Pikkukysymykset
Re: Pikkukysymykset
ootko miettiny isofixin hitsaamista tai pulttaamista?
Home is where you park it.
Re: Pikkukysymykset
Tutkin tuota isofixin rakentamista tuohon eteen, mut tulin siihen tulokseen ettei tuu olemaan hirveen helppoa. Taakse se on jo huomattavasti helpompaa t3:een.
Itse asiassa minulla ois oikeastaan valmis fixi olemassa, joka mulla oli westyssä. Doppeliin tein takapenkille itse fixin joka oli helpohko toteuttaa tavaratilan kautta. Etupenkiin en oikeastaan muuta vaihtoehtoa näe kuin verhoilut pois ja miettimään mihin hitsaa lenkurat isofixiä varten.
Itse asiassa minulla ois oikeastaan valmis fixi olemassa, joka mulla oli westyssä. Doppeliin tein takapenkille itse fixin joka oli helpohko toteuttaa tavaratilan kautta. Etupenkiin en oikeastaan muuta vaihtoehtoa näe kuin verhoilut pois ja miettimään mihin hitsaa lenkurat isofixiä varten.
Re: Pikkukysymykset
jarke kirjoitti:Meneekö ATD- moottori nätisti tölkkkiin vai meneekö harrastamiseksi, eli käykö suoraan normaaleilla muutoksilla?
Re: Pikkukysymykset
ATD on pumppusuutinkone ilman apuakselia, eli ainakin haasteita tiedossa öljypohjan/-pumpun suhteen ja ilmeisesti myös se tandempumppu-hässäkkä kannan päässä saattaa tehdä tiukkaa (tai sitten ei).
< 15kWh/100km
Re: Pikkukysymykset
Mikä on normi muutos?
ATD menee aikalailla samoilla eväillä kun ALH. Katso hakusanalla ALH.
Tuossa ketjussa näkyy miten se asennetaan kyljelleen niinkuin tölkissä kuulu olla.
Toinen vaihtoehto on 15 astetta saman verran hommaa ja sarjoja löytyy valmiina. Erona se että öljypohjaa ei tarvitse tehdä. Molemmissa joutuu säätämään mootorin korvakkeiden kanssa.
Sähköt tietty ja jos pistää kyljelleen joutuu pudottamaan koneen 2cm jos asentaa 15 asgwtta niin tulee pahka mootoritilan kanteen.
Valmiita sarjoja saa maksaa paljon nuo sarjat ja eivät ole mielestäni ihan loppuun asti mietittyjä joten itse päädyin tekemään sovite osat itse.
Paljon helpompaa on mennä kivikautisella lohkolla esim AHU. Koska siihen sopii normi jx öljypohjat ja mootorin kiinnikkeet. Tosin itse en pidä tuota vanhaa konesarjaa yhtähyvänä. Apuakselikoneissa on omat murheensa.
ATD menee aikalailla samoilla eväillä kun ALH. Katso hakusanalla ALH.
Tuossa ketjussa näkyy miten se asennetaan kyljelleen niinkuin tölkissä kuulu olla.
Toinen vaihtoehto on 15 astetta saman verran hommaa ja sarjoja löytyy valmiina. Erona se että öljypohjaa ei tarvitse tehdä. Molemmissa joutuu säätämään mootorin korvakkeiden kanssa.
Sähköt tietty ja jos pistää kyljelleen joutuu pudottamaan koneen 2cm jos asentaa 15 asgwtta niin tulee pahka mootoritilan kanteen.
Valmiita sarjoja saa maksaa paljon nuo sarjat ja eivät ole mielestäni ihan loppuun asti mietittyjä joten itse päädyin tekemään sovite osat itse.
Paljon helpompaa on mennä kivikautisella lohkolla esim AHU. Koska siihen sopii normi jx öljypohjat ja mootorin kiinnikkeet. Tosin itse en pidä tuota vanhaa konesarjaa yhtähyvänä. Apuakselikoneissa on omat murheensa.
Re: Pikkukysymykset
Vielä huomio että arvioni 2cm pudotukseen perustuu ALH:n mittoihin ATD pitää mitata ja verrata mahtuuko vai ei ilman pahkaa millä pudotuksella vai onko pahka vältämätön peräti.
Pohjassa minä voin auttaa katso ALH ketjun pohjaa niin keskustellaan.
Pohjassa minä voin auttaa katso ALH ketjun pohjaa niin keskustellaan.
Re: Pikkukysymykset
Ainakin nopea vertailu näyttäis siltä että mahtuu sinä missä ALH.
Re: Etuperä
6N
Viimeksi muokannut Heebo, 01.06.2017 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-90 Multivan Syncro 1.9 mTDi
-89 Pritsche Syncro 1.9TDi
-90 Trashotel 2.1 DJ
-89 Pritsche Syncro 1.9TDi
-90 Trashotel 2.1 DJ
Re: Pikkukysymykset
Saakos foorumin tarroja vielä jostakin?
-
- Tiedotus
- Viestit: 259
- Liittynyt: 01.03.2012 15:28
- Paikkakunta: Tölkkifoorumi.fi
Re: Pikkukysymykset
Smigel89 kirjoitti:Saakos foorumin tarroja vielä jostakin?
Nasunpaja hoitaa foorumituotteiden tuottamisen.
Tilaukset nasunpaja@gmail.com
https://www.facebook.com/Nasunpaja
KTS: http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/vie ... 398#p41398
Tölkkifoorumi.fi
Yhteydenotot sähköpostilla
Tolkkifoorumi (@) gmail.com
Yhteydenotot sähköpostilla
Tolkkifoorumi (@) gmail.com
Re: Pikkukysymykset
saako pakuksi rekisteröidyn tölkin (2 hlö) rekisteröityä useammalle matkustajalle jos takana retrofit rock-n-roll penkki ja turvavyöt? mitä moinen konversio vaatisi ihan käytännössä?
Re: Pikkukysymykset
Ei kai muuta kun konttorille ja muutoskatsastus. Trafi varmaan muistaa autoveron maksulapulla.
< 15kWh/100km
Re: Pikkukysymykset
dmn kirjoitti:Ei kai muuta kun konttorille ja muutoskatsastus. Trafi varmaan muistaa autoveron maksulapulla.
mietin lähinnä sitä että hyväksyyköhän katsastusukko mun itse väsäämän saranapenkin ja kolmannen osapuolen turvavyöt. Vai pitääkö kaikki olla originaalia
Re: Pikkukysymykset
Penkeissä ei vielä tämän ikäisissä ole mitään sen suurempia vaatimuksia. Ja tuskin vöissäkään on sanomista jos toimivat asianmukaisesti.
< 15kWh/100km
Re: Pikkukysymykset
Periaatteena T3 ikäluokassa on että turvalliset ja riittävän kestävät, eli ei tarvitse olla viralliset kiinnikkeet tai penkit. Turvavyöt tottakai hyväksytyt, ettei kuormaliinasta itse tee.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Pikkukysymykset
Onko hajua mistä löytyisi antennin tiiviste?
Antenni siis orggis paikalla vasemmalla
Antenni siis orggis paikalla vasemmalla
Home is where you park it.
Re: Pikkukysymykset
Hintaarvio JXän syöttöpumpun tiivisteiden vaihdolle? Justiinsa kuulema pumppu rempattu mutta rupesi yht'äkkiä vuotamaan...
Re: Pikkukysymykset
''Pumppurungon'' ja kaasuvivuston kannen välistä.