Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Just bongasin pihallani tämän, aivan mahtava kioski ymmärrän täysin jäähyväis itku refleksin, tölkistä luopuminen ei koskaan ole helppoa. Hyvään kotiin meni ja onhan sillä siellä vajaavetoinen tölkki leikkikaverina niin ei tarvii yksin pihalla nököttää
Minusta taisi tulla tämän laitoksen virallinen siirtokuski, reilun 400km testiajo suoritettu eilen ilman ongelmia. Puhelin vaan piippasi koko ajan, että meidät oli bongailtu matkan varrelta useaan otteeseen Hauskaakin oli, vaikka välillä oli vähän liukastakin, tai ehkä senkin takia
Ja taipale jatkui heti kotikonnuille päästyä, ja tänään kuulemma myös teitä mittailtu. Eiköhän tästä vielä hyvä tule
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Huhuja kuullut että tähän olisi joka puolelta maailmaa tulossa osia ja ainakin tarra olisi jo löytänyt paikkansa, ja kilometrejä kierinyt mittariin melko mukavasti
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Kyllä se niin on että kaksi min 60x180 petiä pitää jollain konstilla tehdä. Helpoin on multivanin tyylinen takapenkistä tehtävä reilun levyinen oikeasti käytettävä sänky.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Kävin yhtä myytävää retkeilyautoa katsomassa, ja siinä oli kaksi vanerilevyä seinällä. Ei tarvinnut olla edes patjoja. oli rek.matk.autoksi. Itse katsastin MB Sprinterin as.autoksi ROKI-sohva takaosassa, oli ihan irrallaan, inssi mittasi sen ja just ja just täytti normit. Keittolevy pitää olla kiinteästi kuulemma, liimasin sen työtasoon kiinni. (ja nämä kaikki pitää löytyä jatkossakin autosta)
Mutta tuo minun tuleva autohan on henkilöauto? Ei kai siinä pitäisi olla mitään sänkyvaatimuksia? Ei ainakaan kuvissakaan ole mitään muuta kuin penkit ja hyllykkö takana.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Eihän sun vanhassa polossakaan ollu sänkyä Eli henkilöautoissa ei mitään vaatimuksia tietenkään, nuo ainoastaan siis matkailuautojen vaatimuksia. Ja omissa ei ainakaan normikatsaatuksissa olla koskaan tarkisteltu auton varustuksia. Paitsi jos autossasi on sammutin, niin se on oltava leimattu. Oikeasti taas sammutinta ei vaadita, jos ei ole avoliekkilaitteita.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Hanttapuli kirjoitti:Mitä muuten maksoi decoupler? Oliko pirullinen asentaa? Onko/oliko niistä akkulämmityskaapeleista apua tai hyötyä?
Karkeasti 500€ hintaluokkassa coupleri, kysäse vwharrastajalta päivän hinta. Asennus on helppo, vaihdelaatikon nokkakappaleen vain vaihtaa ja alipaineletkut vetää ohjaamosta. Omassa asennuksessa suurin homma oli löytää merkkivalon piuha, kun oli sen verran hyvin piilossa ja jumissa. Kaikissa syncroissa on siis valmiina couplerille merkkivalon piuha takana ja polttimokin merkkivalossa paikallaan nuppia varten
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
rextherunt kirjoitti:mTDI sekoilusta jotain ajattelin laittaa
1.9 TDI 1Z "Pohjana". 1996 farkkupassatista, kone poikittain
-1.6TD JX Syncron koneen tukiraudat, myös se yksi kiva erikoispala sieltä kuskinpuolelta jota ilman asennus on melko hankalaa Tukirautoihin uusattu kumit
-1.6TD JX Öljypohja
Miten takavetoisen ja syncron raudat eroaa toisistaan? Meneehän AHU syncro tölkkiin takavetoisen JX:n tukiraudoilla?
Entä erot takavetoisen ja syncron JX:n öljypohjissa? Kai takavetoisenkin proppu on passelilla kohdalla? Vai onko niillä väliä...
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.