Sivu 2/2

Re: Tölkkien vetopainot

Lähetetty: 09.05.2015 21:08
Kirjoittaja dmn
Jeps, nimittäin inssin kanssa tuli puheeksi toi erikoisehdoissa mainittu suurempi vetokyky ja oli kyllä sitä mieltä (ja trafiin soitettuaankin) että tien päällä se rekisteriotteen 1. osan teknisissä tiedoissa oleva paino on se mitä käytetään virkavallan toimesta. Eli jos tuonne varmuudella sais 2500kg, niin olis tölkin trailerointi tölkillä helpompaa.

Re: Tölkkien vetopainot

Lähetetty: 11.05.2015 09:02
Kirjoittaja dmn
Itse itselleni vastaten :

Kuva

Re: Tölkkien vetopainot

Lähetetty: 11.05.2015 11:13
Kirjoittaja vville
dmn kirjoitti:Itse itselleni vastaten :

Kuva
Kiitos!
Jarruton perävaunupaino 600 kg :( Onpa hanurista. :(

Re: Tölkkien vetopainot

Lähetetty: 12.05.2015 11:44
Kirjoittaja vville
Minkähän ihmeen takia tölkissä on näin onnettomat jarruttomat painot eli 600kg, pikkiriikkisellä pemarillakin sai hinata painavampia laitoksia. Ymmärrän tuon jarrullisen painon, ei tehokkaimmallakaan vakiotölkillä (dj) olisi kyllä 2500kg lastia hinattu ylämäkeen, mutta että miksi jarruton paino on noin onneton. :(

Re: Tölkkien vetopainot

Lähetetty: 12.05.2015 13:01
Kirjoittaja TT|
Nehän on aina valmistajan päätöksiä, ja liittyy varmastikin jarrujen mitoitukseen.

Re: Tölkkien vetopainot

Lähetetty: 07.11.2017 22:55
Kirjoittaja anttipee
Onko jollai maahantuojan todistusta vetomassasta tai yhteystietoja keltä vois tilata kyseisen paperin?