T5 -08 4Motion
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
T5 4Motion -08
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2629
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Loistava suoritus! Olithan tulossa museolle, niin pääsee ihailemaan luonnossa
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Just selasin kalenteria, niin on jo muuta sovittuna sille päivälle..
Mahtaako Suomessa olla monta museotölkkiä?
Mahtaako Suomessa olla monta museotölkkiä?
T5 4Motion -08
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Nyt ainakin yksi Onnea siitä!
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Mikä voi muka olla tärkeämpää kuin tulla leuhottaa suomen ekalla museotölkillä automuseolleBroadspeed kirjoitti:Just selasin kalenteria, niin on jo muuta sovittuna sille päivälle..
Mahtaako Suomessa olla monta museotölkkiä?
YV laatikko täynnä yleensä koko ajan
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Niin kerta!Eicca_ kirjoitti:Mikä voi muka olla tärkeämpää kuin tulla leuhottaa suomen ekalla museotölkillä automuseolleBroadspeed kirjoitti:Just selasin kalenteria, niin on jo muuta sovittuna sille päivälle..
Mahtaako Suomessa olla monta museotölkkiä?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
TT| kirjoitti:Niin kerta!Eicca_ kirjoitti:Mikä voi muka olla tärkeämpää kuin tulla leuhottaa suomen ekalla museotölkillä automuseolleBroadspeed kirjoitti:Just selasin kalenteria, niin on jo muuta sovittuna sille päivälle..
Mahtaako Suomessa olla monta museotölkkiä?
Jaa meinaatteks et tää ois eka
No prkl ku tää meno o sovittu ja monta kk takaperin
T5 4Motion -08
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Onnittelut täältäkin!! Upeeta ja mahtavaa
-jos se ei mahdu talliin, niin saa olla ulkona-
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7744
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Onnittelut!!!
Mielenkiintoista olisi tietää, onko muita Tölkkejä museorekisterissä jo aikaisemmin?
Mielenkiintoista olisi tietää, onko muita Tölkkejä museorekisterissä jo aikaisemmin?
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Kiitos kiitos
Täytyypä selvittää. Muistaakseni SAHK:lla on joku kalustolista olemassa.
Täytyypä selvittää. Muistaakseni SAHK:lla on joku kalustolista olemassa.
T5 4Motion -08
Re: Kalsong Blau Pritzen -81
Broadspeed kirjoitti:Näemmä 4kpl -81 porttereita rekisterissä vielä...
http://yle.fi/uutiset/nain_moni_ajaa_va ... na/6880326
Onneks pelastin ton yhden mettästä. Aika harvinaisilla mennään näämmä.
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81
UITTO- kirjoitti:Broadspeed kirjoitti:Näemmä 4kpl -81 porttereita rekisterissä vielä...
http://yle.fi/uutiset/nain_moni_ajaa_va ... na/6880326
Onneks pelastin ton yhden mettästä. Aika harvinaisilla mennään näämmä.
Mjoo, tosin tuon arpomalaitoksen (trafin) tiedot ei ole kyllä ihan paikkaansa pitäviä...
T5 4Motion -08
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Kalsonki pesty ja puunattu talviteloille. Joku aurinkoinen talvipäivä täytyy varmaan käydä vähän ajelemassa
Kaasarit tarvis kirvottaa irti ja huoltaa. On vaan niin ahdas homma, kun tässä ei ole lavassa huoltoluukkua kuten uudemmissa..
T5 ohjelmoitu ja muuta pientä (kyllä muuttui koneen luonne! Melkein ku ois koneen vaihtanu pykälää isompaan). Myös 35/25 vieterit odottaa asennusta.
Kaasarit tarvis kirvottaa irti ja huoltaa. On vaan niin ahdas homma, kun tässä ei ole lavassa huoltoluukkua kuten uudemmissa..
T5 ohjelmoitu ja muuta pientä (kyllä muuttui koneen luonne! Melkein ku ois koneen vaihtanu pykälää isompaan). Myös 35/25 vieterit odottaa asennusta.
T5 4Motion -08
Re: Kalsong Blau Pritzen -81
Mulla on -81 Transporter (DoKa) rekisterissä ja ajossa.UITTO- kirjoitti:Broadspeed kirjoitti:Näemmä 4kpl -81 porttereita rekisterissä vielä...
http://yle.fi/uutiset/nain_moni_ajaa_va ... na/6880326
Onneks pelastin ton yhden mettästä. Aika harvinaisilla mennään näämmä.
Näytän häkäpöntöltä, tuokaa lisää päreitä, koivuja tai näreitä, älkää olko äreitä!
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Joo toi trafin lista on puppua, kuten tuolla aiemmin oli juttua
T5 4Motion -08
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Tätäkin tuli ulkoilutettua TalviHeikissä. Samalla tuli huomattua että kiilakoppa Indy on ilmeisesti suunniteltu mittojen puolesta tonne lavalle, sentti jää pelivaraa
T5 4Motion -08
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
T5 4Motion -08
- Broadspeed
- AktiVWisti
- Viestit: 297
- Liittynyt: 27.03.2013 09:54
- Paikkakunta: Masku
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -05
Vanha 1,9 portteri tosiaan läksi alkuvuodesta Vaasan suuntaan ja tilalle tuli pikkuvikainen -08 2,5TDI 4Motion pitkä portteri. Varusteina ne tärkeimmät, eli vakkari, kapteeninjakkara, pariovet, korinväriset puskurit, webasto kaukosäätimellä ja viikkokellolla. Tällä kertaa plussana 2,5 kone + 6V manuaali, 4-veto, peruutuskamera ja pitkä koppa. Lisäksi tehtaalta on vissiin joku kromipaketti lykätty. Takatilassa on ilmanvaihto koirille ja 230V ja 12V pistokkeet + eristys. Auto ollut uutena pari kuukautta jollain yrityksellä, ja sen jälkeen vaimokkeen tutulla minulle siirtymiseen asti.
Ostaessa siis piti tietyillä kierroksilla vinkunaa, ja sieltähän oli perinteisesti 1 ja 5 pytyistä pakosarjan pinnapultit poikki. Melko ahdas oli vaihtaa, mutta taas on tiivis. Edellinen omistaja olikin vaihdattanut jo uuden OEM turbon. Keväällä vaihtelin alatukivarret eteen uudet ja muuten ollutkin vaan kovaa ajoa jo 30000km tälle vuodelle. Tai no, pitihän se ohjelmalla käyttää Ja putkiston loppuosan vaihdoin rosteriseen Sebringiin, kun sopivasti sattui nettivaraosasta silmään koko takaosa 80€. Myös 19" vanteet E63 bemarista löysi tiensä alle. Paikallaan oli Cobran valorauta, mutta omaan silmään se oli molon näköinen, ja vaihdoin sen vanhasta portterista. Talven pimeyteen myös valoja läästin siihen kiinni
Ostaessa siis piti tietyillä kierroksilla vinkunaa, ja sieltähän oli perinteisesti 1 ja 5 pytyistä pakosarjan pinnapultit poikki. Melko ahdas oli vaihtaa, mutta taas on tiivis. Edellinen omistaja olikin vaihdattanut jo uuden OEM turbon. Keväällä vaihtelin alatukivarret eteen uudet ja muuten ollutkin vaan kovaa ajoa jo 30000km tälle vuodelle. Tai no, pitihän se ohjelmalla käyttää Ja putkiston loppuosan vaihdoin rosteriseen Sebringiin, kun sopivasti sattui nettivaraosasta silmään koko takaosa 80€. Myös 19" vanteet E63 bemarista löysi tiensä alle. Paikallaan oli Cobran valorauta, mutta omaan silmään se oli molon näköinen, ja vaihdoin sen vanhasta portterista. Talven pimeyteen myös valoja läästin siihen kiinni
T5 4Motion -08
Re: Kalsong Blau Pritzen -81 + T5 -08 4Motion
Miten kävi pritschen kanssa, löysikö uuden kodin kun oli kesällä myytävänä?