Matka jatkui ruokatauon jälkeen ja siinä vaiheessa huomattiin ihmetellä maskin takaa loistavaa valkoista
![Silmänisku ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Siellähän on paikallaan oettinger-vesivälijäähyn paisari ja kenno
![Yllättynyt :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Seuraava stoppi oli Lempäälässä, jossa nostettiin auto ilmaan ja jatkettiin ihmettelyä.
![Kuva](https://lh4.googleusercontent.com/-DLFRZZl2WI4/UxSbxrHdjKI/AAAAAAAAWYc/IHJKvMf6ZLk/s512/IMG_1074.JPG)
Välijäähystä oli tallella kaikki muu paitsi itse välijäähdytin, vaihdelaatikko on vaihdettu, kuten myyjä väittikin. Samalla selvisi mikä etupäässä kuskinpuolella välillä kolahteli, etuperän sen puolen takakiinnikkeen kumituki oli sen verran valmis että perä roikkui vinossa ja vetonivel pääsi sopivassa joustossa kolahtamaan tukirautaan. Sen puolen suojakumit oli myöskin molemmat halki.
Lopulta päästiin perille ilman ylimääräisiä ohjelmanumeroita, kulutuksen ollessa n.11 litraa satasella.
Ohjelmassa seuraavaksi suunnilleen tärkeysjärjestyksessä:
- Etuvetarin vaihto ehjillä kumilla varustettuun
- Etuperän kiinnikkeiden vaihtaminen ehjiin
- Nopeusmittarin herättäminen kuolleista
- Turbo koneeseen LDA-pumpun kera, ohjaustehostimen pumppu paikalleen