Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Vw konsernin autohin liittyvä keskustelualue.
Avatar
hege
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 1178
Liittynyt: 17.02.2012 00:01
Paikkakunta: Espoo

Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja hege »

Motonetin hehkut 1.6 / 1.9 esikammiodieseliin:
http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat#query=26-1605

Hehku on mustassa laatikossa jossa on punaisella numeroita yhdellä kyljellä. Itse hehkutulpasta ei löydy mitään stanssauksia tai merkintöjä. Hintaa 6.90€/kpl

Hehkut toimi pari viikkoa, sen jälkeen ne lopetti toiminnan mutta virtaa meni mittauksessa normaalisti kunnes lopulta eivät ottaneet virtaakaan. Irroittaessa näyttivät täysin ehjiltä. Auto seisoi pari viikkoa koska vikaa ei löytynyt: Virtamittauksien mukaan hehkut oli ehjät mutta eivät oikeasti hehkuttaneet.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7673
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Miikkajeli sanoi kanssa just pari päivää sitten, että aikoo vastaisuudessa maksaa pari ekua / kpl enemmän hehkuista. Hehkujen vaihto on sen verran työläs projekti, että muutaman ekun säästön takia en ainakaan itse viitsisi sitä tehdä heti uudestaan, vaikka hehkut menisi takuuseen.
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

AAZ koneen kytkimen pään kampiakselin huulitiivisteen saa Victor reinzinä ainakin Keravan fiksuksesta eli luulis saavan muistakin. Hintaakin oli huimat 6,85€ =) kuulema KO. kiikarin saannissa on ollut tuskaa?
Joker
AktiVWisti
Viestit: 609
Liittynyt: 28.02.2012 12:44

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja Joker »

http://speed-autoteile.fi/
Sivulla voit itse hakea alkuperäisosan hintaa osanumerolla. VAG Alkuperäisosien 5-50% halvemmalla kuin marmoritiskillä ja Teppo ehdottaa tarviketta jos näkee tarpeelliseksi, mutta myy vain laatutavaraa. Säpöllä tilaukset ja toimitus viikossa ... parissa. Suosittelen, enkä hyödy tästä mitään, olen vain vuosia käyttänyt onnistuneesti.
Edit: hyvänä lisänä että tuo nettihaku näyttää marmorinkin hinnan verrokkina.
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja hillitty »

Elvytän hieman vanhempaa ketjua kun tekee mieli kirjotella.

Motonetistä jarrukamat taakse - sylinterit, kengät ja asennussarjat. Toisessa työselinterissä oli paketissa jo valmiiksi katkennut ilmausruuvi sylinterin sisään.
No kamat ei paljon maksa ja ilmaruuveja kävin OEMmää marmoritiskiltä.

Nettikaupoista ei pahaa sanottavaa ole: Tilannut olen justkampersilta, brickwerksilta ja vwheritagelta.
Pientä ihmettelyä aiheuttanut toimittaminen. Jos paketti lähtee UK:sta dpd:n kyydissä saattaa suomenpäässä alihankkijana olla joku toinen firma. Dpd:n asiakaspalveluun ei kuulu soittaminen (näin sanottiin mulle asiakaspalvelusta) ja kun lisäksi matkahuolto oli heidän alihankkijana (minkä unohtivat kertoa) oli paketin hakeminen aika vaivalloista. Palvelun kruunasi sähköposti melkein viikko jälkeenpäin että pakettini olisi tulossa :D :D
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3083
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja dmn »

No toisaalta pitää kehua motonetin jotain osiakin. Esim. 16" syncron etujarrulevyt ovat brembon paketissa ja hinta/laatu-suhde vähintäinkin riittävän erinomainen.
< 15kWh/100km
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6640
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja TT| »

Aika erikoista tuo DPD:n kokemukset, koska minulla taas aivan erilaiset. Yleensä heidän paketit on tulleet parhaiten suomen päässä perille ja kuski soitellutkin että onko paikalla :o Ilmeisesti paikkakuntakohtaista että mikä alihankkija sattuu viimeiset kilometrit toimittamaan.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
Hanttapuli
AHUttaja
Viestit: 2612
Liittynyt: 25.04.2013 20:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »

Just Kampersilta olen kattellut etutelttaa ens kesän reissua varten, joten voi olla, että tilaan sieltä. Haku on silti vielä päällä, kun on vielä aikaa etsiä.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja hillitty »

Ilmausruuvien tapaus on reklamoitu. Muuten ei ole motonetin palikoista ollut valittamista.

DPD:n kohdalla olen kuullut yleensä päinvastaista kuin omat kokemukseni ja lopulta pakettinihan oli matkahuollon hoidettavana.
Enkä matkahuoltoakaan varsinaisesti hauku. Jollakin työntekijällä ollut huono päivä ja meidän ovikoodi oli liikaa kestettävää, tai herran puhelimesta akku loppu...
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
Jukkapoika
AktiVWisti
Viestit: 621
Liittynyt: 26.02.2012 00:22
Paikkakunta: Sti

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja Jukkapoika »

hillitty kirjoitti:Nettikaupoista ei pahaa sanottavaa ole: Tilannut olen justkampersilta, brickwerksilta ja vwheritagelta.
Tein tilausta Brickwerksin uudistuneessa verkkokaupassa, mutta homma jäi vielä ajatuksen asteelle "hieman" pompsahtaneiden toimituskulujen takia: Tavaroiden piti olla about kirjekuoritavaraa, muuten ainoa toimitustapa oli UPS ja toimituskulut / rahti 100+£..? Kerran aikaisemmin olen tuolta tilannut kasan Powerflex:eja, pallonivelet , raidetangon päät + jotain muuta sälää ja ainakin silloin paketin rahti oli muutaman kympin luokkaa.
Ovatko muut havainneet saman vai onko meikäläiseltä vain jäänyt jotain huomaamatta..?
Joker
AktiVWisti
Viestit: 609
Liittynyt: 28.02.2012 12:44

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja Joker »

Kokeileppa laittamalla meiliä, omien kokemusten mukaan lähetyskulut ja palvelu on ollut hyvää tasoa. Huomasin itsekin että kauppa oli uudistunut, mutta sen pidemmälle en kokeillut ominaisuuksia.
Avatar
Jukkapoika
AktiVWisti
Viestit: 621
Liittynyt: 26.02.2012 00:22
Paikkakunta: Sti

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja Jukkapoika »

Jaa mutta noin se taisi mennä viimeksikin... toimitusmaiden joukosta pystyi kyllä valitsemaan Suomen, mutta sen jälkeen kehoitettiin ottamaan yhteyttä sähköpostilla. Täytyypä tehdä niin.
Viimeksi muokannut Jukkapoika, 08.05.2013 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja hillitty »

Tilasin vastikään justkampersilta. Toimitusvaihtoehdoista valitsin Airmailin DPD:n sijaan, hintaeroa oli melkein puolet vähemmän firmojen välillä. Muistaakseni DPD olisi ollut 30 yli puntaa hyvin pienestä paketista. Suomen puolella lähetys tuli silti DPD:n kautta.
Voi olla että toimituskuluja on nyt hyvä kysyä etukäteen tilasi sitten mistä hyvänsä Suomeen tavaraa.
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
Jukkapoika
AktiVWisti
Viestit: 621
Liittynyt: 26.02.2012 00:22
Paikkakunta: Sti

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja Jukkapoika »

Tölkkeilijän "raamattua" näyttäisi jälleen saavan Adlibrikselta.

Tämän kun hankkii hyllyyn, voi Alfamerit ja Haynesit jättää kauppaan.
Avatar
hillitty
pikseliseppä
Viestit: 743
Liittynyt: 28.06.2012 21:34
Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja hillitty »

Brickwersilta maxikirjeen kokoinen ja muotoinen tilaus tuli neljässä päivässä postitoimipaikkaan.
19 puntaa lähetyskustannukset noin kilon paketti (kallista vai ei - mutta vaikea löytää rosterisia vesiputkia muualta)
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
Avatar
Hanttapuli
AHUttaja
Viestit: 2612
Liittynyt: 25.04.2013 20:51
Paikkakunta: Oulu

Re: Tavara-arvostelut ja muut arvostelut

Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »

Jukkapoika kirjoitti:Tölkkeilijän "raamattua" näyttäisi jälleen saavan Adlibrikselta.

Tämän kun hankkii hyllyyn, voi Alfamerit ja Haynesit jättää kauppaan.
Ei prkl. Onpa hyvä, että huomasin tämän!!! Olin jo viime viikolla ehtinyt tilata saman kirjan n. 25€ kalliimmalla Saksan Amazonista. Phiuhh. Ehdin peruuttaa ja säästin mukavan summan :) Kiitos Jukkapoika!
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Vastaa Viestiin