Koneen vaihto juttuja

Takamoottoristen moottoripalsta, diesel ja bensa moottoreihin liittyvien asioiden alue.
kaji
Vasta alkaja
Viestit: 12
Liittynyt: 21.09.2016 07:49

Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja kaji »

Elikkä olisko kellään tarvittavia papereita kun olis aikomus synrooniin vaihtaa JX tilalle 1Z ??
Jos paperit on ollut maksullisia niin voin myös niistä maksaa tai selkee tieto mistä kyselen toin vw auto ei oikkein vastaa s postiin tai sitten oon kysynyt väärältä henkilöltä vaikka olis se voinut ilmoittaa ett kysy joltain muulta.
Avatar
Hanttapuli
AHUttaja
Viestit: 2612
Liittynyt: 25.04.2013 20:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »

Oletko käynyt juttelemassa konttorilla, että mitä dokumentteja haluavat? Ei tuota todistusta ole monikaan tarvinnut.

Ja omat kokemukset on myös samanlaiset VV-auton sähköpostitoiminnasta. Nopeampi melkein soittaa vaihteeseen, kertoa asia ja pyytää oikealle henkilölle yhdistämistä.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1939
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja Osku »

Itse soittelin aikiinaan VW auto Hertoniemeen Helsingissä ja ne yhdisti jollekin tyypille joka teki mulla paperin ALH konetta varten. Mutta isotpojat on sanonu että noi perus swapit näkyy jo kontorilla kun ne on jo lyöty järjestelmään.
Eli voit tietnkin kysellä kontorilta josko noin on.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3083
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja dmn »

Tein itse paperit ja kävin ottaa vaan leiman marmoritiskillä, katsastusmieskin tokaisi paperista että kerrankin on kaikki tarvittava selkeästi ilmoitettu :-)
< 15kWh/100km
kaji
Vasta alkaja
Viestit: 12
Liittynyt: 21.09.2016 07:49

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja kaji »

dmn kirjoitti:Tein itse paperit ja kävin ottaa vaan leiman marmoritiskillä, katsastusmieskin tokaisi paperista että kerrankin on kaikki tarvittava selkeästi ilmoitettu :-)
Ei sulla olis sattumalta jääny kopioo tosta paperista niin vois käyttää sitä mallina?
kaji
Vasta alkaja
Viestit: 12
Liittynyt: 21.09.2016 07:49

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja kaji »

Ai niin ihan kiva huomata ett tää foorumi töimii verrattuna siihen toiseen joka on aika kuollut. :roll:
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7673
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

kaji kirjoitti:Ai niin ihan kiva huomata ett tää foorumi töimii verrattuna siihen toiseen joka on aika kuollut. :roll:
Niinpä :D :D :D
Avatar
jolkkon
AktiVWisti
Viestit: 425
Liittynyt: 19.06.2012 17:19
Paikkakunta: Joensuu DWL

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja jolkkon »

Minä löysin VV-autosta henkilön joka lupasi teetättää "pojilla" sopivan lapun AAZ:n asentamiseksi. Lappua ei näkynyt ja katsastusajan lähestyessä uhkaavasti sovittiin katsurin kanssa että toimitan lapun jälkikäteen. Noh, eipä sitä koskaan ole tullut VV-autosta, joten enpä ole toimittanut lappuakaan eteenpäin. Autossa on kuitenkin kilvet! :P

Eli vaatimus oli ja sainkin lapun ... melkein.
T2b '73 bussi, Kupla '72, T4 ambucamber '96
kaji
Vasta alkaja
Viestit: 12
Liittynyt: 21.09.2016 07:49

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja kaji »

AT5nok kirjoitti:
kaji kirjoitti:Ai niin ihan kiva huomata ett tää foorumi töimii verrattuna siihen toiseen joka on aika kuollut. :roll:
Niinpä :D :D :D
Ja oon pari kertaa soittanut kyseiseen firmaan ja siel vastaa puhelimeen kaks kaveria...toinen sopii asiakaspalveluun ja toinen....olkoon sanomatta :oops:
lauri a.
AktiVWisti
Viestit: 138
Liittynyt: 21.04.2015 20:40

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja lauri a. »

Kyl sieltä VV-autolta on laput aina tullu sähköpostilla tilaamalla, vaikka kukaan ei mitään viestiin vastaakkaan. Todistus vaan kolahti sit postiin yllättäen.
Avatar
jolkkon
AktiVWisti
Viestit: 425
Liittynyt: 19.06.2012 17:19
Paikkakunta: Joensuu DWL

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja jolkkon »

Minä olen odottanut kohta kaksi kuukautta. Ehkä se sieltä sitten tulee.
T2b '73 bussi, Kupla '72, T4 ambucamber '96
Avatar
Hemu
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 149
Liittynyt: 19.04.2015 14:43
Paikkakunta: Sastamala

Re: Koneen vaihto juttuja

Viesti Kirjoittaja Hemu »

jolkkon kirjoitti:Minä olen odottanut kohta kaksi kuukautta. Ehkä se sieltä sitten tulee.
Itse väänsin saman lapun kanssa tänä kesänä. http://www.vv-auto.fi/maahantuonti/Vaat ... fault.aspx tuonne vain selkeesti mitä oot tekemässä ja mille autolle. Kaikki valmiste ja rek numerot, osoite jne. Vaikka tuossa lukee että tuontiautoille, niin kaikki todistukset kulkee tuon saman lomakkeen kautta.
Tämän jälkeen itselle kilahti postiluukusta lappu, kuten laurillekin. Eikä maksanut mitään.. en tosin muista kauanko aikaa siinä meni, mutta ehkä parisen viikkoa.
Vastaa Viestiin