Mitä itse olen moisella LT:lla ajellut tuolla "takapihallani", niin onhan se alennusvaihteistonsa ja suurempien vakiorenkaidenkin puolesta etenemiskykyisempi, tosin koko rajoittaa käyttöä ahtaissa paikoissa.
Ahdetulla koneella olisi varmasti vielä parempi.
Ooberin kanssa offaamaan 27.10.2012
Re: Ooberin kanssa offaamaan 27.10.2012
Takakynkkää piti varmaan silotella että renkaat sopii? Vai onko special trackit reunoiltaan niin matalat.oberschlachter kirjoitti:Täysin vakio, paitsi että oberin 35mm korotussarja ja 235/75-15 insa special trackit alla. Ja säilyi kovasta kurituksesta huolimatta täysin ehjänä, ajossa parhaillaankin. Hyvä esimerkki siitä, miten pelkällä korotussarjan asennuksella ja renkaiden vaihdolla vakiosta syncrosta saadaan melkoisen näyttävä ja menevä peli
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Ooberin kanssa offaamaan 27.10.2012
Insa Turbo Special Trac on 770 mm korkea, joten ei taida ihan heittämällä pyöriä 14" tukivarressa, koska 205R16 vakoi 235/75R15 korkuisena mahtuu sinne, mutta tukivarren ja renkaan väliin ei juuri jää tilaa.TT| kirjoitti:oberschlachter kirjoitti:Täysin vakio, paitsi että oberin 35mm korotussarja ja 235/75-15 insa special trackit alla. Ja säilyi kovasta kurituksesta huolimatta täysin ehjänä, ajossa parhaillaankin. Hyvä esimerkki siitä, miten pelkällä korotussarjan asennuksella ja renkaiden vaihdolla vakiosta syncrosta saadaan melkoisen näyttävä ja menevä peli [/quote]
Takakynkkää piti varmaan silotella että renkaat sopii? Vai onko special trackit reunoiltaan niin matalat.
Omat kapeammat 780 mm korkeat renkaat eivät mahtuneet edes sauman poistamisella, vaan peltiä piti muotoilla uusiksi.
Re: Ooberin kanssa offaamaan 27.10.2012
Vai mikä oli vanteiden ET lukema? Jos esim 20 niin ei pitäisi tarvita mitään silotteluja Vihreessä caramellissä on Turbot 235/75 R15 ja ET23 ja tukivartta siloteltu 1-2mm.TT| kirjoitti:Takakynkkää piti varmaan silotella että renkaat sopii? Vai onko special trackit reunoiltaan niin matalat.oberschlachter kirjoitti:Täysin vakio, paitsi että oberin 35mm korotussarja ja 235/75-15 insa special trackit alla. Ja säilyi kovasta kurituksesta huolimatta täysin ehjänä, ajossa parhaillaankin. Hyvä esimerkki siitä, miten pelkällä korotussarjan asennuksella ja renkaiden vaihdolla vakiosta syncrosta saadaan melkoisen näyttävä ja menevä peli