Ei öljynpainetta kannen vaihdon jälkeen.
Ei öljynpainetta kannen vaihdon jälkeen.
Vaihdettiin tuohon syncroon kannentiiviste, kun muodosti painetta vesisäiliöön. Kansi oli hyväkuntoinen (Ei merkittäviä halkeamia), joten kasattiin vanhalla kannella ja vaihdon jälkeen ei enään öljynpainetta tullut kannelle asti. Öljynpainevalo siis vilkkuu ja anturit ja mittariston toiminta testattu. Osaako kukaan kertoa mikä on voinut mennä vikaan kasaamisvaiheessa? Ennen remppaa ei valoa vilkuttanut ja paineet olivat kunnossa. Kyseessä siis 1.6td.
Re: Ei öljynpainetta kannen vaihdon jälkeen.
Onko kannentiiviste oikein päin, eli se lohkosta ulos tuleva läppä jossa on 1..3 reikää pitäisi olla hihnapyörien puolella.
Tietysti itse ensimmäisenä ottaisin kannesta öljynpaineanturin irti tai edes löysälle ja pistäisin koneen käytiin. Jos sieltä puskee öljyä niin aihetta epäillä ongelmaa jossain muualla kuin öljyn kierrossa.
Tietysti itse ensimmäisenä ottaisin kannesta öljynpaineanturin irti tai edes löysälle ja pistäisin koneen käytiin. Jos sieltä puskee öljyä niin aihetta epäillä ongelmaa jossain muualla kuin öljyn kierrossa.
< 15kWh/100km
Re: Ei öljynpainetta kannen vaihdon jälkeen.
Niin olisko se johto katki tai irti sieltä kannen pään öljynpaine anturasta tai peräti vaihtanut paikka esim. hehkujen ja lämpömittarin johdon kanssa. Ne varmaan oli irti kansipahvin vaihdon yhteydessä.
Re: Ei öljynpainetta kannen vaihdon jälkeen.
Tosiaan tuo kansipahvi nurin riittää siihen että siellä ei paineita ole
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!