Tulipa nopesti vilkastua kalkun tarjontaa kun palasin töistä. Molemmat tölkit bensakoneella, matalemmalla ajettu 119tkm ja lanssilla vähän alle 100tkm samoin nelikko lt:llä oli mittarissa alle 100tkm. Saapa nähdä mihin hintaa nuo vaihtavat omistajaa. Renkaita kävin potkimassa mutta ei oikein löytynyt sopivia.
Sydämellinen kiitos horst_schimanskille kuvasarjasta!!! Valotti paremmin kuin henkilökohtainen käynti paikalla. Ja tuo LT 40 on myös bensakoneella? Onko jo kevytkuorma-autoksi rekisteröitävä?
DehlerProfivaari kirjoitti:Sydämellinen kiitos horst_schimanskille kuvasarjasta!!! Valotti paremmin kuin henkilökohtainen käynti paikalla. Ja tuo LT 40 on myös bensakoneella? Onko jo kevytkuorma-autoksi rekisteröitävä?
Muistelin että LT:n ikkunassa oli tarra jossa maininta kuorma-autosta. No kyllähän tuo pitäisi saada rekisteröityä kuormuriksi jos haluaa. Aika kului töissä enkä ehtinyt käydä kalkussa. Jos vaikka huomenna menis ruokatunnilla kuunteleen huutoja hetkeksi.
Oma "ex-työkalu" LT40 4X4 oli rekisteriotteen mukaan 1+8 hengen huoltoauto, en muista mitä mahtoi olla ajoneuvoluokkana, mutta kokonaismassan perusteella olisi ollut kuitenkin KA
Matkaan tarttui muutama ulkomaalainen...
-Järjestin oman varjohuutokaupan; houkuttelin hihoista vetämällä köyhempiä ulkomaalaisia viemään omia "ylimääräisiä" syncrojani pois karusta pohjolasta ja jättämään suuren summan rahaa tilalle, mutta pahimmat huutohalut lienee jääneet Kalkkuun, syncrot on edelleen karussa pohjolassa, ja suuret setelit... kunpa tietäisi.
vwharrastaja kirjoitti:Matkaan tarttui muutama ulkomaalainen...
-Järjestin oman varjohuutokaupan; houkuttelin hihoista vetämällä köyhempiä ulkomaalaisia viemään omia "ylimääräisiä" syncrojani pois karusta pohjolasta ja jättämään suuren summan rahaa tilalle, mutta pahimmat huutohalut lienee jääneet Kalkkuun, syncrot on edelleen karussa pohjolassa, ja suuret setelit... kunpa tietäisi.
Tainnu iskeä huutokauppakrapula niillekin sitten jotka on tyhjin käsin lähtenyt varsinaisesta huutokaupasta...
Esitän valtiovarainministeriölle, että säätävät pikaisesti Tölkkien vientiveron, eli jokaisesta maasta ulkomaille myydystä Tölkistä pitää maksaa 10000 € pantti valtiolle ja sen saa takaisin kun Tölkki on palautunut suomalaisen omistukseen Suomeen.
T3Syncro kirjoitti:Esitän valtiovarainministeriölle, että säätävät pikaisesti Tölkkien vientiveron, eli jokaisesta maasta ulkomaille myydystä Tölkistä pitää maksaa 10000 € pantti valtiolle ja sen saa takaisin kun Tölkki on palautunut suomalaisen omistukseen Suomeen.
Onhan näitä menny ulkomaille jo paljon ennen kuin muualla on foorumeilla mainostettu, skene on tienny asiasta.
mm. Englannin kielisellä voorumilla totesi yksi herrasmies ostaneensa 2007/2008 aikana yhdestä huutokaupasta neljä lanssia ja kolme sinistä 3 Caravellea, eikä siihen aikaan tainnu kukaan mainostaa.