Kirjoittaja hezuz » 11.05.2016 23:06
Pitääkin vähän päivitellä vähän jos jotakuta kiinnostaa.
viime reissusta rupes vaihteet kettuilemaan ja eilen sit riitti aika muilta hommilta tsekkaa vaihdekepin ja vaihteen siirtäjän puslat. Kaikki muoviosat tuntui olevan ihan ok kunnossa. Vaihdekepin alaosan kiinnike ja teräsohjaimet todella paksussa kuivuneessa rasvassa. Noh putsaus ja rasvaus tuntui auttavan niinkin hyvin että mitään vikaa ei nyt parin ajon jälkeen ole ollut. Ykkönen menee edelleen huonosti silmään muut paremmin. Pitäis vielä tarkistaa/vaihtaa vaihteiston öljyt jos siitä olis apua. Varmaan tiensä päässä koko loota?
Noh, Ta-technixin 60/40 sarja tuli ja se pitäis virittää alle. Brickwerksin metallilärpäkkeet tuli tilattua myös. Hitto että on kallista metallia. Jos olis tiennyt niin olis pitänyt laittaa kaveri tekemään moiset osat.
Tässä pitäis saada jostain 16" peltivanteet halvalla. Ajellaan nyt noilla 14silla hetken.
vielä pitäis asentaa radio ja tilkitä etukaarien alla olevien paisuntasäiliöiden läpimenot takatilaan. Edellinen omistaja oli näppärästi vaan vetänyt jesarilla niiden syvennykset yli ja maalannut päälle. Näiden jälkeen vaan kovaa ajoa.
Paitsi että Konsta kun tuli asentamaan koukkua niin osasi sanoa että turbo vaatis huoltoa. Että sekin pitää repiä vielä auki, mutta se on vaan mukavaa. Kohta tän auton varmaan tuntee jo läpi kotasin.