Transporter Dobbelcabine Syncro lavamalli
Transporter Dobbelcabine Syncro lavamalli
Käsiin olisi jäänyt vähän erikoisempi Volsu. T4 Transporter/caravelle Dobbelcab, 6-paikkainen henkilöauto, 2,5l 4wd ja lava malli(avattavilla luukuilla oleva koppi).
Muutamat viat korjattu, mutta kardaani puuttuu. Oisko kellään tietoa käykö jonkun muun T4- mallin kardaani? Tai vaihtoehtona puuttuukö katsuri asiaan jos puuttuu? Uutta jortaania kävin kysymässä volsulta mutta ei saa enään.
Onko näitä saanut rekisteröityä pakettiautoksi että saisi verot pienemmäksi?
Onko tämmönen malli kuinka harvinainen? laitanko navetan ylisille säilöön? Onko näillä mitään arvoa? Vai pitäskö ensi vuonna vaihtaa sähköpolkupyörään jos tuki tulee ensi vuonnakin?
Muutamat viat korjattu, mutta kardaani puuttuu. Oisko kellään tietoa käykö jonkun muun T4- mallin kardaani? Tai vaihtoehtona puuttuukö katsuri asiaan jos puuttuu? Uutta jortaania kävin kysymässä volsulta mutta ei saa enään.
Onko näitä saanut rekisteröityä pakettiautoksi että saisi verot pienemmäksi?
Onko tämmönen malli kuinka harvinainen? laitanko navetan ylisille säilöön? Onko näillä mitään arvoa? Vai pitäskö ensi vuonna vaihtaa sähköpolkupyörään jos tuki tulee ensi vuonnakin?
Re: Transporter Dobbelcabine Syncro lavamalli
Ihan mikä vaan vastaavan akselivällin kardaani käy. Otettu varmaan sen takia pois kun on ollut tarkoitus uusia kardaanin laakerit, mutta niissäkin saatavuus kai aika huono. ikivanhan LT28:n tukilaakeri käy, jos sattuu löytymään.
Kardaanin puute ei lie este, koska tuon ikäisessä ei ole saanut mitään pienempää autoveroa nelivedon ansiosta.
Pakuksi saa takapenkit poistamalla, mutta ei niitä kannata hävittää.. Kohtahan (varmaan n. 10v odottelulla) sen saa jo varmaan jo museoautoksi, niin ei tarvii kärsiä autoverosta.
Ilmeisesti VR:n tai jonkun sähköyhtiön vanha? Laissa oli vissiin joku ihme lisäpykälä, jolla nämä instanssit sai "miehistönkuljetusautoja" pakuksi vaikka oli pehmeät takapenkit. Sen miten seuraava omistaja on saanut sen rekisteriin omiin nimiinsä veroja maksamatta, onkin sitten toinen juttu...
Kardaanin puute ei lie este, koska tuon ikäisessä ei ole saanut mitään pienempää autoveroa nelivedon ansiosta.
Pakuksi saa takapenkit poistamalla, mutta ei niitä kannata hävittää.. Kohtahan (varmaan n. 10v odottelulla) sen saa jo varmaan jo museoautoksi, niin ei tarvii kärsiä autoverosta.
Ilmeisesti VR:n tai jonkun sähköyhtiön vanha? Laissa oli vissiin joku ihme lisäpykälä, jolla nämä instanssit sai "miehistönkuljetusautoja" pakuksi vaikka oli pehmeät takapenkit. Sen miten seuraava omistaja on saanut sen rekisteriin omiin nimiinsä veroja maksamatta, onkin sitten toinen juttu...
< 15kWh/100km
Re: Transporter Dobbelcabine Syncro lavamalli
Juu suoraan VR:ltä ostettu aikoinaan ja henkilöauto oli. Juu harmittavasti huomasin ton veron suuruudeen.
Kiitoksia tuosta kardaanin tiedoista.
Kiitoksia tuosta kardaanin tiedoista.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7680
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Transporter Dobbelcabine Syncro lavamalli
Koppi lavalla, sinne matkailuauton vaatimukset täyttävät istuin/sänky, pöytä, kaappi/säilytystila ja ruuanlämmitin, sitten rekisteröit matkailuautoksi ja menee samalla verolla kuin pakut
Re: Transporter Dobbelcabine Syncro lavamalli
Juurikin tällaista joskus mietin. Ilmeisesti tämä on siis 2.5TDI, ei bensa?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Transporter Dobbelcabine Syncro lavamalli
Re: Transporter Dobbelcabine Syncro lavamalli
Pitää vaan rakentaa ne matkailuvarusteet samaan tilaan/samasta tilasta saavutettaviksi.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!