Alue omistettuna T3 syncroilijoille. Kaikenlaista keskustelua ajamisesta ja tekniikasta, unohtamatta korottamista.
Section for syncronauts, chat of driving, technical questions and also lift
juha_m kirjoitti:Verollinenmatkailuauto ja pakun laskukaavalla oleva käytövoima vero. Ja saa vielä matkustajia kyytiin ... tuohan kuullostaa hyvältä. 80km/h lätkä tieten sen jälkeen koristaa takaluukkua ?
Sehän näissä syncroissa on se ongelma ettei oikein selkeästi pysty sanomaan ilman että trafin veropuolelta kysyy että onko m1/m1g luokassakaan täyden vai alennetun veron mukaan ensikertaa verotettu, se vaikuttaa siihen että voiko tehdä täyden veronalisen metkailuauton vai pitääkö täyttää alennetun veron alaisen (verovapaan) matkailuauton vaatimukset (mm sisäkorkeus 190 cm)
Kouvolasta löytyy tuota pikaa justleimattu ja isosti sekä isolla rahalla rempattu 1,6TD JX -89 3 paikkanen kuravelli tuplalukoilla. Päältä ruma mut tekniikka vimpan päälle. 2 kiloegee käteistä niin mä pääsen lopettaan tän hairahduksen pois tuolta ilmajäähypuolelta. Seuraava synkkis tulee olemaan ilmajäähytteinen...
Tuossa pihalla olis yksi semmoinen 1,6td 4x4 joka paikan kulkia tarpeeton 2000€ +2sarjaa renkaita leimatu ja seuraava 18.03.2015 ikkuna paku
1+2rek caravell 1988v sopina siihen nälkään ja sinne metään menoon
juha_m kirjoitti:Millainen peli lie tuo uudempi T4 syncro ? Korottaminen hieman hankalampaa.
Maantielle varsin hyvä laite, 2,5TDI koneella olevat vahvemmalla laatikolla. Korottaminen itseasiassa helpompaa, mutta välitykset menee armotta pitkiksi maastokäyttöä ajatellen.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Mutta se vanhempikin 2.4d:n laatikkokin kestaa ihan hyvin ?
TT| kirjoitti:
juha_m kirjoitti:Millainen peli lie tuo uudempi T4 syncro ? Korottaminen hieman hankalampaa.
Maantielle varsin hyvä laite, 2,5TDI koneella olevat vahvemmalla laatikolla. Korottaminen itseasiassa helpompaa, mutta välitykset menee armotta pitkiksi maastokäyttöä ajatellen.
Vitoset niistä vahemmista tuppaa hajoomaan että ei ne mitenkään kuuluisia ole kestostaan vaan päin vastoin. Mutta toimivat kyllä jos ei jurnuta 50kmh vitosella kokoajan minkä takia ne just hajoaa.
T4 1990-2003v on tarkoitettu vain hieman huonolle metsä tielle eikä tietömälle tielle korpeen
siihen on helpoin valita T3 Syncro 14-16 tum alustalla varustetulla tölkillä ja helppous
on siinä kun on maasto vaihde ja lukot 1-keppi lattiassa ja 1-2 vetonuppia kojelaudassa
niin suositelen vain ja ainoastaan T3 syncroa käy ajamassa T3 ja T4 samalla reitillä niin huomaat eron
(huom) t4 pakussa on diesel säiliö alimpana la ei kestä kanto kivi kolhuja T3 diesel on vaihteiston ja
korin välissä se takaa turvallisen ajon huonossa maastossa
OLI T4 3V
MINUN AUTONI ON T3 SILLÄ PÄÄSEE SINNE MINNE NENÄ NÄYTÄÄ
TÖLKITÄNYT 1994 ALKAEN SYNROTANUT 1996 TIETOA JA KOKEMUSTA ON