Hulluus voitti terveen järjen ja taloudelliset tosiasiat ja tuli hankittua neliveto perheeseen. Auto on mittarin ja tarinan mukaan ollut 25 vanhalla pariskunnalla ja sen jälkeen uudella omistajalla, joka möi sen nyt minulle.
Autolla on ajettu nyt mittarin mukaan 130tkm (sisältäen pari tonnia saksasta suomeen).
Sisätila on todella siistissä kunnossa, mutta lajilleen uskollisesti on kosteutta päässyt rakenteisiin ja vaneri leikki on joskus tulevaisuudessa edessä. Ulkopuolella on pellissä pientä kuppaa, mutta muuten siistin oloinen. Pohjaa ei ole vielä tarkasteltu mutta koitetaan saada nosturille.
Syncro kämpperi on ollut jo pidempään mielessä ja suunnitelmissa oli ostaa huomattavasti järkevämmän oloinen syncro westy, mutta sopivaa ei lopulta tullut esiin. Oikestaan vilkuilin muutama vuosi sitten Karmannin kämpperiä ja se jäi takaraivoon odottelemaan. Dogboxin ostettua Karmann homma muistui taas mieleen ja Allania on tullut vilkuiltua useammin ihaillen
![Hymy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ainoa asia mikä on tässä vaiheessa varmaa on se että autosta tulee järkyttävän kallis lopulta... Ensimmäisenä listalla on kaasujen vaihtaminen lain vaatimiin CE merkittyihin 30mbar vehkeisiin. Siitä tulee aika karmea lovi bodjettiin
![Surullinen :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Tosin jotain pohdintaa löytyi ulkomaisilta foorumeilta että kotilon puumateriaali ei kestä rynkytystä kuoppaisilla offi reiteillä. Saas nähdä.
Samalla pitäisi vihdoin teurastaa GTI golffin AFN luovuttajaksi... ja toivottavasti myydä loppu ruho..
Todennäköisesti laite heilahtaa talvi säilöön odottamaan rahaa kaasu muutoksiin.
Muutamia kuvia noutomatkalta: Haitarista puuttuu vielä economy nappi mutta ehkä joskus tulevaisuudessa.