redi kirjoitti:olishan se nyt siisti härnätä pappa betalar yms. hemmoja kylällä jollain sleeperpakulla.
Ensin oottaa 2 vuotta ja museokatsastaa tölkin. Sitten laittaa mörkömoottorin ja muuttaa ajoneuvoluokan takas normaaliks, kilvet pysyy. Orkkisvanteet ja kromipölärit, mustat kilvet... jep
Toi on just parasta, oma Bluestarini on nimenomaan ollut tarkoitus pitää mahdollisimman orkkiksen näköisenä.
Aika hyviä päänahkoja on tullut tullut hankittua, siis suljetulla alueella tietenkin.
Listalla on mm. Porsche 996 turbo, Audi RS6, Saab Xjotain, BMW 535 ja vaikka mitä Gti kikottimia.
Suurimmassa osassa tapauksia, avainasemassa on ollut kuski ja yllätysmomentti, ei noille 996 turbolle ja RS6 muuten varmaankaan olisi mitään voinut.
Tölkki pomppaa viivalta erittäin hyvin, lähdössä yleensä voittaa jo paljon kun kaikki paino siirtyy vetäville pyörille.
Sittenhän voi jo 100kmh:n kohdilla löysätä ettei kortti lähde. Siihen asti tolla omalla tölkillä on yleensä saanut vähintään pidettyä muut takana.
Toi RS6 oli yksi hauskimmista. Valoista lähtiessä ja 3 vaihteelle asti nätisti sutien sain pidettyä hienosti tuon takana. Kun vauhti lähestyi laitonta, löysäsin ja liityin liikennevirtaan. RS6 kuski ajoi rinnalle ja näytti ihan fiiliksissä peukkua
Eli tiivistettynä, tölkki on erittäin hauska sliipperi!
Mika
ps. jos vedätte sliipperi tölkkinne pakoputken vasemmasta kyljestä ulos, olkaa tarkkoina ettette polta moottoripyöräilijöiden pöksyjä, noh, tästä voi tai voi olla kertomatte Eicca lisää
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)