AAZ/ 1Z Kannentiiviste päivitystä

Moottoripalsta: Diesel- ja bensiinimoottorit.
Discussion forum for: All engine-related.
Tietokonehuijari
Vasta alkaja
Viestit: 5
Liittynyt: 03.12.2016 18:20

AAZ/ 1Z Kannentiiviste päivitystä

Viesti Kirjoittaja Tietokonehuijari »

Nojoo sain paikalliselta metallipuolelta hyvän tarjouksen kuparisesta kannentiivisteestä joka tehdään siis vesileikkurilla. Ongelmana/ hidasteena on se että pitäisi itse viittiä piirtää se. Jollakin jos sattuu olemaan valmiiksi piirretty niin saa laittaa. Mikäli ehdin itse piirtää sen niin jaan tiedoston tänne muiden käyttöön. Tiedosto pitääpi olla dxf muodossa jotta leikkuri sen hyväksyypi. Toki kaikki käy saahan sen aina muunnettua.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3083
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: AAZ/ 1Z Kannentiiviste päivitystä

Viesti Kirjoittaja dmn »

Mitäs etua tällä saavutetaan tavalliseen 3-kerrosmetallitiivisteeseen? Diesel-käytössä pitää vielä huomioida se tiivisteen paksuus 0,1-0,2mm tarkkuudella että puristussuhde ei liikaa heitä ja heikennä esim. kylmäkäyntiominaisuuksia.
< 15kWh/100km
Tietokonehuijari
Vasta alkaja
Viestit: 5
Liittynyt: 03.12.2016 18:20

Re: AAZ/ 1Z Kannentiiviste päivitystä

Viesti Kirjoittaja Tietokonehuijari »

Ahtopainetta on se 2.6bar niin olo on vain nyt se että vakio ei kauaa puoliansa pitele, autossa g60 corradon imusarja ja hx30w ahdin, tehoa 269hp penkitetty renkailta
Oke
Vasta alkaja
Viestit: 15
Liittynyt: 17.11.2016 20:15

Re: AAZ/ 1Z Kannentiiviste päivitystä

Viesti Kirjoittaja Oke »

Eipä taida olla tiivisteestä kiinni.
http://www.boba-motoring.de/?knopf=2013details
Tuolta vähän mallia: pojat ajelee 1200 heppasella ja näyttäs kolmikerros vakio tiivisteeltä ja 1.9 TDI lohko
Tietokonehuijari
Vasta alkaja
Viestit: 5
Liittynyt: 03.12.2016 18:20

Re: AAZ/ 1Z Kannentiiviste päivitystä

Viesti Kirjoittaja Tietokonehuijari »

Niinno siinä tapauksessahan hommaan aivan vakion, kyllä jos se nuolla pitää nii ei se ny mulla voi pettää
Vastaa Viestiin