Moi!
Olen vaihtamassa vaihdelaatikko 1,6L td-koneeseen. huomasin että vanhassa sekä uudessa laatikossa kierteellistä isohkoa reikää joka on startterin vieressä ei ole tulpattu mitenkään ja kaikki lika pääsee vapaasti sisään.
Onko tähän tarkoitus tulla tulppa tahi jokin muu asia? Tuntuu kummalliselta että kytkinkoppaan olisi tuollainen reikä josta likaa pääsee sisään.
Toisena kysymyksenä: vaihdelaatikossa on kytkimen kynnet tai mitkä lie vimstaakit ovatkaan liitettynä paksuun akseliin. Missä asennssa niiden kuuluu olla ja kuuluuko ne kiepauttaa jotenkin johonkin väliin kun uutta laatikkoa laitetaan paikoilleen?
Kiitoksia vastauksistanne!
Janne
Nopea kysymys 5-lovisesta vaihteistosta
Re: Nopea kysymys 5-lovisesta vaihteistosta
Siitä reiästä näkee TD0 kohdan. Siinä kuuluisi olla lyhyt holkki ja hokkissa letku joka tekee 180 asteen mutkan. Monesta autosta tuo on kadonnut kun jakopäitä on vaihdettu. Ei se katastrofi ole vaika sitä ei siinä ole, mutta parempi tietysti jos on. Itselläkin se löytyy arki tölkistä mutta esim ALH tölkistä se oli kadonnut jo edelisten toimesta kun se vielä oli JX.
Viimeksi muokannut Osku, 01.11.2017 08:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Nopea kysymys 5-lovisesta vaihteistosta
Siis puhuhtkohan nyt paine laakerin kynsistä jos puhut niihin laitetaan tietenkin painelaakeri kiini sellasilla.jousilla.
Viimeksi muokannut Osku, 01.11.2017 08:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.