Pastori kirjoitti:mitäs se tuo korjaussarja niinkuin meinaa...kuva ainakin näyttää että olisi koko hässäkkä
Vastaava on kuin tämä, ylimääräistä peltiä on vain vähemmän:
Itse hankin tuon yllä olevan palan vasemman etukaaren jälkeisen kaistaleen korjauspalaksi. Siihen se on ihan omiaan, mutta takakaaren korjaukseen en välttämättä itse sitä käyttäisi.
Esimerkiksi tuo kaaren ja kylkipellin välinen "sauma" on ainoastaan peltiin prässätty ura.
Takakaaren korjaukseen hankin tämän, alkuperäisosan mallisen palan:
Tässä Tölkkimika opastaa kuinka takakaaret ehjätään tuollaisilla "oikeaoppisesti":
Magnum doppelin hitsausta
Laitoin sanan
oikeaoppisesti lainausmerkkeihin siksi, että tapoja on niin monta kuin on tekijöitäkin. Jos korjaus on omasta mielestä onnistunut, niin silloin se on hyvä.
![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)