Verotuskäytännön muutos

Vw konsernin autohin liittyvä keskustelualue.

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja Renzomobil » 29.01.2015 17:01

Tässä oli todella paljon hyödyllistä tietoa ja arvasin, että tämä palsta on parempi kuin mikään muu tapa selvittää miten homma hoituu. Otan auton viikoksi hiihtolomalla käyttöön ja lähden katsomaan, miten alpeilla pärjää. Pahasti näyttää siltä, että Multivan tulee Suomeen kesän jälkeen. Kiitos neuvoista!
Renzomobil
Vasta alkaja
 
Viestit: 4
Liittynyt: 28.01.2015 17:29

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja AT5nok » 29.01.2015 23:01

Renzomobil kirjoitti:Tässä oli todella paljon hyödyllistä tietoa ja arvasin, että tämä palsta on parempi kuin mikään muu tapa selvittää miten homma hoituu.


Hyvin arVWattu ;)
http://www.facebook.com/VWT3Syncro
Avatar
AT5nok
Moderaattori
 
Viestit: 7303
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja leppajukka » 28.02.2015 00:51

Koostin vanhempien volkkareiden autoveron tuontivero -sivuilta. Lisäksi mukana on 2014 ja 2015 tuodut transportterit ja caravellet. Veron alenemista hieman nähtävissä, 2015 tuontiverotettu 11 autoa.
Avatar
leppajukka
AktiVWisti
 
Viestit: 160
Liittynyt: 15.11.2012 01:59
Paikkakunta: Heinävesi

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja AT5nok » 28.02.2015 01:40

Syncro Tölkkejä on ilm vain viety maasta?
http://www.facebook.com/VWT3Syncro
Avatar
AT5nok
Moderaattori
 
Viestit: 7303
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja leppajukka » 28.02.2015 01:46

Yksi näkýy tulleen:
VOLKSWAGEN TRANSPORTER 2.1 3D TA 4WD 70KW 2010/12 1992/03 67 924
Avatar
leppajukka
AktiVWisti
 
Viestit: 160
Liittynyt: 15.11.2012 01:59
Paikkakunta: Heinävesi

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja Renzomobil » 27.06.2015 08:25

Nyt sitten T5 Multivan tuotiin Suomeen ihan normaaleilla Saksan kilvillä. Vakuutus maksaa täällä paljon ja tuo vuosittainen vero pitäisi saada alas. 9000 km tuli opiskelijan hiihtoreisuilla mittariin ja hyvin pelasi. Ostettiin autoon Saksasta sellaiset pätevännäköiset laverinjalat (90 EUR) ja nyt sitten askarrellaan vanerilevy ja patja. Sitten hankitaan sähköpistoke ja keittolevy. Meniskös läpi jos ottaisi kyytiin 2000 W aggregaatin, koska sillähän tuo keitäminen retkeillessä onnistuu missä vain?
Veroilmoitukset on nyt tehty ja päätöksiä odotellaan. Sitten vaan katsastamaan vai mitä? Onko näissä katsastuspaikoissa eroa, vai tunnetaanko vaatimukset yhtä hyvin jok paikassa.
Sen verran mukavalta tämä kyyti tuntuu, että taidan pitää autoa ainakin ensi kesään, mutta 2000 euroa vuodessa tällaisesta mahdollisuudesta voi pitkällä tähtäimellä olla liikaa, joten käyttövero pitää saada alas.
Renzomobil
Vasta alkaja
 
Viestit: 4
Liittynyt: 28.01.2015 17:29

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja leppajukka » 22.07.2015 11:09

Kesäkuussa 2015 on tehty autoveropäätös vm 1988 transporterista. Vero on 445 €.
Avatar
leppajukka
AktiVWisti
 
Viestit: 160
Liittynyt: 15.11.2012 01:59
Paikkakunta: Heinävesi

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja SyncroVWaari » 24.07.2015 07:10

leppajukka kirjoitti:Kesäkuussa 2015 on tehty autoveropäätös vm 1988 transporterista. Vero on 445 €.



ei aina mene putkeen....

http://www.nettiauto.com/volkswagen/caravelle/7400000

tämä surullisen kuuluisa tapaus :cry:
Avatar
SyncroVWaari
JäynäVWaari
 
Viestit: 1693
Liittynyt: 05.03.2012 19:52
Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa

Re: Verotuskäytännön muutos

ViestiKirjoittaja DJSigma » 24.07.2015 09:32

Minkähän takia sillä on 10000 hintana, kun ei ole aikomustakaan maksaa niitä veroja?
Caravelle C 1,6TD -88 "Punukka"
DJSigma
AktiVWisti
 
Viestit: 849
Liittynyt: 18.09.2012 15:55
Paikkakunta: Lahti

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu: VW Ajoneuvot - General discussion: VW vehicles

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron