Eli lähdet vaan jos kyseessä on työmatka?T3Syncro kirjoitti:Minä en ainakaan lähde rajan taakse... ilman ylipäällikön käskyä
Saa nähdä miten oma projekti etenee. Melko isosta operaatiosta kyse ja pitäisi keretä harjottelemaan pirusti jo ennen sitä.JuKu kirjoitti:Ladoga näytti juuri sopivan haastavalta. Jos ootte lähdössä tölkillä sinne niin kaipa sinne täytyy Defelläkin uskaltautua. Ehkä vähän leveemmät renkaat olis suolla kivat...
Muutamia mietteitä mitä on tullut kehiteltyä:
Vinssausjärjestelyn pitää toimia ja sitä pitää pystyä käyttämään kokoajan missä tahansa
Renkaat pitäisi saada maksimimittoihin eli tulkilla mitattuna 838mm halkaisija ja 343mm leveys
Painoa pitää saada pois. Isot renkaat lisää painoa 100kg ja vinssi toiset 100. Ei vaan ole oikein hajua mistä sitä painoa saisi hirveästi pois niin että auto pysyy vakiona.
Turvakaari painaa, mutta järjen kannalta turvakaari taas ei olisi pahitteeksi.
Pohjapanssarointi painaa, mutta sekään ei järjen kannalta ole pahaa painoa.
Auton pitäisi kellua mutta toimia sukelluksissa. 1.6td moottori taitaa olla fiksuin järjestely.
Eli 16" 6.17 perä ja isot vetonivelet. Iskarit saa olla 30mm pidemmät kuin vakiona, eli vähän saa korottaa. Doppeli tai pritscheni olisi fiksuin, varmaan doppeli kun on enemmän sisätilaa. Toinen koppa vaatisi sen että Vurre pitäisi myydä, mutta siitä raaski oikein luopua. Doppeli ei ole yhtä juntin näköinen maastossa kuin pakettiversio, niin onhan tuolla jääkarhulla omat etunsakin.
Jos tonne menee niin vain luokassa TR1 on jotain järkeä. Muihin luokkiin jos menee niin lähtee rakentelu täysin lapasesta. Vaikka autovalinnassa ei ole hirveesti järkeä, niin on tossa tiettyjä hyviäkin puolia. Sääntöjen puolesta akut on vapaat, mutta määrä ja asennuspaikat pitää olla vakiot. Vakiona noihin on saanut kolme akkua.