemään:
- https://www.facebook.com/www.tolkkifoorumi.fi
- https://www.facebook.com/vwsyncrosafari
- https://www.facebook.com/groups/VWTyp2T3
- https://www.facebook.com/groups/T3SOS
- Neanterdaali
- AktiVWisti
- Viestit: 507
- Liittynyt: 10.05.2014 09:26
- Paikkakunta: Maaninka, Pohjois-Savo
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Katohan perhanaa, 800 foorumilaisen raja lähestyy, 792 tällä hetkellä kun tätä kirjoitan!
Volkkareitten harrastaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin!
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Helou! Mä olen Samu ja mulla ei ole vielä Tölkkiä.
Olen vuosia vannonut itselleni, että hankin harrasteauton vasta sitten kun on varaa ottaa se "huoltoleasingilla" eli keskityn nauttimaan ajamisesta ja joku muu korjaa ja ylläpitää. Tuo otsaani leimaama vakuutus on rapissut uhkaavaa vauhtia viime aikoina kun olen lueskellut Tölkkifoorumia (käsittämättömän hienojen ihmisten foorumi, poikkeuksellisen hieno henki - auttava, tukeva ja suvaitseva). Paha kuume päästä askartelemaan vanhan auton kanssa nostaa päätään.
Kokemusta ja osaamista autojen laittoon on olemattoman vähän. Amazoneja oli muutama joskus teininä ja myöhäisteininä (olen nyt 43-vee), mutta en minä koskaan niille osannut paljoa tehdä. Toisaalta nykyään voisi olla helpompaa kun neuvoja on saatavana niin paljon helpommin. Mitään hyvää tilaa auton rakentamiselle ei tosin ole eli pihalla pitäisi, kaupungissa tai maalla... Suomalais-ugrilaista metsäremonttia, kuten kaverini noin neljännesvuosisata sitten sanoi.
Kun suljen silmäni, näen oman Tölkkini. T3 Syncro, enemmän työkalu kuin edustuspeli. Alkuperäinen 16" on tyyliltään lähellä sydäntä. Sellainen, jolla voisi joskus kokeilla mutapainia. Mutta ehkä sellainen, jossa ei olisi (ainakaan täysikorkeaa) väliseinää heti etupenkkien takana eli voisi käyttää myös perheemme kuljetukseen. Siksi ei sitä väliseinää, että takavetoisten lisäksi porukkaamme kuuluu neljä nelivetoista, jotka siirtyvät viikonloppuisin mukana mökille.
Jatkan foorumin lukemista ja avaan uuden ketjun projektipuolelle, jos joskus niin pitkälle pääsen.
PS. Hifipuoli (kotisellainen, ei niinkään autoäänentoisto) on vähän tuttua. Jos joku kaipaa neuvoa niin koitan toki auttaa, yyvellä vain sitten.
Olen vuosia vannonut itselleni, että hankin harrasteauton vasta sitten kun on varaa ottaa se "huoltoleasingilla" eli keskityn nauttimaan ajamisesta ja joku muu korjaa ja ylläpitää. Tuo otsaani leimaama vakuutus on rapissut uhkaavaa vauhtia viime aikoina kun olen lueskellut Tölkkifoorumia (käsittämättömän hienojen ihmisten foorumi, poikkeuksellisen hieno henki - auttava, tukeva ja suvaitseva). Paha kuume päästä askartelemaan vanhan auton kanssa nostaa päätään.
Kokemusta ja osaamista autojen laittoon on olemattoman vähän. Amazoneja oli muutama joskus teininä ja myöhäisteininä (olen nyt 43-vee), mutta en minä koskaan niille osannut paljoa tehdä. Toisaalta nykyään voisi olla helpompaa kun neuvoja on saatavana niin paljon helpommin. Mitään hyvää tilaa auton rakentamiselle ei tosin ole eli pihalla pitäisi, kaupungissa tai maalla... Suomalais-ugrilaista metsäremonttia, kuten kaverini noin neljännesvuosisata sitten sanoi.
Kun suljen silmäni, näen oman Tölkkini. T3 Syncro, enemmän työkalu kuin edustuspeli. Alkuperäinen 16" on tyyliltään lähellä sydäntä. Sellainen, jolla voisi joskus kokeilla mutapainia. Mutta ehkä sellainen, jossa ei olisi (ainakaan täysikorkeaa) väliseinää heti etupenkkien takana eli voisi käyttää myös perheemme kuljetukseen. Siksi ei sitä väliseinää, että takavetoisten lisäksi porukkaamme kuuluu neljä nelivetoista, jotka siirtyvät viikonloppuisin mukana mökille.
Jatkan foorumin lukemista ja avaan uuden ketjun projektipuolelle, jos joskus niin pitkälle pääsen.
PS. Hifipuoli (kotisellainen, ei niinkään autoäänentoisto) on vähän tuttua. Jos joku kaipaa neuvoa niin koitan toki auttaa, yyvellä vain sitten.
Samu Saurama - ikuinen kaiutinrakentaja
www.AudioVideo.fi
www.AudioVideo.fi
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Tervetuloa.
Nyt vaan sopivaa ehdokasta etsimään. Alkavat noi 16" syncrot olla jo Suomessakin hinnoissaan, mutta eipä taida hinta alaspäinkään mennä, joten ei rahat hukkaan mene.
Nyt vaan sopivaa ehdokasta etsimään. Alkavat noi 16" syncrot olla jo Suomessakin hinnoissaan, mutta eipä taida hinta alaspäinkään mennä, joten ei rahat hukkaan mene.
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Vaikka olen jo parin kettingin verran kirjoitellut tänne, ajattelin että ei se pahaa tee jos laittaa tietoa vähän muutenkin siitä mitä olen touhunnut ajoneuvojen parissa.
Nimeni on Mika ja asun perheineni Kouvolassa.
Hankin siis ekan tölkkini nyt ihan hiljattain, muutama viikko sitten. En ole eläessäni tölkkiä omistanut mutta minulla on VW harrastustausta.
Kultaisella 90 luvulla olin täällä Kouvolassa FVWA:n jaoksen puuhissa aktiivina mukana. Ajopelinä tuolloin oli ensimmäisen työpaikkani ensimmäisestä tilistä, ensimmäiseltä työkaveriltani ostamani 71 VW kupla. Se oli ihan paska mutta hirveällä nuoruuden innolla rakentelin siitä ihan kelvollisen.
Se vaihtui aikanaan Raumalta löytämääni 66 Kastevwageniin joka oli ihan hirveä paska. Sen rakentelin yhtä hirveällä innolla varsin siistiksi.
Sen jälkeen alkoi taas kuplattaa ja hain Orimattilasta 59 kuplan "Black Jackin". Se ei ollut ollenkaan hirveä paska.
Siitä en ehtinyt paljoa nauttia kun oli olosuhteiden pakosta pakko luopua siitä. Siihen jäi volkkariharrastus sillä erää. Ja jäi harmittamaan.
Meni melkein 10 vuotta ilman harrastekalustoa kun silloinen tyttöystäväni (nykyinen rouvani) ajoi ajokortin ja ilmoitti aina halunneensa rättisitikan.
Sellainen haettiin etelä-pohjanmaalta saakka ajamalla. Se oli hirveä paska. Mutta vaikka kovasti sitä laitettiin, siitä ei tullut paljoa sen parempi.
Tämän jälkeen taloon tuli vielä kaksi rättäriä kunnes lapsi syntyi ja rouvan harraste ajelut jäivät. Itselleni jäi viimeisin rättis jonka kanssa jaksoin jonkin aikaa puuhailla.
Kun tuli puhe siitä että sekin joutaisi uuteen kotiin, tartiun tilaisuuteen ja aloin toisella silmällä katsomaan jotain puuhastelua tilalle.
Sattui käymään niin että vastaan tuli hyljätty Citroen DSuper vuodelta 70 ja siitä se sitten lähti. Se ei ollut ihan niin paska.
Siitä oikein ahkerasti harrastamalla tuli ihan kelpo yksilö.
Sitten möin sen kun kyllästyin jatkuvaan ropaamiseen ja päädyin lopulta ostamaan vielä enemmän hyljätyn Citroen DS 23 ie:n vuodelta 73, joka, yllätys yllätys, oli ihan hirveän paska. Ropaamisesta ei meinannut millään tulla loppua.
Alun 3:tta vuotta sen kanssa meni. Nyt se on jokseenkin "edustuskunnossa" ja on pääasiallinen harrastepelini. Viimeistään sen myötä tuli osallistuneeksi citroenkerhon toimintaan, jossa olen edelleen.
Ajoautonani tämän 3:n vuoden ajan on ollut Citroen GSA, BX GTI ja Xantia V6. Kun viimeisimmän ajokin oli aika päästä eteenpäin, jäi mieleeni kytemään että pitäisikö etsiä jotain ihan muuta ja kuinkas muuten kuin T3 sieltä VW osastolta.
Useita kuukausia etsittyäni, ja muutamaa katsottuani löysin omani.
1990 rekisteröity 1.6D Transporter tuli taloon. Tästä lisää täältä.
Ja se ei ole ihan paska. Päinvastoin, ehkä paras koskaan ostamani käytetty auto!
Eli Citikkamiehenä suuren osan aikaani käyttäneenä T3 on piristävällä tavalla erilainen ja etten sanoisi "helppo" kohde.
Ajoautoksi sen ostin, ja ihan käyttötarpeen perusteella sen perheelleni järkeilin.
Ehkä ensimmäinen "harrasteauto" jonka rouva kehotti ostamaan.
Harrasteeksi jokainen omistamani auto käytännössä aina tulee, johtuen siitä että olen armoitettu bensapää ja mobilisti.
Kiitokset vielä tölkkifoorumin porukalle hyvästä vastaanotosta!
Ja jos ketä sattuu jostain syystä kiinnostamaan vieraan merkin kanssa puuhailu niin blogistani ja sivuiltani saa rahtusen ideaa siitä mitä kaikkea on tullut koettua.
http://citroendseries.blogspot.fi/
http://sites.google.com/site/citroendseries
https://flic.kr/s/aHskzZ7a1b
Nimeni on Mika ja asun perheineni Kouvolassa.
Hankin siis ekan tölkkini nyt ihan hiljattain, muutama viikko sitten. En ole eläessäni tölkkiä omistanut mutta minulla on VW harrastustausta.
Kultaisella 90 luvulla olin täällä Kouvolassa FVWA:n jaoksen puuhissa aktiivina mukana. Ajopelinä tuolloin oli ensimmäisen työpaikkani ensimmäisestä tilistä, ensimmäiseltä työkaveriltani ostamani 71 VW kupla. Se oli ihan paska mutta hirveällä nuoruuden innolla rakentelin siitä ihan kelvollisen.
Se vaihtui aikanaan Raumalta löytämääni 66 Kastevwageniin joka oli ihan hirveä paska. Sen rakentelin yhtä hirveällä innolla varsin siistiksi.
Sen jälkeen alkoi taas kuplattaa ja hain Orimattilasta 59 kuplan "Black Jackin". Se ei ollut ollenkaan hirveä paska.
Siitä en ehtinyt paljoa nauttia kun oli olosuhteiden pakosta pakko luopua siitä. Siihen jäi volkkariharrastus sillä erää. Ja jäi harmittamaan.
Meni melkein 10 vuotta ilman harrastekalustoa kun silloinen tyttöystäväni (nykyinen rouvani) ajoi ajokortin ja ilmoitti aina halunneensa rättisitikan.
Sellainen haettiin etelä-pohjanmaalta saakka ajamalla. Se oli hirveä paska. Mutta vaikka kovasti sitä laitettiin, siitä ei tullut paljoa sen parempi.
Tämän jälkeen taloon tuli vielä kaksi rättäriä kunnes lapsi syntyi ja rouvan harraste ajelut jäivät. Itselleni jäi viimeisin rättis jonka kanssa jaksoin jonkin aikaa puuhailla.
Kun tuli puhe siitä että sekin joutaisi uuteen kotiin, tartiun tilaisuuteen ja aloin toisella silmällä katsomaan jotain puuhastelua tilalle.
Sattui käymään niin että vastaan tuli hyljätty Citroen DSuper vuodelta 70 ja siitä se sitten lähti. Se ei ollut ihan niin paska.
Siitä oikein ahkerasti harrastamalla tuli ihan kelpo yksilö.
Sitten möin sen kun kyllästyin jatkuvaan ropaamiseen ja päädyin lopulta ostamaan vielä enemmän hyljätyn Citroen DS 23 ie:n vuodelta 73, joka, yllätys yllätys, oli ihan hirveän paska. Ropaamisesta ei meinannut millään tulla loppua.
Alun 3:tta vuotta sen kanssa meni. Nyt se on jokseenkin "edustuskunnossa" ja on pääasiallinen harrastepelini. Viimeistään sen myötä tuli osallistuneeksi citroenkerhon toimintaan, jossa olen edelleen.
Ajoautonani tämän 3:n vuoden ajan on ollut Citroen GSA, BX GTI ja Xantia V6. Kun viimeisimmän ajokin oli aika päästä eteenpäin, jäi mieleeni kytemään että pitäisikö etsiä jotain ihan muuta ja kuinkas muuten kuin T3 sieltä VW osastolta.
Useita kuukausia etsittyäni, ja muutamaa katsottuani löysin omani.
1990 rekisteröity 1.6D Transporter tuli taloon. Tästä lisää täältä.
Ja se ei ole ihan paska. Päinvastoin, ehkä paras koskaan ostamani käytetty auto!
Eli Citikkamiehenä suuren osan aikaani käyttäneenä T3 on piristävällä tavalla erilainen ja etten sanoisi "helppo" kohde.
Ajoautoksi sen ostin, ja ihan käyttötarpeen perusteella sen perheelleni järkeilin.
Ehkä ensimmäinen "harrasteauto" jonka rouva kehotti ostamaan.
Harrasteeksi jokainen omistamani auto käytännössä aina tulee, johtuen siitä että olen armoitettu bensapää ja mobilisti.
Kiitokset vielä tölkkifoorumin porukalle hyvästä vastaanotosta!
Ja jos ketä sattuu jostain syystä kiinnostamaan vieraan merkin kanssa puuhailu niin blogistani ja sivuiltani saa rahtusen ideaa siitä mitä kaikkea on tullut koettua.
http://citroendseries.blogspot.fi/
http://sites.google.com/site/citroendseries
https://flic.kr/s/aHskzZ7a1b
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Tattis! Ei mun tartte löytää orkkis 16" Syncroa, mutta tyylillisesti se puree. Uskottava, mutta pullistelematon. Ensin pitää löytää vähän lisää rahaa, vasta sit voi etsiä sopivaa TölkkiäAT5nok kirjoitti:Tervetuloa.
Nyt vaan sopivaa ehdokasta etsimään. Alkavat noi 16" syncrot olla jo Suomessakin hinnoissaan, mutta eipä taida hinta alaspäinkään mennä, joten ei rahat hukkaan mene.
Samu Saurama - ikuinen kaiutinrakentaja
www.AudioVideo.fi
www.AudioVideo.fi
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Citroen DS kelpais kyllä tännekin harrastepeliksi
< 15kWh/100km
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Onneksi nykyisin pakuksi rekisteröidystä henkilöautoksi (matkailuautoksi) muuttaminen ei ole kallista.saurama kirjoitti:Tattis! Ei mun tartte löytää orkkis 16" Syncroa, mutta tyylillisesti se puree. Uskottava, mutta pullistelematon. Ensin pitää löytää vähän lisää rahaa, vasta sit voi etsiä sopivaa TölkkiäAT5nok kirjoitti:Tervetuloa.
Nyt vaan sopivaa ehdokasta etsimään. Alkavat noi 16" syncrot olla jo Suomessakin hinnoissaan, mutta eipä taida hinta alaspäinkään mennä, joten ei rahat hukkaan mene.
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Tämä on nyt vähän väärällä alueella, mutta kun aiheesta tuli puhe. Onko se väliseinä hitsattu vai pultattu kiinni? Ilmeisesti niitä on myös puolikorkeita versioita, jossain kuvassa näin sellaisen. Puolikorkea ei haittaisi, sittenhän yhteys takaosassa matkustaviin karvaisiin (meillä kissoja, ei koiruuksia) säilyisi.AT5nok kirjoitti:saurama kirjoitti:AT5nok kirjoitti:Onneksi nykyisin pakuksi rekisteröidystä henkilöautoksi (matkailuautoksi) muuttaminen ei ole kallista.
Takavetoisia ei ole kuin ukko, akka ja pikku-ukko eli paikat kolmelle edessä riittäisivät.
Samu Saurama - ikuinen kaiutinrakentaja
www.AudioVideo.fi
www.AudioVideo.fi
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Väliseinän yläosa on pultattu ja alaosa pulteilla ja pistehitseillä. Ja 16" paketilla on tehty kaikkia syncromalleja.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Oge, sithän mikä vaan paku pelaa. Tangjuu infosta.TT| kirjoitti:Väliseinän yläosa on pultattu ja alaosa pulteilla ja pistehitseillä. Ja 16" paketilla on tehty kaikkia syncromalleja.
Samu Saurama - ikuinen kaiutinrakentaja
www.AudioVideo.fi
www.AudioVideo.fi
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Rahankeruu aloitettu: http://www.hifiharrastajat.org/foorumi/ ... sp%C3%A4in
Hifiharrastukseen höyrähtäneet tölkistit ottakaa ihmeessä yhteyttä
Hifiharrastukseen höyrähtäneet tölkistit ottakaa ihmeessä yhteyttä
Samu Saurama - ikuinen kaiutinrakentaja
www.AudioVideo.fi
www.AudioVideo.fi
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Ja eiku muitten pervojen sekkaan. Terveppä vaan terve kaikille täältä savon suunnalta, tarkemmin sanottuna eukonkannon luvatusta valtiosta elikkä Sonkajärveltä. Meikäläisen tölkkeily tulee jokseenkin veren perintönä, eikä siitä oikein pääse eroon edes antibiooteillakaan.
Alun alkujaan tästä on tietysti syyttäminen isäukkoa, joka osti ensimmäisen syncro dokan pihalle joskus markka-aikaan en muista mistä, mutta puuttui ko härvelistä takapenkki, joten kiertoon lähti muutaman vuoden jälkeen. No tilalle täytyi saada vastaava useammalle henkilölle rekisteröitynä. Seuraava löytyikin Mikkelistä, ainakin noin 10vuotta sitten.
Tämä ko doka palvelee tänäkin päivänä tarpeitani jokapäiväisessä käytössä.
Kyseessä on siis 14" syncro doppeli tupla lukoilla + muilla härpäkkeillä. Auto on kokenut jos jonkinlaista make overia, ja siitä ehkäpä lisää joskus tuonnempana.
Pahimmillaan pihassa on ollut 3 jonkinlaista t3 tyyppistä ajoneuvoksikin kutsuttua laatikkoa, jotka tuntuvat olevan, kuten niin monesti tullut tälläkin foorumilla selväksi hieman laumahenkistä porukkaa. Tällä hetkellä yhteisen hyvän vuoksi olen karsinut laumani 1 ajokuntoiseen ja yhteen varaosa laitokseen eikä ole tietoisesti tarkoitus haalia lisää.
Muutaman vuoden foorumien tutkailun jälkeen uskaltauduin minäkin tänne muiden sairastuneiden sekaan.
-Matias
Alun alkujaan tästä on tietysti syyttäminen isäukkoa, joka osti ensimmäisen syncro dokan pihalle joskus markka-aikaan en muista mistä, mutta puuttui ko härvelistä takapenkki, joten kiertoon lähti muutaman vuoden jälkeen. No tilalle täytyi saada vastaava useammalle henkilölle rekisteröitynä. Seuraava löytyikin Mikkelistä, ainakin noin 10vuotta sitten.
Tämä ko doka palvelee tänäkin päivänä tarpeitani jokapäiväisessä käytössä.
Kyseessä on siis 14" syncro doppeli tupla lukoilla + muilla härpäkkeillä. Auto on kokenut jos jonkinlaista make overia, ja siitä ehkäpä lisää joskus tuonnempana.
Pahimmillaan pihassa on ollut 3 jonkinlaista t3 tyyppistä ajoneuvoksikin kutsuttua laatikkoa, jotka tuntuvat olevan, kuten niin monesti tullut tälläkin foorumilla selväksi hieman laumahenkistä porukkaa. Tällä hetkellä yhteisen hyvän vuoksi olen karsinut laumani 1 ajokuntoiseen ja yhteen varaosa laitokseen eikä ole tietoisesti tarkoitus haalia lisää.
Muutaman vuoden foorumien tutkailun jälkeen uskaltauduin minäkin tänne muiden sairastuneiden sekaan.
-Matias
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Kyllä vaanAT5nok kirjoitti:Tervetuloa!
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
- Neanterdaali
- AktiVWisti
- Viestit: 507
- Liittynyt: 10.05.2014 09:26
- Paikkakunta: Maaninka, Pohjois-Savo
Re: Uusien foorumilaisten esittäytyminen (vapaaehtoinen)
Tervetuloa Madsonille!
Meidän pitää ensi kesänä kasautua jonnekin Iisalameen kahvittelemaan, Make asuu kans Iisalmessa joten kyllä me ainakin pienimuotoinen kokoontumisajo saadaan aikaiseksi
Mike
Meidän pitää ensi kesänä kasautua jonnekin Iisalameen kahvittelemaan, Make asuu kans Iisalmessa joten kyllä me ainakin pienimuotoinen kokoontumisajo saadaan aikaiseksi
Mike
Volkkareitten harrastaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin!