Nyt tulis vähän suurempaa päivittelyä kerralla
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Armin sain nippuun juuri ajoissa, että päästiin osallistumaan sillä syncro 30v juhlille berliiniin.
Tässä tulis nyt kuva rimpsu ja kommentoin alle sen minkä vielä muistan.
20150623_180333.jpg
Kori muutoksia tuli siis vain lokasuojien pidennykset ja lisäsin toisen polttoaine kehyksen kuskinpuolelle, käyttötarkoitus vielä avoinna, mutta pakko se oli siihen ennen maalausta hitsailla.
20150626_174421.jpg
Sitten päästiin ajelemaan armi hallille, pikkis pääsi kerrankin ajamaan avoautolla ;D
Siellä purettiin luukut ja kaikki muut pienet ja isot osat pois, seuraavana päivänä sain puhallettua saumat ja muut arvoitukselliset paikat.
Muutama reikä tuli apparin puolen helmaan, ja tippalista oli osittain melko pitsinen...
20150628_190639.jpg
20150628_212031.jpg
20150628_212115.jpg
20150705_152405.jpg
20150705_152417.jpg
Sitten olikin vuorossa hiontaa, ja sitä riitti muutamaksi viikoksi. Army maali oli ihan järjettömän tiukassa, 80 paperi epäkeskoon + viikko hierontaa, niin tuli puhdasta.
Auto uuniin ja epoksit niskaan, ja taas hiontaa.....pakkelia ja hiontaa ja hinkkavärit päälle ja taaaaas hiontaa
20150706_170409.jpg
20150718_190156.jpg
Hylkäsin kaikki auton omat luukut, niissä olisi ollut liikaa työtä yhdelle tähän aikatauluun nähden.
Eli yksi luukku sieltä ja toinen täältä ja sitä mukaa maalit niskaan, kun sai valmista pohjaa maalarille!
20150716_150605.jpg
Kori siis maalattiin ilman kattoa, ja vaikka tuossa ylhäällä lukeekin, että sama pulkka tulee katolle, niin toisin kuitenkin kävi.
Westfalian hightop löytyi porvoosta ja sen irroittaminen vaati feiniin ihan homemadecustom terän.
Liimamassaa oli lurauteltu senverran paksu kerros sisään ja ulos, että pisin kaupallinen terä ei leikanut pohjaan asti.
Katto oli muutoin melko hyvässä kunnossa, muutamat gelcoat halkeemat avasin ja kaikki vanhat reiät vedin umpeen.
Hionnat, epoksit ja pintavärit ja katto valmis kiinnitettäväksi.
20150726_184108.jpg
20150730_205601.jpg
Pakoputki seuraavana nippuun ja nyt toivottavasti kestää ajanhammasta, ensimmäiseksi tig hitsaustyöksi olen melko ylpeä, vaikkakin ammattilaista saumat saattaa naurattaa
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Downpipen laippa tuli saksasta tigerexpediltä, tuntui että suomenmaasta et löydä mistään nopeassa aikataulussa valmista rstlaippaa.
Muut putkiosat ihan simonsin rst käikälettä
20150801_215308.jpg
20150801_162827.jpg
20150801_232221.jpg
Taaksekkin sain vihdoin laitettua laatikossa pitkään makaneet iskarit.
Penkeiksi valikoitui sparcon r100 jakkarat joille tein sovitteet 5mm lattaraudasta, voin suositella reilun 1000km perstuntumalla, että ei paikat puudu pitemmälläkään repäisyllä.
Kojelaudan siivoilin jo keväällä turhista reistä ja pintaan vedettiin mustaa nukkaa, muut muoviosat sai saman käsittelyn
Leimasta meni läpi huomautuksitta ja vanhat westyn kaapistot ruuvattiin päivää ennen lähtöä kiinni, matkalla ei ollut muuta ongelmaa, kuin veden kanssa...
Vettä tuli sisään ainoasta vanhasta tiivisteestä(yläikkuna), jota ei ollut mistään tietenkään saatavilla, nyt tulossa uusi tiiviste ja ongelma saadaan hoidettua.
seuraavaksi ewonaa, vaneria ja vähän ompelua, sisähommat kun on valmiit, niin sitten olis alustan vuoro!
Paljon jäi välistä varmasti kertomatta, ja pyrin päivittämään hieman ahkerammin kuulumisiä, kuviakaan ei oikeen kerenny ottamaan niin paljon kuin olisi pitänyt.
Saksan reissun jälkeen öölit vaihdettu joka paikkaan, ja turbonkin sai uuden hienon öpaluuputken
Rakentelu siis jatkuu, valmis tämä ei varmaan tule olemaan kuin vasta ensivuonna
Huom! Liitetiedostojen maksimimäärä täynnä, eli muokkailen huomenna juttua ja lisään kuvia oikeille paikoille
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.