Käsijarruvaijeria, sitä etupään pätkää olen vaihtamassa. Miten 2wd:ssä hoidetaan tuo kannakepalikan irroitus? Koko vaijeri ei mahdu liukumaan palikan läpi, ja tuohan sijaitsee tietenkin tankin päällä...
Tarvitaanko kirurgin kädet, vai onko tuohon joku kikka olemassa? (joka ei sisällä tankin irroitusta...)
Yritin kyllä nykiä ja työntää molemmista päistä, mutta ei auttanut.
Käsijarruvaijerin vaihto (2WD)
- beretta
- Tölkkitohtori
- Viestit: 666
- Liittynyt: 21.02.2012 16:53
- Paikkakunta: Beretta´s T3 Ranch Oulun seutu
- Viesti:
Re: Käsijarruvaijerin vaihto (2WD)
mulla oli sama askare viime syksynä kun katsastukseen kiristellessä katkesi.Täytyy olla kumiukko jos taipuu sen oikeesti ottaan pois,mie otin puolimetrisen tuurnan ja pikkulekan ja kopsautin pois sen vanhan,lähtee kyllä kun tarpeeksi vartta on tuurnassa. Sitten pujottaa reijästä uuden tilalle,ja jätin tuon mokoman morkulan pois suosiolla,toimii varmasti seuraavan kolmekymmenkauden
-86 Transporter 1.9mtdi syncro"ponsse"
-89 Caravelle 1.6td oettinger "kapo the kampperi
-01 Golf 1.6sr
-85 caravelle 1.6td
-89 lada Niva Sergei Iwanowitch 1.6 powered by weber 2x28
-89 Caravelle 1.6td oettinger "kapo the kampperi
-01 Golf 1.6sr
-85 caravelle 1.6td
-89 lada Niva Sergei Iwanowitch 1.6 powered by weber 2x28
Re: Käsijarruvaijerin vaihto (2WD)
No mä sitä mietinkin, että haittaako jos ei sitä uutta saa takaisin siihen paikalleen...
Kyllä mä jo kokeilin sorkkaraudalla sinne sorkkia. Täytyy ottaa joku lyöntiväline.
Kyllä mä jo kokeilin sorkkaraudalla sinne sorkkia. Täytyy ottaa joku lyöntiväline.
Re: Käsijarruvaijerin vaihto (2WD)
Jaha. Tulihan se sieltä. Sen verran kumiukoksi rupesin, että kun ei tarpeeksi pitkää tuurnaa ollut, niin kokeilin, ja kyllähän tällaisen narukäden käsi sinne koloon mahtui, kun makasi kyljellään auton alla. Sitten lyhyellä tuurnalla tökkäsin sivulta päin sen palikan ja korin väliin ja kampesin irti.