Sivu 1/1
Palliksen dieselöinti
Lähetetty: 28.08.2013 11:05
Kirjoittaja TT|
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... sc&start=0
Projektina laittaa 1.9TDI -78 westyyn käyttäen meksikon Kombin osia. Onnistuisikos tuo Suomessakin noin laillisuusmielessä? Samoilla palikoillahan saisi muitakin mielenkiintoisia voimanlähteitä, mutta taitaa mennä äkkiä ohi laillisista tehoista.
Re: Palliksen dieselöinti
Lähetetty: 28.08.2013 11:13
Kirjoittaja TT|
Onkos päättelyni oikea että palliksen ja tölkin vaihdelaatikoiden kytkinkopan kiinnitys on sama?
Noilla meksikaanien osillahan voisi saada tölkkiinkin koneen istutettua pystympään?
Re: Palliksen dieselöinti
Lähetetty: 28.08.2013 11:19
Kirjoittaja dmn
Myöhäispalliksessa on 091 laatikkoa jota siis on tölkissäkin, eli tölkin osilla saanee dieselin sinne. Onhan noita muutama nähtykin (netissä), niissä yleensä on jäähdytin ängetty konetilaan, saattaa jopa olla riittävä ratkaisu dieselin tapauksessa..
Toki aika paljon mun mielestä auton persoonallisuudesta menettää tuolla, mutta varmasti tulee halvempia kilometrejä (mutta aika paljon saa ajaa että saa asennuskustannukset katettua)
Re: Palliksen dieselöinti
Lähetetty: 29.08.2013 10:14
Kirjoittaja AT5nok
Eiköhän sen Suomessa saa kilpiin kun kerran Kuplankin saa, tosin tehot saattaa karata tai sitten pitää olla kuristukset muutoskatsastuksessa.
Mahtaa 70 hv 2-litrainen ilmajäähy olla mallisarjan tehokkain moottori?
Re: Palliksen dieselöinti
Lähetetty: 29.08.2013 10:51
Kirjoittaja Miglos
Porsche B32 ?
Re: Palliksen dieselöinti
Lähetetty: 29.08.2013 10:55
Kirjoittaja TT|
Miglos kirjoitti:Porsche B32 ?
Mites se pallikseen liittyy?