Eksyin sattumalta tällaiselle foorumille ja se passaakin melko hyvin nykyiseen kulkuneuvoon.
Tuli siis pari päivää sitten hommattua metsästely ja työmatka autoksi 1993 4x4 transportteri pitkällä kopilla ja 2,4 ikiluotettavalla vapaasti hönkivällä koneella.
Portterit oli entuudestaankin jo melko tuttuja kun isällä oli jo aikoinaan takamoottori takapotku muistaakseni vm.87, sen jälkeen etuveto pornstartteri 2001 ja nyt vielä 2010 vuoden samalla nimellä kulkeva paku.
Tuo oma on tosiaan syncro johon melkoisesti tehty remppaa mm. uusi vaihdeloota, uusi laturi, kaikki jarrut uusittu, jakoremppa ym. ihan muutaman tuhannen sisään. Ajettu kaikkiaan 303 000km.
Rengastus on 215/75 r15 alumiinivanteilla.
Jotain pientä ja perin ärsyttävää vikaakin tässä on, joista tulen varmaankin kirjoittelemaan tuonne t4 tekniikkaosastolle. Öljypaineen merkkivalo vilkuttaa tuon tuosta itsepintaisesti, öljyä tiputtaa vänkärin puolelta jostain sotkien toisen puolen tukivarret, vetoakselin ja renkaan, sekä moottorin käyntilämpötila mittari jököttää pohjassa aina.
Muuten tuntuma "uuteen" autoon tojota hiluksin jälkeen on perin miellyttävä, kyllä volkkari osaa tehdä pakettiauton jolla on ilo ajella!
![Siisti 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ja parit kuvatkin ettei mene tylsäksi jorinaksi:
![Kuva](http://i526.photobucket.com/albums/cc346/joge90/IMG_2984.jpg)
Tämä ralliratti sopii pakettiautoon yhtähyvin kuin hajuvesi lihapulliin. Hakusessa olisikin oikea ISO ratti!
![Kuva](http://i526.photobucket.com/albums/cc346/joge90/IMG_2987.jpg)