Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Kahden ajokuntoisen Tölkin ja kolmannen projektin omistajana, on hermo ollut joskus tiukalla mutta kun Tölkin saa kuntoon, niin on se vaan niin hieno laite taas.
Ei ole yhtään ikävä aikanaan uutena ostettuja konsernilaisia henkilöautoja tai töissä käytettäviä uudehkoja pakuja, kun saa ajaa omalla Tölkillä
Kävin konttorilla auton kanssa. Hylätty/keskeytetty lukee lapuissa. Ainoa sanominen eli korjattava oli mun pöydän kötöstys. Teen paremman ja haen ens viikolla leiman paperiin. Alkaa helpottaa aika makiasti
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Nyt ois sitten pöytä. Karhu maistui hyvältä omassa matkailuautossa. Tiistaina katotaan mitä sanovat konttorilla. Kaksi mahtuu ruokailemaan ja pöydän saa ilman työkaluja irti. Emmää nyt parempaakaan omasta päästä osannut tehdä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Virallinen hyväksyntä tuli tänään. Kahden vuoden projekti on lopultakin paketissa. Torstaina lähdetään koeponnistamaan maantielle. Kalajoelle asti olisi mukava päästä. Nafta vaan meinaa maistua. 150 km tripissä ja tankki puolillaan. WBX kesähelteillä kaupunkiajossa oli yhtä janoinen. Dieselöinnin taloudelliset hyödyt antaa vielä odottaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Älä rankkaa ajoa tee kauheasti ja tuossa tapauksessa ton pakosarjan hehkuminen ei ollut vitsi. Viimeksi tuli turbosta hilut pihalle motarilla kun näin kävi.
Älä rankkaa ajoa tee kauheasti ja tuossa tapauksessa ton pakosarjan hehkuminen ei ollut vitsi. Viimeksi tuli turbosta hilut pihalle motarilla kun näin kävi.
Ennakko on säädetty kellolla ja teholapussa oli yhden barin paine. Kaasuvipu taitaa ainakin olla väärällä boorilla. Se nyt ei tietty tehon puutetta vielä selitä.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Hanttapuli kirjoitti:Virallinen hyväksyntä tuli tänään. Kahden vuoden projekti on lopultakin paketissa. Torstaina lähdetään koeponnistamaan maantielle. Kalajoelle asti olisi mukava päästä. Nafta vaan meinaa maistua. 150 km tripissä ja tankki puolillaan. WBX kesähelteillä kaupunkiajossa oli yhtä janoinen. Dieselöinnin taloudelliset hyödyt antaa vielä odottaa.
Onnea ja menestystä! Nyt vain kovasti ponnisteluajoa, muuta säätöä ja fiksailua niin saat ensi kesäksi luottopelin. Millaiset kW määrät tuli otteeseen?
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Hanttapuli kirjoitti:Kiitos kiitos! Sanotaanko näin, että vaatimattomat.
Ollaanpas sitä salaperäisiä dynokäyrien kanssa. Olisi ollut kovin mielenkiintoista minusta ja luultavasti muidenkin varsinkin swappia harkitsevien nähdä toteutuneita TDI käyriä.
Omista käyristä tuli tämmöiset, eli vähän semmoinen kierroskone http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/dow ... hp?id=5629
Pienempi ahdin heräilee varmaankin aiemmin?
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
46 kilowattia. Eli 20 kilowattia on jossain hukassa. Ei ihme, että lähtee kuin lehmä makuulta. Kone ja koko setuppihan on ihan vakio. Välijäähykin on pienempi kuin AHU:n alkuperäinen. Ja varsin kuumassa nurkassa toistaiseksi.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Missä kohtaa huipputehot tuli? Jos luokkaa 3000-3200 niin varmasti pumpun kaasuvipu väärällä boorilla. Been there, done that! (tosin 1.6td:stä tuli silloinkin yli 100hp).
Tuolla ennakon säädöllä en tarkoittanut muuten staattista ennakkoa, vaan sitä joka säätyy pumpun sisällä kierrosluvun mukaan. Tämän voi tarkistaa ottamalla pumpun alaosassa olevan kannen irti ja tutkimalla liikkuuko mäntä edestakaisin helposti. Toinen juttu että se paluupuolen kuristin on tuikitarpeellinen että pumppuun saadaan painetta sisälle, jos paluupuoli koottu tavallisella banjolla niin pumpun sisälle ei muodostu painetta (ja varsinkin jos tuon paluupuolen banjon laittaa tuloon, niin ahdistaa vielä entisestään polttoaineen virtausta)..
Mutta toivotaan että menee vaan syöttöruuvin ruuvaamisella
AT5nok kirjoitti:Nyt on Hanttapuli tienannut AHUttaja arvonimensä, onnittelut
Simossa mittari näyttää 1/2 kun tankkiin mahtuu 20-25 l, koskaan en ole mittaria sanut näyttämään täyttä, vaikka tankkaisin tankin korkkiin asti.
Kiitos vaan
Onnittelut välitavoitteen saavuttamisesta, valmistahan ei tule koskaan.
Ja tuosta kulutuksesta, ei se neula mullakaan ole koskaan tapissa, ei se mittari nyt niin tarkka ole, että voisit 150km:n perusteella tehdä laskelmia. Enkä kyllä usko että sitä tdi:tä voi niin pieleen säätää, että noilla ajoilla ja tehoilla saisi niin paljon löpöä kulumaan.