Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Muutama pikkuaskel otettu dieselöinnin eteen. Eilen soodapuhallettu kytkinkoppa ja öljypohja. Tänään otin lootan irti. Se siirtyy vwharrastajan asiantunteviin käsiin. Tilattuna kolmosen synkrojen korjaaminen ja nelosen pidentäminen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Hanttapuli kirjoitti:Pari pulttia oli vain enää kiinni vasemman puoleisesta vetarista ja alkoi tulla öljyä lattialle. Desi tai pari varmaan tuli. Mitähän on tapahtunut...
Sieltä puuttuu varmaan laatikosta semmonen pyöreä tulppa laipasta?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Maire on saanu levätä jo tovin tallissa parempia aikoja odottamassa. Tänään kuulin, että olen mahdollisesti saamassa lämpimän tallipaikan kevääksi. Pidetään peukkuja! Luovuttajastakin olisi tarkoitus saada kohta kone irti, niin saisi sen koneistamoon ja edelleen Maireen kiinni. Tulee kiireinen kevät Ensi kesän tavoitteenahan olisi päästä TDI:n voimalla Jyväskylän rallia katsomaan ja siitä eteenpäin aina Berliiniin asti Syncro 30 - juhliin.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Hei laita taka ja etu puskuri mitsubisi pajero ensimäisiltä vuosilta .Mulla on ja istuu hienosti paikaleen (tarvitsee katkaista ja jatkaakeskeltä päädyt on kumia
kävyt on kumia. Puskuri profiili poikkileikkaus sama ja pelti on paksua olisko 2.8mm mitsu,kun laitoin ite niin täällä monet rupesi ettimään romiksilta samaa.
Ihmettelin aamulla muutaman tunnin, että miten saan AHU:n palasiksi. Lootan irroitin jo viime viikonloppuna ja nyt otin siitä ainoan ehjäksi jääneen vetarin irti. Kuskinpuoleisenhan vetäisin tyynesti rälläkällä poikki, että saatiin kone luovuttajasta ripeästi irti. Koneen kanssa tulikin heti tenkkapoo. Kytkimen irrottaminen ei onnistunut, kun ei ollut pakissa 12-kulmaisia hylsyjä. Aikani tilannetta manattuani tein muita purkuvalmisteluja sen minkä pystyin. Huohottimen ja ties minkä tehostimen letkuja ja putkia tuli irrotettua. Ja taisi laturikin erkaantua koneesta. Hallilta lähdettyäni ja lootan toimitettuani ajelin Motonettiin. Nyt on toivottavasti sopiva hylsä mukana, kun menen seuraavan kerran hallille. Kytkin on saatava irti ja sen jälkeen moottoripukin vastakappaleen pääsee kiinnittämään koneeseen. Sitten vaan vähäiset kaverit kasaan ja kone pukkiin Stay tuned!
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Nuo 12-kulmaiset hylsyt ovat usein kiven takana, ainakin viikonloppuisin. Usein taas työkalupakista olevasta lenkkiavaimesta löytyy 12 kulmainen pää... Ja jos ei lenkkiavain ole mahtunut, niin se on sitten rälläköity ja hitsattu johonkun hylsynjämään kiinni.
No voihan piru. Mun Kamasan listoissa taitaa olla 12-kulmaa. Ei prkl... No, pitää varmistaa ennen kuin masennun täysin. Ja Motonetissä näytti olevan hyvät valikoimat 12-kulmaisia. Eikä maksanut paljoa.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Minä itte. Eli tuli otettua revanssi ja nappasin kytkimen ja vauhtipyörän irti. Pari tyhmää kysymystä piti esittää ja opetella taas uusia taitoja, mutta nyt on kone pukkiin laittamista varten valmis.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Vauhtipyörän irrottaminen meni kätevästi, kun hallikaveri lainasi pulttipyssyään. Muuten olisin ollut liemessä. Tarviinko mitään erikoistyökaluja loppuosuudella? Eli tarkoitus on purkaa kone atomeiksi koneistamoa varten.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.