Suutin kärkien vaihto ja säätö Helsingin dieselissä.
Tänään kansi paikalleen uusien tiivisteiden kanssa. Pumpulle tuli ennakkoa 1,2 mm, mahtaakohan olla liikaa?
Laakista lähti käyntiin, joten ei se kaiketi ihan v!7u!ll€€n mennyt
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Oli niin laiskaTT| kirjoitti:Olet alkanu oikein virittämään!
Hyvä että vähän löysit piristystä, meinas ihan jäädä jalkoihinAT5nok kirjoitti:Oli niin laiskaTT| kirjoitti:Olet alkanu oikein virittämään!
Kuvat ei enää näy ainakaan minulla, joten oisko tuosta takakannakkeesta kuvaa tallessa?AT5nok kirjoitti:Katselin että sen rullan saisi kiinni lattaraudasta tehdyllä varrella, jonka voisi kiinnittää koneen nostokorvakkeen pultin alle ja tukea toisesta päästä pumpun jalkaan, mutta toimii varmaan ilmankin.
Alkaa olla hihnaa vailla, loput oheislaitteet taidan ottaa nykyisestä AAZ:sta (laturi ja tehostajan pumppu), koska AAZ menee ilm seuraavaksi tehostamattomaan autoon.
Apuakselin stefan kiinnikkeen O-rengas pitää vielä koittaa löytää tai tunkea sinnekkin väliin liimaa sekä hommata yksi pakkassuojatulppa lohkolämmittimen siirron takia. Olisihan niitä noissa varaosakoneissa, mutta taitaa kuitenkin vähän menettää muotoaan jos irrottaa. Eilen irrottamani ei ainakaan enää pysynyt kiinni.
Eilisen pumpun aukon jyrsimisen jäljiltä oli metallipölyä etupellin takana, joten putsasin senkin. Sattumalta löysin pari joskus AAZ:iin hommaamaani stefaa, joten nokka-akselikin sai uuden. Se oli vuotanutkin jonkin verran, tai siitä alaspäin kone oli öljytöhnässä.
Ruiskutuspumpun takakanneka on leikelty AAZ:n raudasta ja lisätty pala JX:n rautaa, niin saa kaasuvaijerin alkuperäiselle linjalle, mikäli vaihdan pumppuun JX:n kaasuvivun.
Motonetin pakarin kannake on melkein Tölkkiyhteensopiva, pikkasen kun rälläkällä avartaa, niin alkaa sopimaan:
Varmaan Motenetin tj soittaa huomenna ja kiuluttelee, kun taas haukun heidän laatuosiaan???