Voiko lukon asentaa olemassaolevaan perään vai pitääkö löytää kokonaan uusi lukollinen perä.
Mistä voisi löytyä ja onko kalliita. Miten etupään lukko, onko sama juttu?
Mistä löydän lukon t4 perään
Re: Mistä löydän lukon t4 perään
Arvaisin että helpoin ratkaisu on etsiä lukollinen perä. Varmaan siihen lukottomaankin on mahdollista porailla lukon osat paikalleen, mutta kaikki nippelit tarvitsee kuitenkin. Edessä ei T4 Syncrossa ole tehtaan jäljiltä ollut lukkoa, mutta muutamia aftermarket vaihtoehtoja kai löytyy. Harvinaisia tuntuu olevan nekin.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Mistä löydän lukon t4 perään
Mutta tiettävästi on olemassa pelkkää etuvetoa jossa on lukko vaijerilla, automaattisesti pakilla lukossa. Tälläsestä laatikosta on hyvin varma havainto pääkaupunkiseudulta. Jossain syncron laatikossa on ollut samalla tavalla vaijeri vaihteiston perän sisälle.
-
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 33
- Liittynyt: 13.01.2015 00:01
Re: Mistä löydän lukon t4 perään
Se vaijeri on vanhemissa variaatioissa pakkilukko 100% varma tieto, ei tasaus pyörästön lukkoa tehtaalta lähtiessä etuperässä.
Re: Mistä löydän lukon t4 perään
Olikos noista etuperän aftermarket lukoista T4:seen mitään tietoa. Olen yrittänyt etsiä edes tietoa niistä, mutta huonolla menestyksellä. Vielä ei pääse tarpeeksi pitkälle peltoon.
T4 2.5tdi ACV/EFA, yeti, erilaisia härpättimiä
Re: Mistä löydän lukon t4 perään
Löytyikin etuperään aftermarket lukko.
Eurotuning.cz lupaa modata askin ja toimittaa, 2500€... Sinänsä kun vertaa Wavetracin ja Quiafen lukkojen hintoihin, niin ei ihan älytön hinta. Jotenkin tulee mieleen että autoon voisi tehdä ABS/EDL-upgreidauksen ja se saattaisi edesauttaa syvemmälle peltoon pääsemisessä.
Toinen mokoma summa lisää, niin 02G vaihteistoon ja 0.47 ratiolla olevan 6. vaihteen. Tämä onkin oikeasti kiinnostava, koska moottori huutaa 2500 kierrosta 5:lla 100kmh nopeudessa.
Just laitoin Loton vetämään.
Eurotuning.cz lupaa modata askin ja toimittaa, 2500€... Sinänsä kun vertaa Wavetracin ja Quiafen lukkojen hintoihin, niin ei ihan älytön hinta. Jotenkin tulee mieleen että autoon voisi tehdä ABS/EDL-upgreidauksen ja se saattaisi edesauttaa syvemmälle peltoon pääsemisessä.
Toinen mokoma summa lisää, niin 02G vaihteistoon ja 0.47 ratiolla olevan 6. vaihteen. Tämä onkin oikeasti kiinnostava, koska moottori huutaa 2500 kierrosta 5:lla 100kmh nopeudessa.
Just laitoin Loton vetämään.
T4 2.5tdi ACV/EFA, yeti, erilaisia härpättimiä