BIF 2016

Menneet, nykyiset ja tulevat tapahtumat. Past, present and Future events and meetings
Avatar
Hanttapuli
AHUttaja
Viestit: 2612
Liittynyt: 25.04.2013 20:51
Paikkakunta: Oulu

Re: BIF 2016

Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »

Hanttapuli kirjoitti:Näin mää oon ymmärtänyt. Taisi jotkut foorumilaiset kysyä suoraan tuolta ja vastaus oli ollut, että kaikki tai ei mitään.
Tulin vasta lauantaina paikan päälle. Ilmoittauduin yhdistyksen tiskillä ja majoitus ohjattiin maksamaan sisälle. Yksi yö autossa nukkuvalta sähköllä oli 16€. Eli turhaa pelättiin :)
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Avatar
jolkkon
AktiVWisti
Viestit: 425
Liittynyt: 19.06.2012 17:19
Paikkakunta: Joensuu DWL

Re: BIF 2016

Viesti Kirjoittaja jolkkon »

Oli kiva tavata foorumilta tuttuja ihan livenä. Kiitos myös vasaran lainasta niin sain Palliksen laakerin vaihdettua. Tölkillä BIFiin sitten 2018. Ensi vuosi tulee liian nopeasti.
T2b '73 bussi, Kupla '72, T4 ambucamber '96
DJSigma
AktiVWisti
Viestit: 981
Liittynyt: 18.09.2012 15:55
Paikkakunta: Lahti

Re: BIF 2016

Viesti Kirjoittaja DJSigma »

Hanttapuli kirjoitti:
Hanttapuli kirjoitti:Näin mää oon ymmärtänyt. Taisi jotkut foorumilaiset kysyä suoraan tuolta ja vastaus oli ollut, että kaikki tai ei mitään.
Tulin vasta lauantaina paikan päälle. Ilmoittauduin yhdistyksen tiskillä ja majoitus ohjattiin maksamaan sisälle. Yksi yö autossa nukkuvalta sähköllä oli 16€. Eli turhaa pelättiin :)
En tiedä oliko siinä paikan omistajat selvillä mitä olisi pitänyt veloittaa, tai sitten oli volkkariporukan puolesta ohjeet maksuista vain koko viikonlopun yöpyjien osalta, mutta Hanttapulin perässä kun ilmoitin itseni samoilla toimenpiteillä, mutta ilman sähköä, niin hintaa tuli tasan kymppi.
Caravelle C 1,6TD -88 "Punukka"
Caravelle MultiGLvan Syncro 1,9TDi -88 "Hopukka"
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7673
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: BIF 2016

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Olisivatko tajunneet pelkän tapahtumahinnoittelun ehkä karsivan yhden yön yöpyjiä?
Minä koitin omistajalta kysyä, voiisko minun maksamalla toisella yöllä yöpyä alueella toinen "pariskunta".
No eipä toi koko viikonlopun maksu yhdestä yöstä tunnu vuoden VW-harrastuskuluissa :D
Avatar
Hanttapuli
AHUttaja
Viestit: 2612
Liittynyt: 25.04.2013 20:51
Paikkakunta: Oulu

Re: BIF 2016

Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »

Mää vähän luulen, että joku on vaan ymmärtänyt vähän väärin leirialueen puolella. Eikä tuota oltu alunperinkään oltu suunniteltu niin, että kaikki tai ei mitään.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Vastaa Viestiin