Tölkkien vetopainot
Re: Tölkkien vetopainot
Jeps, nimittäin inssin kanssa tuli puheeksi toi erikoisehdoissa mainittu suurempi vetokyky ja oli kyllä sitä mieltä (ja trafiin soitettuaankin) että tien päällä se rekisteriotteen 1. osan teknisissä tiedoissa oleva paino on se mitä käytetään virkavallan toimesta. Eli jos tuonne varmuudella sais 2500kg, niin olis tölkin trailerointi tölkillä helpompaa.
< 15kWh/100km
Re: Tölkkien vetopainot
Kiitos!dmn kirjoitti:Itse itselleni vastaten :
Jarruton perävaunupaino 600 kg Onpa hanurista.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: Tölkkien vetopainot
Minkähän ihmeen takia tölkissä on näin onnettomat jarruttomat painot eli 600kg, pikkiriikkisellä pemarillakin sai hinata painavampia laitoksia. Ymmärrän tuon jarrullisen painon, ei tehokkaimmallakaan vakiotölkillä (dj) olisi kyllä 2500kg lastia hinattu ylämäkeen, mutta että miksi jarruton paino on noin onneton.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: Tölkkien vetopainot
Nehän on aina valmistajan päätöksiä, ja liittyy varmastikin jarrujen mitoitukseen.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tölkkien vetopainot
Onko jollai maahantuojan todistusta vetomassasta tai yhteystietoja keltä vois tilata kyseisen paperin?