N1(G) tavaratilan sisustus

Kaikki takamoottoristen sisustaan liittyvät aiheet: Verhoilu, hifit, lisävarusteet jne.
OPT316
AktiVWisti
Viestit: 91
Liittynyt: 18.08.2012 09:14

N1(G) tavaratilan sisustus

Viesti Kirjoittaja OPT316 »

Minkä verran olette uskaltaneet rakennella laatikostoja, tasoja yms. N1G:n takatilaan ettei ole ns. kylmä rinki p.....een ympärillä autoa katsastukselle viedessä tai poliisi-sedän/tädin pysäyttäessä ratsiaan? Tosin mahdollisesti maksuun menevät autoverothan ovat tätä nykyä kovin maltilliset :roll:
Lakipykälät taisivat jotakin sellaista kertoilla että takatilaan saa asentaa vähäisiä, lukittavia laatikoita jne. toisaalta tavaratilan koolla taisi olla rajoitteita?
Roiala
AktiVWisti
Viestit: 327
Liittynyt: 13.04.2014 18:17
Paikkakunta: ROI

Re: N1(G) tavaratilan sisustus

Viesti Kirjoittaja Roiala »

Minun "laverin" muistat ehkä, eli on takakorokkeen korkuinen ja jatkuu lähes liukuvoen aukolle saakka. alla on pari vetolaatikkoa jotka täyttävät noin suunnilleen tasan puolet alapuolisesta tilasta. Tästä katsastusmies on kysyttäessä sanonut että kun ei ole kiinteä vaan irtoinaisena tavaratilassa niin on ok.
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7673
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: N1(G) tavaratilan sisustus

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

3,5 m2 pitää olla tavaratilaa. Simossa oli konekopan korkuinen laveri kun auton ostin ja oli sillä käsittääkseni leimattu.
Itse rakensin sen uusiksi, niin että etureunassa on noin kahden vierekkäin olevan lihalaatikon kokoinen alue lattiaa vapaana.
Varapyörälle rakensin kaapin, joka tulee muuhun käyttöön varapyörän siirryttyä ulos.
Avatar
Hemu
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 149
Liittynyt: 19.04.2015 14:43
Paikkakunta: Sastamala

Re: N1(G) tavaratilan sisustus

Viesti Kirjoittaja Hemu »

Mulla on tosiaan laminaatti lattiassa ja muutama säilytyslokero kiinteästi. Seinää vasten taittuva pöytä.
Leimalle heitin peräluukkuun reilusti rojua kyytiin (renkaita, laatikoita ym), että täytyisi oikeasti olla erittäin kiinnostunut mun tavaratilan käyttötarkoituksesta jos niiden sekaan olis asiaa halunnut mennä tutkimaan.
OPT316
AktiVWisti
Viestit: 91
Liittynyt: 18.08.2012 09:14

Re: N1(G) tavaratilan sisustus

Viesti Kirjoittaja OPT316 »

Tällä sitten mennään eteenpäin... Tosin pitää vielä kovasti viimeistellä.
Tällä sitten mennään eteenpäin... Tosin pitää vielä kovasti viimeistellä.
image.jpg (1.55 MiB) Katsottu 9245 kertaa
lauri a.
AktiVWisti
Viestit: 138
Liittynyt: 21.04.2015 20:40

Re: N1(G) tavaratilan sisustus

Viesti Kirjoittaja lauri a. »

https://www.trafi.fi/tieliikenne/verotu ... en3.5.1993

Nuo Trafin säädökset kannattaa lueskella ajatuksen kanssa läpi niin on aiheen suhteen jo suht varmalla pohjalla.
Vastaa Viestiin