SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensalmi
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Ei koske, teillä on hienosti lista selvillä
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Jos joku Etelästäpäin tuleva haluaa ajaa letkassa ja aiheuttaa pahennusta traillereiden, k-auton ja 67hp perässä, niin tapaamispaikka vois olla Tuuliharjan huoltis Orimattilassa. N. ysiltä jatkettais matkaa.
Mä ajattelin pikaisesti poiketa Heinolassa( Prisma/CT-Market) ostamassa patongit ja sinne ei ole kaikkien pakko kurvata, jos haluaa mennä kohteeseen vaikka säätämään peilejä, rengaspaineita, omia paineta jne.
TEMÄHIK
Mä ajattelin pikaisesti poiketa Heinolassa( Prisma/CT-Market) ostamassa patongit ja sinne ei ole kaikkien pakko kurvata, jos haluaa mennä kohteeseen vaikka säätämään peilejä, rengaspaineita, omia paineta jne.
TEMÄHIK
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Olipas taas hieno tilaisuus, upeita autoja ja kivoja ihmisiä oli paikalla entistä enemmän. Oma Land Rover kuume alkaa olla melkomoinen. Tällä kertaa tuli istuttua lauantai Rangen kyydissä, mutta ensi kerralla toivottavasti omalla Roverilla tahi tölkillä. Rangen kyyti oli varsin pehmeätä kunnes pussit tyhjeni. Kiitokset talkooväelle!
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Syncrosafarilla oli mukana myös syncro.
- Liitteet
-
- syncro
- image.jpeg (1.51 MiB) Katsottu 12148 kertaa
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Oliko oikeasti vaan yks?
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Lauantaina oli vaan yksi joka sekin poistui ennen muita, muut syncrot oma mukaanlukien taisi olla taas rämänä. Sunnuntaista en tiedä? Hienosti kyllä eteni lumessa tuo lavatransporter ihan normirenkaillakin.Osku kirjoitti:Oliko oikeasti vaan yks?
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Juu 5 peruutusta tuli kahden viikon sisällä ennen tapahtumaa, oli töitä, rippikoulua, töitä, kisoja, auto hajalla, autoa ei saa ajoissa kuntoon, vaimo ei anna lupaa, koirall on nälkä jne jne.... No onneks oli rovereita senkin edestäOsku kirjoitti:Oliko oikeasti vaan yks?
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Harmillinen juttu, oikeastaan tämän takia en ilmoittaunutkaan, kun tiesin etukäteen että auto on hajalla ja vaimo ei anna lupaa Ja lopulta kaikkein tärkeimpänä se että vanhemmiten on sen verran mukavuudenhaluinen ettei oikein jaksais ajaa montaa sataa kilometriä - autosta riippumatta.
< 15kWh/100km
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Vanhemmiten onkin juuri mukavuudenhaluinen,mikäs sen mukavampaa kuin körryytellä tölkillä.
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Joo kai se land roverin voittaa 1-0
< 15kWh/100km
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Sen takia tuo onkin kaksi päiväinen että ei tarvii yhteen päivään ajella satoja kilsoja =) Tölkki ens kerralla kärryyn niin ei sillä tarvii pöristellädmn kirjoitti:Harmillinen juttu, oikeastaan tämän takia en ilmoittaunutkaan, kun tiesin etukäteen että auto on hajalla ja vaimo ei anna lupaa Ja lopulta kaikkein tärkeimpänä se että vanhemmiten on sen verran mukavuudenhaluinen ettei oikein jaksais ajaa montaa sataa kilometriä - autosta riippumatta.
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Riippuu tietty mistä tykkää Itse kyllä tykkään enempi Rangen kyydistä kuin tölkin. Ei edes rengasmelu tuntunut yhtään kovalta vaikka Rangessa oli maastorenkaat. Itse en ole kyllä Rangea mukavammalla maastoautolla ajanut. Makuasioita tokidmn kirjoitti:Joo kai se land roverin voittaa 1-0
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Rangeen ehkä mahtuu täysikasvuinen aikuinen kuskin paikalle, mutta Land Roverilla joudun avaaman kuskin oven, jotta saan jalan kytkinpolkimelle. Nimim pari kertaa sellaisella ajanut
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Juu ei lähetä nyt rangea ja defenderiä vertaamaan
< 15kWh/100km
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Land Rovereitahan tuolla Syncrosafarillakin oli monenmoisia; Range Rovereita, Discoveryitä ja Defendereitä. Range on aikasta tilava kuskinpaikalta, ei Kai Discokaan ahdas ole, Defender toki on kuskinpaikalta ainakin Freelandereita ja sporttirangea + evoqueita ahtaampi. Kyllä minä mahduin sillä jokunen vuosi sitten ajamaan vaikka ahtaanpuoleinen se oli, toki en silloin ollut näin pullea. Joten nykytilanne voi olla eri.AT5nok kirjoitti:Rangeen ehkä mahtuu täysikasvuinen aikuinen kuskin paikalle, mutta Land Roverilla joudun avaaman kuskin oven, jotta saan jalan kytkinpolkimelle. Nimim pari kertaa sellaisella ajanut
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Hienoa keskustelua, ei ole käännytys mennyt hukkaan kummaltakaan puolelta
Safarilla ollut Range ja perus defe on aika eri paneetalta jo suunittelupöydällä, mutta silti kumpikin kivasti sopii Suomalaiseen metsään!
Macen syncro oli kyllä hieno, niin neitseellinen!
Noista ajomatkoista ja mukavuuksista, niin viime vuonna Hiipinän keikan yhteydessä tuutattiin CPU defellä ekan kerran vajaa 1000 ja toisella kertaa reilu 1000km /päivä. Mukavaa seuraa, niin matka taittuu.
Varsinkin mennessä otettiin alussa löysät pois, että päästiin pelipaikoille Kantalahden nurkille.. Umba, Vartsuga, Kuzomen, Revda, Hiipinä....
TEMÄHIK
Safarilla ollut Range ja perus defe on aika eri paneetalta jo suunittelupöydällä, mutta silti kumpikin kivasti sopii Suomalaiseen metsään!
Macen syncro oli kyllä hieno, niin neitseellinen!
Noista ajomatkoista ja mukavuuksista, niin viime vuonna Hiipinän keikan yhteydessä tuutattiin CPU defellä ekan kerran vajaa 1000 ja toisella kertaa reilu 1000km /päivä. Mukavaa seuraa, niin matka taittuu.
Varsinkin mennessä otettiin alussa löysät pois, että päästiin pelipaikoille Kantalahden nurkille.. Umba, Vartsuga, Kuzomen, Revda, Hiipinä....
TEMÄHIK
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Huisin näköisiä reissuja olette kyllä tehneet. Kyllä sitä itsekin tuli bensatölkillä ajettua 3 viikon aikana kahteen otteeseen edestakaisin hki-käsivarsi pätkät, hyvä seura, asenne ja seikkailumieli auttaa kovasti pidemmänkin matkan teossa.ranke kirjoitti:Hienoa keskustelua, ei ole käännytys mennyt hukkaan kummaltakaan puolelta
Safarilla ollut Range ja perus defe on aika eri paneetalta jo suunittelupöydällä, mutta silti kumpikin kivasti sopii Suomalaiseen metsään!
Macen syncro oli kyllä hieno, niin neitseellinen!
Noista ajomatkoista ja mukavuuksista, niin viime vuonna Hiipinän keikan yhteydessä tuutattiin CPU defellä ekan kerran vajaa 1000 ja toisella kertaa reilu 1000km /päivä. Mukavaa seuraa, niin matka taittuu.
Varsinkin mennessä otettiin alussa löysät pois, että päästiin pelipaikoille Kantalahden nurkille.. Umba, Vartsuga, Kuzomen, Revda, Hiipinä....
TEMÄHIK
No itse en kyllä uskaltaisi tuolla tuoreemmalla sähköRangella lähteä kovinkaan syvälle metsään. Mutta varsin hieno kyyti siinä kyllä on kun se toimii.
Vanha Classic Range mulla on ollutkin, se oli varsin ihana lukuunottamatta vm motoria.
Defenderin hankinta polttelee kyllä lähes päivittäin ja kerran sellaisen meinasin jo hankkiakin, oli vain kyseinen yksilö ruostunut puhki. Defender taitaa kuitenkin olla perustekniikaltaan varsin luotettava. Disco II:sta on tullut katsottua ja vahvasti harkittua mutta se tuntuu jotekin liian kompromissilta ja sähköiseltä, varmaan vain mielikuvia ilman totuuspohjaa.
Ensi kesänä on suunnitteilla yhden tölkin reissu jossa pitäisi ajella useankymmentä km suuntaansa teiden ulkopuolella ja ylittää leveähkö jokikin. Kovasti jännittää jo etukäteen varsinkin tuolla teeseitse e-tdi sähkömoottorilla kahlaus. Kauhuskenaario onpi sellainen että tölkki hyytyy ja jää keskelle jokea kun ecut kostuu ja vag releet taas paukkuu.
Saattaapi olla että tulee tehtyä hätäratkaisu ja hankittua tuommoiseen suurempaan seikkailuun Defender, tölkillä voisi sitten valloitella turvallisia lähihiekkakuoppia Autoliiton hinurin toiminta-alueella..
Harmi kun tämmöistä Defenderiä ei taida olla vielä tuotannossa, se olisi ihan täydellinen
- Liitteet
-
- image.jpeg (72.38 KiB) Katsottu 11824 kertaa
Viimeksi muokannut vville, 18.03.2016 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
vville kirjoitti:Land Rovereitahan tuolla Syncrosafarillakin oli monenmoisia; Range Rovereita, Discoveryitä ja Defendereitä. Range on aikasta tilava kuskinpaikalta, ei Kai Discokaan ahdas ole, Defender toki on kuskinpaikalta ainakin Freelandereita ja sporttirangea + evoqueita ahtaampi. Kyllä minä mahduin sillä jokunen vuosi sitten ajamaan vaikka ahtaanpuoleinen se oli, toki en silloin ollut näin pullea. Joten nykytilanne voi olla eri.
ranke kirjoitti:Hienoa keskustelua, ei ole käännytys mennyt hukkaan kummaltakaan puolelta
Safarilla ollut Range ja perus defe on aika eri paneetalta jo suunittelupöydällä, mutta silti kumpikin kivasti sopii Suomalaiseen metsään!
TEMÄHIK
Unohdin tähdentää, että kommenttini koski vain Defenderin kuskin paikkaa. Muuta negatiivista sanottava siitä ei ole ja se etten minä siihen mahdu kuskiksi, ei tarkoita etteikö auto olisi sopiva jollekkin minua 20 cm lyhyemmälle.
Huomattavasti luottavaisemmin mielin lähden metsään, jos ranken defe on letkassa mukana
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
eli naisten,lasten ja eläkeläisten autoja ... jokune ölyt tullut otettua eli ei herneitä kenellekkään eikä minnekkään .... ... perketi nyt tuli yksi yli viestejä ... oli 666 ja nyt 667AT5nok kirjoitti: Unohdin tähdentää, että kommenttini koski vain Defenderin kuskin paikkaa. Muuta negatiivista sanottava siitä ei ole ja se etten minä siihen mahdu kuskiksi, ei tarkoita etteikö auto olisi sopiva jollekkin minua 20 cm lyhyemmälle.
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Re: SyncroSafari Meet RoverFriends 12-13.3.16 La-Su Hirvensa
Katsos vain, tuolta RoverFriendsin puolelta löytyi videokooste SyncroSafarista ja hienoista autoista.
https://www.youtube.com/watch?v=cfHyhXp ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=cfHyhXp ... e=youtu.be
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.