Videot ja kuvat netistä
Re: Videot ja kuvat netistä
Tuolla lisää tuosta ---> http://bulli-limo.de/start.html
YV laatikko täynnä yleensä koko ajan
tämmönen olis ihan näppärä http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... IG9P0lB1iA
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Sopiiko tuossa oleen matkustajia kyydissä?vildur kirjoitti:tämmönen olis ihan näppärä http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... IG9P0lB1iA
Arveluttaa tuo korimallikin, T5:n käyttö kannattaisi keskittää ihan pelkkään tontittamistyyningiin ja käyttöä varten rakentaa autot vanhemmista korimalleista, mieluiten tietty T3
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Eicca_ kirjoitti:Tuolla lisää tuosta ---> http://bulli-limo.de/start.html
Bussilimo on vieraillut näillä foorumien netistä bongauslistoilla ennenkin, mutta tuo T3 matkailukärry oli minulle uusi.
Koska Mäntsälässä tehdään Tölkin mitan pidempi ja ainakin 6x6?
Videolla sanotaan että ei ole kun etupenkit mahdolliset, muuten olisi erittäin hyvä idea.T3Syncro kirjoitti:Sopiiko tuossa oleen matkustajia kyydissä?vildur kirjoitti:tämmönen olis ihan näppärä http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... IG9P0lB1iA
Arveluttaa tuo korimallikin, T5:n käyttö kannattaisi keskittää ihan pelkkään tontittamistyyningiin ja käyttöä varten rakentaa autot vanhemmista korimalleista, mieluiten tietty T3
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Joo varmasti, mihinkään muuhun ne ei sovi. Kyllä mäkin mieluummin pajotan ensin mittavissa määrin jonkun mutapaskassa puihin kolhimaa, tai 20 vuotta tiesuolan raiskaamaa tölkkiä sen sijaan että saan tuoreen ja hyväkuntoisen auton joka on varustettu mm. lastausmahdollisuudella takaapäinT5:n käyttö kannattaisi keskittää ihan pelkkään tontittamistyyningiin ja käyttöä varten rakentaa autot vanhemmista korimalleista.
Väitätkö että tölkkiä ei voi lastata takaa? Paremmin sen konttiin saa trukilla kamaa kun luukullisen T4 tai T5 korisen jos vaan korkeus tila riittää., läppä on lyhyempi niin saa trukilla tavarat kyytin asti kerralla kun taas t4/t5 korisissa pitää ottaa "uusi ote" trukilla että saat tuupattua sisään asti jos vakio mittaset piikit trukissateme kirjoitti:Joo varmasti, mihinkään muuhun ne ei sovi. Kyllä mäkin mieluummin pajotan ensin mittavissa määrin jonkun mutapaskassa puihin kolhimaa, tai 20 vuotta tiesuolan raiskaamaa tölkkiä sen sijaan että saan tuoreen ja hyväkuntoisen auton joka on varustettu mm. lastausmahdollisuudella takaapäinT5:n käyttö kannattaisi keskittää ihan pelkkään tontittamistyyningiin ja käyttöä varten rakentaa autot vanhemmista korimalleista.
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Sorry, takaa lastaaminen ei ole minun juttu... mutta se mudassa möyriminen kuullostaa hauskaltateme kirjoitti:Joo varmasti, mihinkään muuhun ne ei sovi. Kyllä mäkin mieluummin pajotan ensin mittavissa määrin jonkun mutapaskassa puihin kolhimaa, tai 20 vuotta tiesuolan raiskaamaa tölkkiä sen sijaan että saan tuoreen ja hyväkuntoisen auton joka on varustettu mm. lastausmahdollisuudella takaapäin
Niin että säkin tankkaat tankkiin etkä pakoputkeen
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Jep, rangemiehet on eri asiaEicca_ kirjoitti:Niin että säkin tankkaat tankkiin etkä pakoputkeen
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Ensivilkaisulla tuli mieleen kuvankäsittelyohjelma
Mun mielestä noi t5:set on kyllä hyviä sijoituksia.
Ajelet rauhassa 2 vuotta, ja kohta on taas "uusi" auto, kun on paaaaljon osia vaihdettu takuuseen....
Toi meidän t5:n on 4 vuotias ja vieläkin kävi tehtaan piikkiin liukkarin maalauksessa
Ajelet rauhassa 2 vuotta, ja kohta on taas "uusi" auto, kun on paaaaljon osia vaihdettu takuuseen....
Toi meidän t5:n on 4 vuotias ja vieläkin kävi tehtaan piikkiin liukkarin maalauksessa
-jos se ei mahdu talliin, niin saa olla ulkona-
Ja olen kuullut tositarinoita että ammattikäytössä niihin löytyy hyvin varaosia, kun jälleenmyyjä purkaa esittelyautosta mitä tarvitaandogbox kirjoitti:Mun mielestä noi t5:set on kyllä hyviä sijoituksia.
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Ylläpitäjä
- Viesti:
Varmaan pakko purkaa, ettei asiakas vaihda merkkiäTT| kirjoitti:Ja olen kuullut tositarinoita että ammattikäytössä niihin löytyy hyvin varaosia, kun jälleenmyyjä purkaa esittelyautosta mitä tarvitaandogbox kirjoitti:Mun mielestä noi t5:set on kyllä hyviä sijoituksia.
Toi puoliperävaunu yhdistelmä kyllä herättää visioita kovasti.....
Outoa, minussa herätti vain ihmetyksen, että miksi puoliperässä ei ole samanlaiset possuvanteet kuin vetonupissaEicca_ kirjoitti:Toi puoliperävaunu yhdistelmä kyllä herättää visioita kovasti.....
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Jos ei itse jaksa sätöstellä, niin tästä juniksen perään
211-Kastenwagen